bah, donkere ruiten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenTelefoon gekregen van Mercedes. Probleempje met de gekozen opties. Zijn enkel combineerbaar met extra pakket. Wel netjes van mijn nieuwe dealer dat die even belt. Pakketje gratis gekregen vermits mijn bestelling reeds bevestigd was door Mercedes. Heb nu ook donkere ramen en nog enkele hebbedingetjes waaronder helaas ook de befaamde nekspoiler...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenProficiat met je knap machine, maar aub laat die oerlelijke johny spoiler weg ...,
Hoe langer ik er naar kijk hoe meer ik er eentje wil .F*k,da's een vet spel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenProficiat met je knap machine, maar aub laat die oerlelijke johny spoiler weg ...
Dat is het probleem. Als ik die weg wil moet ik heel de auto opnieuw configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenIs wel een dik hok,benieuwd naar de(werkelijke)prijs,tempting...indien doenbaar ,zal de E39M "vliegen"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDe mijne zit nu rond de 63K minus fleetkorting.
OOuuwww zeker ! Voor een A-klasse ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenTestrit aangevraagd
Dat zal niet voor de eerste weken zijn... Productie begint in juli.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat zal niet voor de eerste weken zijn... Productie begint in juli.
vanaf september heeft de dealer mij gezegd,is niet zo dringend ook,maar dat hok spreekt me enorm aan,daarvoor zou ik m'n huidige wel eens inruilen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenI know,
vanaf september heeft de dealer mij gezegd,is niet zo dringend ook,maar dat hok spreekt me enorm aan,daarvoor zou ik m'n huidige wel eens inruilen ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenAnders mag je wel eens met de mijne rijden als ik hem voor je dealer heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat is het probleem. Als ik die weg wil moet ik heel de auto opnieuw configureren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenAan welke opties is die spoiler dan gelinkt?
de frontsplitter ed maar niet de dakspoiler. Achteraf blijkt dat alleen in combinatie met het nightpakket beschikbaar.
Nu vind ik de wagen er veel beter uitzien met het airopakket maar veel minder met het nightpakket. Het is dus kiezen tussen de pest en de cholera...
Ik ga me dan maar een AMG-petje vragen als ik hem ophaal kwestie
van niet op te vallen tussen de spoilerjongens.
Comment
Comment