Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Denk toch dat, hoewel ze veel minder comfortabel is, de wegligging absoluut verbeterd. Vraag is wat je in de auto zoekt...
    ja wil je het maximum uit je auto halen is dit een must
    lets have some more member berries

Comment

• AMG waardig.

Comment

• Hmzz moeilijkte zeggen wat ik in de auto zoek dan dat ik weet dat deze in 4,6 de 100 haalt!, iedereen weet dat deze wagen vooruit knalt, maar wou weten wat er zo specifiek beter is aan deze upgrade ophanging.

wat zijn volgens jullie de must have's van deze wagen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
          Hmzz moeilijkte zeggen wat ik in de auto zoek dan dat ik weet dat deze in 4,6 de 100 haalt!, iedereen weet dat deze wagen vooruit knalt, maar wou weten wat er zo specifiek beter is aan deze upgrade ophanging.

wat zijn volgens jullie de must have's van deze wagen?
          Een cilinderinhoud van minstens 3 liter en een zescilinder zijn zeker must have's . De rest maakt niet veel uit.

Comment

• ik zou die sport suspension zeker nemen maar ik heb dan ook een wagen van het werk ter beschikking om dagelijks op en af te rijden.
            wat ik niet zou nemen, carbon buitenspiegels, carbon exterieur pack, dakspoiler & becker map navigatie. voor de rest full option indien het budget dit toelaat natuurlijk

Comment

• die command online is best wel duur vindek :-) in tegenstelling tot andere opties zoals 19inch multispaaks , performance uitlaat,enz...

Comment

• Beste opties hangen echt af waarvoor je hem gaat gebruiken en waar je belang aan hecht. Is het een speeltje of een wagen waarmee je dagelijks gaat rijden ?
                Is het laatste het geval vraag je dan wel af of je wel een beenhard geveerde auto wil ? Koop je de auto puur voor de rijeigenschappen en moet daar alles voor wijken, twijfel dan niet. Het is de enige optie die echt iets aan het rijden gaat veranderen...

Persoonlijk heb ik de A45 als daily besteld met de sportvering maar ik ben dan ook geen luxe gewoon.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  ik zou die sport suspension zeker nemen maar ik heb dan ook een wagen van het werk ter beschikking om dagelijks op en af te rijden.
                  wat ik niet zou nemen, carbon buitenspiegels, carbon exterieur pack, dakspoiler & becker map navigatie. voor de rest full option indien het budget dit toelaat natuurlijk
                  Carbon buitenspiegels zijn wel mooi...

Comment

• das kwestie van smaak, ik vind het niet echt passen bij de rest van de wagen

Comment

das kwestie van smaak, ik vind het niet echt passen bij de rest van de wagen
                      Ik zou zelfs carbonspiegels op mijn vélo zetten...

Comment

• het is niet zo dat ik dagelijks veel km's moet afleggen. ik denk dat ik deze veertjes er ook onder ga laten steken. merci voor de tip.

bij een zwarte A45 vindek die carbon kit wel vet.(maar niet besteld, budget is nu ook weer niet oneindig )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                          Beste opties hangen echt af waarvoor je hem gaat gebruiken en waar je belang aan hecht. Is het een speeltje of een wagen waarmee je dagelijks gaat rijden ?
                          Is het laatste het geval vraag je dan wel af of je wel een beenhard geveerde auto wil ? Koop je de auto puur voor de rijeigenschappen en moet daar alles voor wijken, twijfel dan niet. Het is de enige optie die echt iets aan het rijden gaat veranderen...

Persoonlijk heb ik de A45 als daily besteld met de sportvering maar ik ben dan ook geen luxe gewoon.

welke specs heeft jouw wagen? gime

Comment

het is niet zo dat ik dagelijks veel km's moet afleggen. ik denk dat ik deze veertjes er ook onder ga laten steken. merci voor de tip.

bij een zwarte A45 vindek die carbon kit wel vet.(maar niet besteld, budget is nu ook weer niet oneindig )
                            oeh van waregem! kzal eens moeten afkomen dan

Comment

oeh van waregem! kzal eens moeten afkomen dan
                              haha van Oostende, ja das zeker dat! voetbal verzekerd

Comment

welke specs heeft jouw wagen? gime

787 Berggrijs
                                651 Stof Dinamica / leder Artico zwart (AMG Line)
                                258 COLLISION PREVENTION ASSIST, ongevalwaarschuwing via geïntegreerd radarsysteem
                                281 AMG Performance-stuurwiel in leder / Alcantara
                                290 Windowbags
                                294 Knieairbag
                                301 Asbak
                                429 7-trapsautomaat AMG SPEEDSHIFT DCT
                                440 Cruise control TEMPOMAT met snelheidsbegrenzer SPEEDTRONIC
                                475 Bandendruk-controlesysteem (RDK)
                                492 AMG-Performance ophanging
                                509 Becker MAP PILOT navigatiesysteem
                                518 Media Interface
                                51U Dakbekleding in stof zwart
                                523 Radio CD Audio 20
                                538 Vermoeidheidssensor ATTENTION ASSIST
                                555 AMG-Performance zetels
                                580 Klimaatregeling "Thermatic"
                                682 Brandblusapparaat
                                787 AMG lichtmetalen velgen 19" (multi-spaaks)
                                804 Startonderbreking IM (VV1): Mercedes "FBS3"
                                927 EU6-Norm
                                968 C.O.C. Papieren (EU6)
                                B03 Start-Stop
                                B26 Aerodynamica pakket AMG
                                B28 Buitenspiegels AMG in carbon
                                R01 Zomerbanden
                                U21 AMG Performance uitlaatsysteem
                                U26 AMG-vloermatten in velours
                                U70 Remzadels in rood geverfd

Comment

• geen COMAND? dat ga je je nog beklagen
                                  er is een verschil tussen de COMAND en de COMAND online he

Comment

geen COMAND? dat ga je je nog beklagen
                                    command kan je niet meer bestellen, enkel nog de command online..

Beck map pilot systeem is top systeem jammer dat je het met een kleiner scherm moet stellen dan

Comment

geen COMAND? dat ga je je nog beklagen
                                      Pff voor mij is dat high tech brol die niets aan het rijden verandert.

Comment

• mooie specs! ik heb deze morgen eens naar mn verkoper gebeld en die zei me in alle eerlijkheid indien je niet op circuit gaat rijden dat deze ophanging echt overbodig is. ik hou het ook bij de becker

Comment

mooie specs! ik heb deze morgen eens naar mn verkoper gebeld en die zei me in alle eerlijkheid indien je niet op circuit gaat rijden dat deze ophanging echt overbodig is. ik hou het ook bij de becker
                                          Niet altijd de verkoper geloven. Waar heb je besteld ?

Comment

Working...
                                          X