Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
net terug van de test rit
en , waar met ik begingen
de 235 is veel veel speelser meer adrenaline
vanbinnen is de A 45 weer veel mooier
maar ik moet naar het praktische zien en dan is A 45 beter voor MIJ !
nu prijs kaartje van de A 45 is ook beter
nu nog wachten op de prijs van de AMG perormence zetels
zien wat ze nog kunnen doen
en dan zal ik beslissen
net terug van de test rit
en , waar met ik begingen
de 235 is veel veel speelser meer adrenaline
vanbinnen is de A 45 weer veel mooier
maar ik moet naar het praktische zien en dan is A 45 beter voor MIJ !
nu prijs kaartje van de A 45 is ook beter
nu nog wachten op de prijs van de AMG perormence zetels
zien wat ze nog kunnen doen
en dan zal ik beslissen
Is de A45 goedkoper als de BMW? waarom neem je dan geen 135M, die is toch even practisch als een AMG A45. Bij mij voelde een 135M veel minder brut aan als een AMG A45. Alleen het huilende geluid van een 135M gaf wel wat extra sensatie. Maar de besturing, de remmen, het onderstel was veel softer. Toch raar hoe dezelfde wagens zo anders bekeken/aangevoeld kunnen worden.
Voor mij is een A45 veel bruter dan dat hij eruitziet. Tenzij je er van die belachelijke F1 spoilers op plaatst!
De 135 M dat is niets voor mij ,de 235 veel mooier
A 45 in het mat grijs is zeer mooi maar gewoon niet realistisch naar onderhoud nog maar gezwegen als je ooit eens stukje moet bij spuiten
de meeste mensen raden dat gewoon af .
het mooiste wat er is maar niet realistisch spijtig
zo vindt ik hem wel ok zonder die zwarte vegen ( de zelfde maar niet in zwart ) en geen dak spoiler
Here is the brand new 2016 Mercedes A45 AMG, and more important its sound!It crackles so much more than the older one that I have, the front looks a bit more...
Met die PFL viel nauwelijks te rijden, zelden zo'n plankharde kar gereden. Goede zaak dat ze daar eindelijk adaptieve dempers insteken. Was dit een jaar geleden al gebeurd ging ik ook nog twijfelen maar nu was na 1 testrit mijn goesting al over (eigenlijk na een kwartier al)
Comment