Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
    Comand online
    nice daar kan je flitspalen enzo inladen in de navigatie
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      ik ga daar een sti-r plus laten inbouwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wOeTrE Bekijk Berichten
        ik mag nog 2 weken wachten op mn A...stond klaar sinds 9september en plots hoorde ik dat deze met een maand word verlaat geen idee wat daar in Duitsland is gebeurd. leuke om te horen dat de wagen super rijdt!

Transportschade waarschijnlijk.
        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

Hoe moet dit?

Comment

ik ga daar een sti-r plus laten inbouwen
            In hoeverre klopt dat verhaal dat die onzichtbaar is voor RDD (radar detectie detector ofzo)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
              Hoe moet dit?

With only a few clicks you'll be able to build your own POI file, with the countries you want, and always up-to-date with the latest items. The tool will take any collection of POIs around the world, in the Google Earth format, and generate a ready-to-use POI file that you can save on an SD card and import in your Mercedes-Benz COMAND system. With support for additional settings, like the category name, icon, warning limit etc.

Comment

Bedankt.:thumbup:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  In hoeverre klopt dat verhaal dat die onzichtbaar is voor RDD (radar detectie detector ofzo)?
                  wel ze zeggen dat deze nieuwe onzichtbaar zou zijn..maar stel je word tegengehouden in een land waar deze niet is toegelaten kan je met een druk op de knop de software wissen en verder rijden volgens de wetgeving van dat land

Comment

Transportschade waarschijnlijk.
                    als het dat maar zou zijn, ik vreesde voor een technisch probleem :X

Comment

wel ze zeggen dat deze nieuwe onzichtbaar zou zijn..maar stel je word tegengehouden in een land waar deze niet is toegelaten kan je met een druk op de knop de software wissen en verder rijden volgens de wetgeving van dat land
                      Ik dacht dat de simpele montage van een dergelijk systeem in België al voor serieuze problemen kan zorgen? Zelfs inbeslagname van je voertuig?

Comment

Dat hoeft niet erg te zijn he.

Comment

grote kans dat het gewoon de papieren zijn. ik heb in de tijd ook langer moeten wachten op de papieren terwijl de wagen al stond te blinken bij de dealer

Comment

segg, da was wel even verschieten eh als je de krant die morgen openslaat

Comment

Lol gij slechte mens!

Comment

• waarom post je de foto eigenlijk hier ?
                                1991 Audi S2 coupe
                                2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                  waarom post je de foto eigenlijk hier ?
                                  voorbeeld van transportschade ?

Comment

• Na een 3000 km begin ik stilaan een idee te krijgen van de A45 AMG. Dat hij snel is en goed schakelt en stuurt heeft echter iedereen al in de tests gelezen. Ik vermoed zelfs dat hij sneller is dan de 1M maar zoals ik dit weekend na een ritje met Luc///M3 nogmaals moet vaststellen : Hij is niet leuker... Je kan weinig negatiefs vertellen over de auto maar je beleeft het rijden véél minder dan in de kleinste M van BMW. Naast de andere hothatches is hij ongetwijfeld de ongekroonde koning maar wanneer ik 100 km gereden heb met de BMW, stap ik uit met een grijns en nu met een glimlach. Daarmee is alles gezegd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                      Na een 3000 km begin ik stilaan een idee te krijgen van de A45 AMG. Dat hij snel is en goed schakelt en stuurt heeft echter iedereen al in de tests gelezen. Ik vermoed zelfs dat hij sneller is dan de 1M maar zoals ik dit weekend na een ritje met Luc///M3 nogmaals moet vaststellen : Hij is niet leuker... Je kan weinig negatiefs vertellen over de auto maar je beleeft het rijden véél minder dan in de kleinste M van BMW. Naast de andere hothatches is hij ongetwijfeld de ongekroonde koning maar wanneer ik 100 km gereden heb met de BMW, stap ik uit met een grijns en nu met een glimlach. Daarmee is alles gezegd.
                                      Gelijk heb je over de ganse lijn,nog eens bedankt voor het toch wel mooi ritje!,rijdt fantastisch maar steriel,je voelt hem zelfs niet schakelen ,tot je naar de kilometerteller kijkt en blijkt dat je aan een illegale snelheid zit..weggedrag is subliem ,geluid is ook niet irritant(bij de E46M3 een heel ander verhaal),zetels geven voldoende steun,mooi dash,zeer mooi afgewerkt,is niet beenhard ,maar de wagen geeft en da's ook persoonlijk mij geen freude am fahren gelijk mijn E39 wel doet,was een kanshebber qua opvolging maar moet m'n mening spijtig genoeg herzien..

Comment

• klinkt allemaal erg positief, nog een jaartje of 3 wachten

Comment

en voor de leken onder ons??
                                          Standaard ongeveer 390pk aan de krukas...
                                          ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                                          X