Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenMaak je een topic aan, Elwood?
Of alleen als hij je bevalt?
Ben echt wel benieuwd.
Zalig luxeprobleem ;]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenGebruikssporen mogen hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDat is mijn werkauto hé...
Uiterst interessante info ;]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenNiet voor mij, ik heb voorlopig meer spijt dat ik afscheid moet nemen van de 1M dan vreugde dat ik in de nieuwe A45 AMG ga rijden.
Ik vrees dat ik me niet ga verbeteren maar ga daar binnen enkele weken uitsluitsel over hebben.. Beiden mijn favorietjes! Veel plezier ermee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenBen benieuwd naar de betrouwbaarheid van deze 2L turbo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk ook, als dat een betrouwbare wagen blijkt te zijn is die echt wel interessant om over pakweg 3-4 jaar in occasie te kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk BerichtenGe kunt binnen 2 jaar Elwood eens bellen...Last edited by Elwood; 22/09/2013, 10:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenVind em nogal prijzig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenJa Mercedes heeft weinig humor als je naar de opties gaat kijken... Bmw trouwens ook niet hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten*Feit*,en ik wil nog altijd een ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat moet je van opties nemen, airco abs esp cc autobak is standaard
luchtvering is niet beschikbaar
sportvering, sportuitlaatje, schoon zeteltjes, pakketje hier, pakketje daar, carbonspiegeltjes... Voor je het weet gooi je er nog eens 15/20K achteraan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik zou in eerste instatie alleen de luchtvering willen want qua komfort lijkt het toch geen hoogvlieger te zijn
Comfort is iets voor coiffeurs...
Comment
Comment