Oorspronkelijk geplaatst door Elwood
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Hmzz moeilijkte zeggen wat ik in de auto zoek dan dat ik weet dat deze in 4,6 de 100 haalt!, iedereen weet dat deze wagen vooruit knalt, maar wou weten wat er zo specifiek beter is aan deze upgrade ophanging.
wat zijn volgens jullie de must have's van deze wagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk BerichtenHmzz moeilijkte zeggen wat ik in de auto zoek dan dat ik weet dat deze in 4,6 de 100 haalt!, iedereen weet dat deze wagen vooruit knalt, maar wou weten wat er zo specifiek beter is aan deze upgrade ophanging.
wat zijn volgens jullie de must have's van deze wagen?. De rest maakt niet veel uit.
Comment
-
ik zou die sport suspension zeker nemen maar ik heb dan ook een wagen van het werk ter beschikking om dagelijks op en af te rijden.
wat ik niet zou nemen, carbon buitenspiegels, carbon exterieur pack, dakspoiler & becker map navigatie. voor de rest full option indien het budget dit toelaat natuurlijklets have some more member berries
Comment
-
Beste opties hangen echt af waarvoor je hem gaat gebruiken en waar je belang aan hecht. Is het een speeltje of een wagen waarmee je dagelijks gaat rijden ?
Is het laatste het geval vraag je dan wel af of je wel een beenhard geveerde auto wil ? Koop je de auto puur voor de rijeigenschappen en moet daar alles voor wijken, twijfel dan niet. Het is de enige optie die echt iets aan het rijden gaat veranderen...
Persoonlijk heb ik de A45 als daily besteld met de sportvering maar ik ben dan ook geen luxe gewoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenik zou die sport suspension zeker nemen maar ik heb dan ook een wagen van het werk ter beschikking om dagelijks op en af te rijden.
wat ik niet zou nemen, carbon buitenspiegels, carbon exterieur pack, dakspoiler & becker map navigatie. voor de rest full option indien het budget dit toelaat natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendas kwestie van smaak, ik vind het niet echt passen bij de rest van de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenBeste opties hangen echt af waarvoor je hem gaat gebruiken en waar je belang aan hecht. Is het een speeltje of een wagen waarmee je dagelijks gaat rijden ?
Is het laatste het geval vraag je dan wel af of je wel een beenhard geveerde auto wil ? Koop je de auto puur voor de rijeigenschappen en moet daar alles voor wijken, twijfel dan niet. Het is de enige optie die echt iets aan het rijden gaat veranderen...
Persoonlijk heb ik de A45 als daily besteld met de sportvering maar ik ben dan ook geen luxe gewoon.
welke specs heeft jouw wagen? gime
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenhet is niet zo dat ik dagelijks veel km's moet afleggen. ik denk dat ik deze veertjes er ook onder ga laten steken. merci voor de tip.
bij een zwarte A45 vindek die carbon kit wel vet.(maar niet besteld, budget is nu ook weer niet oneindig)
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenoeh van waregem! kzal eens moeten afkomen danvan Oostende, ja das zeker dat! voetbal verzekerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenwelke specs heeft jouw wagen? gime
787 Berggrijs
651 Stof Dinamica / leder Artico zwart (AMG Line)
258 COLLISION PREVENTION ASSIST, ongevalwaarschuwing via geïntegreerd radarsysteem
281 AMG Performance-stuurwiel in leder / Alcantara
290 Windowbags
294 Knieairbag
301 Asbak
429 7-trapsautomaat AMG SPEEDSHIFT DCT
440 Cruise control TEMPOMAT met snelheidsbegrenzer SPEEDTRONIC
475 Bandendruk-controlesysteem (RDK)
492 AMG-Performance ophanging
509 Becker MAP PILOT navigatiesysteem
518 Media Interface
51U Dakbekleding in stof zwart
523 Radio CD Audio 20
538 Vermoeidheidssensor ATTENTION ASSIST
555 AMG-Performance zetels
580 Klimaatregeling "Thermatic"
682 Brandblusapparaat
787 AMG lichtmetalen velgen 19" (multi-spaaks)
804 Startonderbreking IM (VV1): Mercedes "FBS3"
927 EU6-Norm
968 C.O.C. Papieren (EU6)
B03 Start-Stop
B26 Aerodynamica pakket AMG
B28 Buitenspiegels AMG in carbon
R01 Zomerbanden
U21 AMG Performance uitlaatsysteem
U26 AMG-vloermatten in velours
U70 Remzadels in rood geverfd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengeen COMAND? dat ga je je nog beklagen
er is een verschil tussen de COMAND en de COMAND online he
Beck map pilot systeem is top systeem jammer dat je het met een kleiner scherm moet stellen dan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengeen COMAND? dat ga je je nog beklagen
er is een verschil tussen de COMAND en de COMAND online he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichtenmooie specs! ik heb deze morgen eens naar mn verkoper gebeld en die zei me in alle eerlijkheid indien je niet op circuit gaat rijden dat deze ophanging echt overbodig is. ik hou het ook bij de becker
Comment
Comment