Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Hopelijk blijft dat spel betrouwbaar maar éérlijk gezegt betwijfel ik het. Zoveel power uit een 2liter.
    Zal het snel weten. Ga er 2 jaar mee rijden en normaal gezien er 100.000km opzetten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
      Zal het snel weten. Ga er 2 jaar mee rijden en normaal gezien er 100.000km opzetten.
      Ik denk dat het met de betrouwbaarheid wel snor zit... die mannen van AMG weten waar ze mee bezig zijn. Maar idd niemand kan het echt op voorhand weten.
      Tijd zal raad brengen maar ik vind het alleszins momenteel een superbak!!! Het wordt een verkooptoppertje id AMG modellenreeks!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
        Deze Hyundai kloon biedt weinig ruimte voor zijn geld. Jammer van de gemiste kans.
        Beste dbr2, of het echt een gemiste kans is zal wel blijken uit de verkoopcijfers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toldo Bekijk Berichten
          Beste dbr2, of het echt een gemiste kans is zal wel blijken uit de verkoopcijfers!
          Ik zie dit voertuig alleszins minder rijden dan de concurrerende Fabia. Niet echt een verkoopssucces dus.

Comment

Ik zie dit voertuig alleszins minder rijden dan de concurrerende Fabia. Niet echt een verkoopssucces dus.

Comment

Dat gij het woordje rijplezier niet kent, wilt daarom niet zeggen dat je ons er van moet overtuigen om voor een saaie milieuvriendelijke auto te gaan.
              Ge zou ons beter bedanken voor het mooie weer de voorbije dagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door geilenbarry Bekijk Berichten
                Dat gij het woordje rijplezier niet kent, wilt daarom niet zeggen dat je ons er van moet overtuigen om voor een saaie milieuvriendelijke auto te gaan.
                Ge zou ons beter bedanken voor het mooie weer de voorbije dagen!

Comment

ik ben verliefd geweest op een fabia break 1900 sdi dus ik kocht die

scheiding gehad

nu ben ik beetje verliefd op een a, en dat mag een 160 zijn

forum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    ik ben verliefd geweest op een fabia break 1900 sdi dus ik kocht die

scheiding gehad

nu ben ik beetje verliefd op een a, en dat mag een 160 zijn

forum
                    U hebt een probleem...

Comment

• belange ni

Comment

• Die rasp in de uitlaat is vet, zouden ze snel zakken in prijs? Hopelijk binnen 10 jaar te koop voor 10.000 euro

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk 4 Beta
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Een kwalitatief vergelijkbare maar roestbestendigere Fabia van 10 jaar oud is te koop voor 2.000 euro. De A zal ook voor ongeveer die prijs verkrijgbaar zijn dan.

Comment

• dbr2, geen zin om mee te gaan naar de Ring den elfde? We gaan de nog bestaande fauna en flora catalogiseren om te kijken welke impact de Ring heeft op de groene omgeving?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                              dbr2, geen zin om mee te gaan naar de Ring den elfde? We gaan de nog bestaande fauna en flora catalogiseren om te kijken welke impact de Ring heeft op de groene omgeving?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                                dbr2, geen zin om mee te gaan naar de Ring den elfde? We gaan de nog bestaande fauna en flora catalogiseren om te kijken welke impact de Ring heeft op de groene omgeving?
                                Hij kent de ring Verleden jaar ging em naar daar om te fietsen
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• U bedoelt de ring van Nurburg? Inderdaad een zeer prachtige omgeving voor een sportieve fietstocht. Jammer genoeg wordt de rust op vele dagen erg verstoord door pseudo sportieve voertuigen die met veel lawaai rondjes rijden.

Comment

volgens mij woon jij ergens in een ghetto buurt waar ze enkel skoda's kunnen kopen want ik heb nog maar 1 fabia zien rijden de afgelopen maanden.
                                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door seperator Bekijk Berichten
                                      Heb je die Skoda Fabia Combi eergisteren in de kranten zien staan. Een wagen van amper 6 weken die tijdens de afdaling van een heuvelachtig bergpas in Oostenrijk door de remmen ging. De 4 inzittende moesten uit de wagen springen. Is dit het gevolg van veel ruimte voor weinig geld? http://www.hbvl.be/limburg/lanaken/l...g-bergpas.aspx
                                      Als ik dat artikel zo lees dan denk ik dat dit gewoon aan de bestuurder ligt, namelijk te veel gebruik gemaakt van de remmen in de afdaling ipv gebruik te maken van de motorrem zoals het hoord bij het afdalen van een bergpas.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                        Ik heb deze nu maandag en dinsdag voor een tweedaagse test, zie er al naar uit!!!
                                        En, al nieuws ?

Comment

• back.jpg
                                          side.jpg
                                          interior.jpg

Comment

Working...
                                          X