haalde info ook uit youtube filmke
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenKan wel kloppen hoor mijn cupra heeft zo een 80 pk minder maar doet niets onder quasi tijdens een herneming op de autosnelweg vs een a45. Een rs3 daarentegen vind ik een stuk sneller.
2de in die categorie is voor mij wel de seat ook als break en in saai anoniem donkergrijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenfysica-vraag...kun je zomaar het 0 tot 100 cijfer aftrekken van de 0-200
is 100-200 niet trager omdat de auto de extra push mist van het reeds aan het versnellen zijnals je 0-100 al begonnen bent
Mij lijken dat 2 verschillende zaken met wellicht een geheel andere uitkomst.
Comment
-
Dju da's snel
Heb jij een app dat je het meet? Of zo'n vbox?
Sent from my iPhone using TapatalkThat's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtensjoemelsoftware...heeft wrs een pak meer pk's als opgegevenvw kennende
de 381 pk zijn de cijfers die ik meldde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk ga niet zeggen dat het niet klopt, maar het verbaast me wel. Een A45 AMG is een bijzonder snel apparaat.
Wat zijn de waarden van je 430xd nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten330d
0-100 5.8, 0-200 20.5
zal wel een 250 met opsmuk zijn geweest of iemand die een bmw dieselstoof een plezier wil doen en hem de rest van de rit een boner bezorgd, het plezier ligt in kleine dingen geven is leuker als nemen
Comment
-
Gewicht doet alles.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
En inderdaad, 0 > 100 is niet hetzelfde als 100 > 200 toch niet voor een diesel.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenOpgegeven cijfers zijn met launch control.
Leuk voor journalisten tijdens persvoorstellingen maar als je die van je eigen centen kocht dan ga je dat zelden of nooit gebruiken veronderstel ik.
Comment
Comment