Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A45 AMG

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
    Ik versta het elwood, er is een verschil tussen tevreden zijn van een wagen en het een Fun wagen vinden. Ik heb een beetje hetzelfde voor.
    voor veel mensen mensen is het meeste hebben gewoon een statement
    ik wou de zuinigste, de langste, de comfotabelste

en het is geen slechte auto integendeel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      voor veel mensen mensen is het meeste hebben gewoon een statement
      ik wou de zuinigste, de langste, de comfotabelste

en het is geen slechte auto integendeel
      Ik voel me niet aangesproken en inderdaad, het is geen slechte auto, een Hummer is ook geen slechte auto... Maar zoals Swiftfox suggereert : goed en leuk zijn geen synoniemen.

Comment

• is dit omdat het geen handgeschakelde auto is dat ze niet leuk rijdt?

Comment

• nee, veel te doeltreffend

Comment

• Inderdaad hij is misschien wel te efficiënt, wat hem een beetje steriel/saai maakt, net zoals een golf r. Een rs3 vb heeft ook een automaat en 4wd maar heeft iets meer beleving. Maar ik zou met beiden tevreden zijn, zo een a45 jonge okazie staat wel op mijn shortlist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
              Inderdaad hij is misschien wel te efficiënt, wat hem een beetje steriel/saai maakt, net zoals een golf r. Een rs3 vb heeft ook een automaat en 4wd maar heeft iets meer beleving. Maar ik zou met beiden tevreden zijn, zo een a45 jonge okazie staat wel op mijn shortlist
              ik ben aan het kijken om een facelift A45amg te bestellen, er komt dus binnenkort een A45amg'tje ter beschikking op de markt

voor mij is dit de beste auto ooit. heel praktisch, bloedsnel en dat geluid is gewoon zalig! en ook niet te vergeten fiscaal betaalbaar

Comment

• Een auto verkopen om dezelfde te kopen? Zoveel verschil is er toch niet uiterlijk? Gewoon andere lichtunits en stuur/GPS?
                sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                  Een auto verkopen om dezelfde te kopen? Zoveel verschil is er toch niet uiterlijk? Gewoon andere lichtunits en stuur/GPS?
                  En 21 pk meer, en 0.5 sec sneller naar 100 en ook LSD bestelbaar.

Comment

• En als je kan waarom niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                      Een auto verkopen om dezelfde te kopen? Zoveel verschil is er toch niet uiterlijk? Gewoon andere lichtunits en stuur/GPS?
                      die vraag stelde ik mezelf ook, maar deze heeft bepaalde opties die ik er graag nog bij zou willen nemen zoals AMG dynamic plus pakket,media pakket etc etc.
                      ben gewoon heel tevreden over deze wagen dat het dezelfde wagen mag zijn, maar nog extra uitgerust.

Comment

• Na anderhalf jaar bollen ook nog altijd super tevreden

Comment

• en op gebied van prullen en garagebezoek ?

Comment

• feit is dat elwood kreeg wat ik voor sdl betaalde
                            en dat was toch dubbeldubbel

Comment

• Hoe snel gaat zo een A45 van 100-200 ?
                              Ik was verbaast dat mijn 430xd met powerbox zelfs een tikje sneller was terwijl ik een pak minder vermogen heb en pak meer weeg.
                              Ofwel scheelde daar iets aan.

Comment

• 0-200 15.6

en uw geboxte diesel ?

...11.378 100-200

top 308
                                Last edited by bobo; 19/01/2016, 18:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Hoe snel gaat zo een A45 van 100-200 ?
                                  Ik was verbaast dat mijn 430xd met powerbox zelfs een tikje sneller was terwijl ik een pak minder vermogen heb en pak meer weeg.
                                  Ofwel scheelde daar iets aan.
                                  Ik ga niet zeggen dat het niet klopt, maar het verbaast me wel. Een A45 AMG is een bijzonder snel apparaat.

Wat zijn de waarden van je 430xd nu?

Comment

• 430xd gechipt heeft wel 200nm meer, en die beginnen tellen eens op snelheid

Comment

430xd gechipt heeft wel 200nm meer, en die beginnen tellen eens op snelheid

Hier een acceleratie test van de AMG. 0-100 in 4,7 en 0-200 in 17,5. Dus een 100-200 in 12,8 seconden.

Geen idee wat een gechipte 30d met 310pk en 650nm naar de 200 doet eigenlijk.

Comment

• 330d

0-100 5.8, 0-200 20.5

zal wel een 250 met opsmuk zijn geweest of iemand die een bmw dieselstoof een plezier wil doen en hem de rest van de rit een boner bezorgd, het plezier ligt in kleine dingen geven is leuker als nemen

Comment

330d

0-100 5.8, 0-200 20.5

zal wel een 250 met opsmuk zijn geweest of iemand die een bmw dieselstoof een plezier wil doen en hem de rest van de rit een boner bezorgd, het plezier ligt in kleine dingen geven is leuker als nemen
                                          Een 330d met standaard vermogen heeft een officiële 5,6s naar 100. Gechipt en met de goeie tractie moet dat sneller.

Comment

Working...
                                          X