Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een buurman heeft ze beide, ik ken hem niet zie hem alleen rijden...mijn broer klapt er wel eens mee en hij zei toen dat de 45 een comfortabele allrounder was en de rs een sportkar
De nieuwe is helemaal niet meer te hard. Heb er geen enkel last van gehad tijdens de testrit. En de wagen was uitgerust met 19duims. Ik denk dat de aanpassing en die aan de versnellingsbak veel meer doorwegen dan die 21 pk meer.
vandaag bericht gekregen
als ik de (555) AMG performance zetels wil nemen
ben ik verplicht deze 2 optie's er bij te nemen de
(242) elektrisch verstelbare voorzetsel rechts met memory
(275) memory pack bestuurderszetel buitenspiegels
dus ik dacht 2175 euro voor die zetels maar door die 2 pack's er bij is nog eens 1200 euro
dus als die zetels wil kost mij dat 3375 euro
net terug van bmw die M2 is echt wel super
zit nu zo te denken die 8000 euro dat ik zou moeten meer betalen
zou ik die later niet gemakkelijker terug verdienen
deze is dan wel zonder automaat wat voor mij een serieus minpunt is
vandaag bericht gekregen
als ik de (555) AMG performance zetels wil nemen
ben ik verplicht deze 2 optie's er bij te nemen de
(242) elektrisch verstelbare voorzetsel rechts met memory
(275) memory pack bestuurderszetel buitenspiegels
dus ik dacht 2175 euro voor die zetels maar door die 2 pack's er bij is nog eens 1200 euro
dus als die zetels wil kost mij dat 3375 euro
net terug van bmw die M2 is echt wel super
zit nu zo te denken die 8000 euro dat ik zou moeten meer betalen
zou ik die later niet gemakkelijker terug verdienen
deze is dan wel zonder automaat wat voor mij een serieus minpunt is
Op hoeveel kom je totaal voor een AMG A45 met de zetels erbij?
Hoeveel voor een M2?
Voor mij is M2 iets helemaal anders als de A45 AMG, je zit met een coupe, 4 grote mensen ga je daar niet in krijgen.
Dan manueel, ook van look is een M2 zoveel schreeuwiger. Veel meer heb je mij gezien....
In mijn ogen is de RS3 momenteel het enige alternatief voor een A45 AMG en een BMW M135Xdrive 5 deurs.
Op hoeveel kom je totaal voor een AMG A45 met de zetels erbij?
Hoeveel voor een M2?
Voor mij is M2 iets helemaal anders als de A45 AMG, je zit met een coupe, 4 grote mensen ga je daar niet in krijgen.
Dan manueel, ook van look is een M2 zoveel schreeuwiger. Veel meer heb je mij gezien....
In mijn ogen is de RS3 momenteel het enige alternatief voor een A45 AMG en een BMW M135Xdrive 5 deurs.
Ik vind het een beetje jammer dat de kopers van dergelijke auto's tegenwoordig meer bezig zijn met toffe zetels en dergelijke dan over het enige waar het bij deze wagens over zou mogen gaan... Hoe rijdt die ?
Vroeger zou een koper van een M2 of iets van die aard nog liever de deurtjes met touwtjes dichttrekken dan met een klink, kwestie van 75 gram te sparen... Nu gaat de discussie over hoe je de radio met de spaceshuttle kan connecteren...
Ik vind het een beetje jammer dat de kopers van dergelijke auto's tegenwoordig meer bezig zijn met toffe zetels en dergelijke dan over het enige waar het bij deze wagens over zou mogen gaan... Hoe rijdt die ?
Vroeger zou een koper van een M2 of iets van die aard nog liever de deurtjes met touwtjes dichttrekken dan met een klink, kwestie van 75 gram te sparen... Nu gaat de discussie over hoe je de radio met de spaceshuttle kan connecteren...
Ik denk dat wij allen, zelfs jij, in de ogen van de racers in de jaren 30-40-50 gigantische huilerige flikkers zijn.
De auto union zilverpijl met 525pk en ruim 900nm uit een 16 cilinder in de jaren 37. Die zeikten over niets.
Klopt! Voor mij mag je zo een m2 puur basis handgeschakeld geven, zonder extra opties. Gewoon genieten van de loopcultuur/sound.
Ik denk dat wij allen, zelfs jij, in de ogen van de racers in de jaren 30-40-50 gigantische huilerige flikkers zijn.
De auto union zilverpijl met 525pk en ruim 900nm uit een 16 cilinder in de jaren 37. Die zeikten over niets.
+1 Dat waren mannen... Er zijn nog weinig (bereikbare) auto's voor puristen tegenwoordig... Daarom ben ik echt wel fan van de 695 Biposto als medicijn tegen de heersende trends.
probleem van me is dat ik veel spierpijnen heb nu kun je zegen en mens met spierpijnen waarom koop die zo een auto
maar mensen met een beperkingen mogen ook van iets genieten of niet , het is al MOEILIJK genoeg voor me
en daarom , die zetels zaten goed voor me een goede ondersteuning
gr
probleem van me is dat ik veel spierpijnen heb nu kun je zegen en mens met spierpijnen waarom koop die zo een auto
maar mensen met een beperkingen mogen ook van iets genieten of niet , het is al MOEILIJK genoeg voor me
gr
X-man je hoeft je helemaal tegen niemand te verantwoorden... Het is gewoon mijn visie die ik weergeef op hoe de liefhebber mijns inziens tegenwoordig op een andere manier naar dergelijke auto's kijkt. Niemand zegt dat ik het bij het rechte eind heb... Trouwens in dergelijke discussies bestaat niet iets zoals gelijk hebben denk ik.
gr
als die zetels je meer ondersteuning geven, bestel je ze er toch gewoon bij. Al kosten ze 10000€. Denk dat je nog meer van de wagen zal kunnen genieten wanneer je zelf minder last hebt van je spierpijnen tijdens het rijden dan wanneer je vanaf de eerste seconde al last hebt. Dan zullen het korte ritjes worden.
en genieten van het leven is de boodschap. Denk dat iedereen dat te weinig doet (incl mezelf, daarmee volgende jaren eens zien voor een klein bommeke ipv mijn superb).
Elwood en Leoncopra ik begrijp jullie zeker
en wat Leoncupra ook zegt , je hebt gelijk dat ik meer van de wagen kan genieten als ik goed zit
DUS !!! ........... heb ik hem net besteld en met de (555) AMG performance zetels
levering normaal juli
Elwood en Leoncopra ik begrijp jullie zeker
en wat Leoncupra ook zegt , je hebt gelijk dat ik meer van de wagen kan genieten als ik goed zit
DUS !!! ........... heb ik hem net besteld en met de (555) AMG performance zetels
levering normaal juli
Comment