Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Misschien een stomme vraag, waarom hebt ge de A45 dan besteld ipv verder te rijden met de 1M? Of is het een bedrijfswagen?
    Ik doe mijn auto elke 2 jaar weg omdat hij dan + 100.000 km gaat. Heb uitgekeken naar een vervanger bij BMW maar vond daar momenteel geen leuke replacement voor de huidige dus ben ik voor de eerste maal bij Mercedes gaan shoppen...

Comment

• Maak je een topic aan, Elwood?
      Of alleen als hij je bevalt?
      Ben echt wel benieuwd.
      Zalig luxeprobleem ;]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
        Maak je een topic aan, Elwood?
        Of alleen als hij je bevalt?
        Ben echt wel benieuwd.
        Zalig luxeprobleem ;]
        Zal een beeldje schieten als ik hem afhaal dan is hij nog proper...

Comment

• Gebruikssporen mogen hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
            Gebruikssporen mogen hoor
            Dat is mijn werkauto hé...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
              Dat is mijn werkauto hé...
              Reden te meer; hoeveel mensen gaan 50K per jaar met een A45 AMG doen...
              Uiterst interessante info ;]

Comment

• Ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van deze 2L turbo.

Comment

Niet voor mij, ik heb voorlopig meer spijt dat ik afscheid moet nemen van de 1M dan vreugde dat ik in de nieuwe A45 AMG ga rijden.
                  Ik vrees dat ik me niet ga verbeteren maar ga daar binnen enkele weken uitsluitsel over hebben.
                  Smaak heb je wel allesinds . Beiden mijn favorietjes! Veel plezier ermee.

Comment

• Vandaag een zwarte met dakspoilertje zien passeren , prachtwagentje .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van deze 2L turbo.
                      Ik ook, als dat een betrouwbare wagen blijkt te zijn is die echt wel interessant om over pakweg 3-4 jaar in occasie te kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                        Ik ook, als dat een betrouwbare wagen blijkt te zijn is die echt wel interessant om over pakweg 3-4 jaar in occasie te kopen.
                        Ge kunt binnen 2 jaar Elwood eens bellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ollek Bekijk Berichten
                          Ge kunt binnen 2 jaar Elwood eens bellen...
                          Ja, juist ingereden en altijd gebruikt door een oud vrouwken om mee naar de winkel te rijden en terug, zoals al onze lokale Peugeot-dealer al zijn occassies aan de man brengt...
                          Last edited by Elwood; 22/09/2013, 10:25.

Comment

• Vind em nogal prijzig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                              Vind em nogal prijzig
                              Ja Mercedes heeft weinig humor als je naar de opties gaat kijken... Bmw trouwens ook niet hoor.

Comment

Ja Mercedes heeft weinig humor als je naar de opties gaat kijken... Bmw trouwens ook niet hoor.
                                *Feit*,en ik wil nog altijd een ritje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  *Feit*,en ik wil nog altijd een ritje
                                  Zit er aan te komen...

Comment

• wat moet je van opties nemen, airco abs esp cc autobak is standaard

luchtvering is niet beschikbaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      wat moet je van opties nemen, airco abs esp cc autobak is standaard

luchtvering is niet beschikbaar

sportvering, sportuitlaatje, schoon zeteltjes, pakketje hier, pakketje daar, carbonspiegeltjes... Voor je het weet gooi je er nog eens 15/20K achteraan...

Comment

• ik zou in eerste instatie alleen de luchtvering willen want qua komfort lijkt het toch geen hoogvlieger te zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          ik zou in eerste instatie alleen de luchtvering willen want qua komfort lijkt het toch geen hoogvlieger te zijn

Comfort is iets voor coiffeurs...

Comment

Working...
                                          X