Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A45 AMG
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHoe een wagen rijd dat is persoonlijk . Een a45 of rs3 geeft mij bakken plezier .
Comment
-
Tja, ik kan 'fun' hebben met quasi iedere wagen, soms is een langzaam ding leuker als je constant de grenzen kan opzoeken... Voor een dag toch.
En tuurlijk kan je van een A45 en RS3 genieten. Maar tis wel van een andere soort dan bv. een Caterham of MX5...ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
9/10 die een hothatch koopt gebruikt hem als daily en funcar . Ik zou nooit een hothatch als funcar bijkopen .
Een caterham of lotus kun je niet als daily gebruiken als je dat wel kunt respect . Op circuit ok maar op de baan .
Als ik dan toch een daily en funcar in één koop dan wil ik een wagen die het op alle vlakken goed doet . Goede tractie , grip , looks .....
De rs3 en A45 zijn dan zo slecht nog niet . Ze bieden massa's tractie in dit land waar het om de haverklap regent. In de bochten is het verschil ook niet waauw . Ik baseer mijn aankoop ook niet op testen . Hell do i care dat merk x een seconde rapper is per ronde of iets meer onderstuurt voor die paar trackdays per jaar .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten9/10 die een hothatch koopt gebruikt hem als daily en funcar . Ik zou nooit een hothatch als funcar bijkopen .Een caterham of lotus kun je niet als daily gebruiken als je dat wel kunt respect . Op circuit ok maar op de baan .Als ik dan toch een daily en funcar in één koop dan wil ik een wagen die het op alle vlakken goed doet . Goede tractie , grip , looks .....De rs3 en A45 zijn dan zo slecht nog niet . Ze bieden massa's tractie in dit land waar het om de haverklap regent. In de bochten is het verschil ook niet waauw . Ik baseer mijn aankoop ook niet op testen . Hell do i care dat merk x een seconde rapper is per ronde of iets meer onderstuurt voor die paar trackdays per jaar .
Comment
-
Ik versta onder rijplezier op zijn minst een helder stuurgevoel, dus een RS3 of A45 vallen dan sowieso al af.Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk versta onder rijplezier op zijn minst een helder stuurgevoel, dus een RS3 of A45 vallen dan sowieso al af.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHelder stuurgevoel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenJa smorgensvroeg bij het opkomen van de zon.
Zal communicatief bedoelenToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Elke auto is per definitie een compromis en niet iedereen heeft centen, plaats of tijd om er een 2de, 3de wagen of nog een kit car bij te nemen
Grote voordeel van een 4wd hete hatch is, imho, zijn omni-inzetbaarheid. In niets de allerbeste maar in alles wel heel bekwaam. Zijn er comfortabeler wagens? Zeer zeker. Zuiniger? Absoluut. Beter on track? Sowieso.
Maar zoals gezegd, alles is een compromis en at the end of the day is het allemaal een kwestie van persoonlijke voorkeuren.
Ik heb bvb. ook 2 RWD Porsches gehad, hoeft voor mij niet meer.2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenIk heb bvb. ook 2 RWD Porsches gehad, hoeft voor mij niet meer.
PS: knappe spec NewadriekeST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Zie de Porsches meer als bucket list items die nu afgestreept kunnen worden. Heel bekwame wagens (Boxster en Cayman, beide manueel) voor wat ze ontworpen zijn, maar zeker die krokodil (S) moest je bij omstandigheden met verminderde grip erg voorzichtig mee rijden. Middenmotor RWD is nog iets totaal anders dan rugzak RWD zoals bij de 911'ers. Meer 'beleving', zeer zeker, maar op den duur is dat ook wel vermoeiend. 300pk met meer wel dan niet een ei onder uw rechtervoet of 300pk en altijd grip, à la limite is de keuze persoonlijk. Veel plezier aan gehad, maar eerlijk is eerlijk, ik heb die 6 cil. boxers nog geen moment gemist (enfin, enkel de PSE-sound misschien een beetje)
2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenZie de Porsches meer als bucket list items die nu afgestreept kunnen worden...
voortbrengen over men huidige rwd > fwd overstap, hier te lezen: http://www.autoforum.be/showthread.p...=1#post5860324Last edited by Onehp; 26/08/2016, 08:23.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Ik begrijp Elwood wel.
Er staat hier ook een A45 op de oprit en ik zelf rij met een M135i met wat chassis upgrades.
Leuke wagen de A45 AMG. De knallen tijdens opschakelen vind ik super!
Maar je hebt inderdaad een vaag stuurgevoel.. Ja je kan een bocht hard uitkomen (heeft ook het sper) maar het is altijd wat "gokken" omdat je weinig communicatie hebt. Alles gaat zo makkelijk. Zelfs met elektronica uit krijg je dat ding niet uit zijn lood geslagen. Gasrespons en koppel in lage toeren is wel heel jammer...
Ideale auto voor mijn vriendin. Veel benutbaar vermogen in alle weersomstandigheden, leuke knappe auto. Maar voor mezelf zou ik iets anders kiezen.
Als ik een tijdje niet met mijn auto heb gereden of gewoon op een willekeurige avond, dan heb ik echt zin om te gaan rijden. Dat heb ik niet met de AMG. En dan voel je gewoon dat die auto beter communiceert, minder zwaar instuurt, mooi op de grens rijden, bij het uitkomen van de bocht overstuur uitlokken... Heerlijk.
Beide super auto's, maar geef mij maar een RWD.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk BerichtenTja, ik kan 'fun' hebben met quasi iedere wagen, soms is een langzaam ding leuker als je constant de grenzen kan opzoeken... Voor een dag toch.
En tuurlijk kan je van een A45 en RS3 genieten. Maar tis wel van een andere soort dan bv. een Caterham of MX5...
Ik heb niks met snelheid of zo, maar toch snap ik wel die snelle bakjes van de PlayStation generatie. Puur cijfermatig zijn dat hebbedingen en in se zijn dat degelijke bakjes die niet doordeweeks zijn en waar je toch overal kunt mee komen. Het zijn compromissen zoals SUV's dat ook zijn en op zich is daar niks mis mee.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment