Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• haalde info ook uit youtube filmke

Comment

• Kan wel kloppen hoor mijn cupra heeft zo een 80 pk minder maar doet niets onder quasi tijdens een herneming op de autosnelweg vs een a45. Een rs3 daarentegen vind ik een stuk sneller.

Comment

• sjoemelsoftware...heeft wrs een pak meer pk's als opgegeven vw kennende

de 381 pk zijn de cijfers die ik meldde

Comment

• Zo een A45 heeft 360pk en 450nm koppel. Dat is toch geen doetje meer.

Een gechipte 30d heeft evenveel pk's en 200nm meer dan een 35i, maar zal die naar de 200 niet los rijden, denk ik.

Comment

• Paar keer rit gedaan met ene, machtig apparaat. Uit stilstand gewoon kansloos, net een pijl uit een boog

Comment

• fysica-vraag...kun je zomaar het 0 tot 100 cijfer aftrekken van de 0-200
              is 100-200 niet trager omdat de auto de extra push mist van het reeds aan het versnellen zijn als je 0-100 al begonnen bent

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                Kan wel kloppen hoor mijn cupra heeft zo een 80 pk minder maar doet niets onder quasi tijdens een herneming op de autosnelweg vs een a45. Een rs3 daarentegen vind ik een stuk sneller.
                het is niet mijn type auto ook al ben ik gek van de 45, mag ook de cla zijn
                2de in die categorie is voor mij wel de seat ook als break en in saai anoniem donkergrijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  fysica-vraag...kun je zomaar het 0 tot 100 cijfer aftrekken van de 0-200
                  is 100-200 niet trager omdat de auto de extra push mist van het reeds aan het versnellen zijn als je 0-100 al begonnen bent
                  Vandaar m'n vraag hier over de bekende 80-120 herneming. Ik meende dat je constant 80 aanhoudt en dan een acceleratie uitvoert naar 120 om die te meten. Anderen zijn van mening dat je de 80-120 meet als deeltje van een eerdere acceleratie.

Mij lijken dat 2 verschillende zaken met wellicht een geheel andere uitkomst.

Comment

• zelfde verhaal

Comment

• en het gaat me ni alleen over de traagheid van de vitessenbak die bij benz natuurlijk ni altijd je dat is

Comment

• Nee je mag het niet zomaar aftrekken: vb ik haal 0-100 in 5,65 0-200 haal ik in 19,10 de 100-200 zou ik in 13,45 moeten doen maar dit is 14,5 als ik vanaf 100 aanzet.

Comment

• Dju da's snel

Heb jij een app dat je het meet? Of zo'n vbox?

Sent from my iPhone using Tapatalk
                          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                          28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                          28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Via obd tool plus soft was met de standaard banden en catback stukje minder snel

Comment

sjoemelsoftware...heeft wrs een pak meer pk's als opgegeven vw kennende

de 381 pk zijn de cijfers die ik meldde
                              Dat is wel de laatste reeks die ik bedoel was de 360pk versie .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                Ik ga niet zeggen dat het niet klopt, maar het verbaast me wel. Een A45 AMG is een bijzonder snel apparaat.

Wat zijn de waarden van je 430xd nu?
                                319pk en 650nm

Comment

330d

0-100 5.8, 0-200 20.5

zal wel een 250 met opsmuk zijn geweest of iemand die een bmw dieselstoof een plezier wil doen en hem de rest van de rit een boner bezorgd, het plezier ligt in kleine dingen geven is leuker als nemen
                                  Was een 360pk versie en geen 250. Ik ben niet iemand die rap met een crono gaat timen maar die mijne doet 100-200 op een 12s op de teller ongeveer dus iets erover of onder. Nu ja op gps mag je daar iets bijtellen.

Comment

• Gewicht doet alles.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• En inderdaad, 0 > 100 is niet hetzelfde als 100 > 200 toch niet voor een diesel.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Opgegeven cijfers zijn met launch control.
                                        Leuk voor journalisten tijdens persvoorstellingen maar als je die van je eigen centen kocht dan ga je dat zelden of nooit gebruiken veronderstel ik.
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk Berichten
                                          Opgegeven cijfers zijn met launch control.
                                          Leuk voor journalisten tijdens persvoorstellingen maar als je die van je eigen centen kocht dan ga je dat zelden of nooit gebruiken veronderstel ik.
                                          Ik heb die optie bij mij 1 keer gebruikt. Komt idd niet gezond over.

Comment

Working...
                                          X