Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW X5 2007
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenJa... www.bmw.at (oostenrijkse site)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk BerichtenMaar die prijzen zijn niet representatief voor Belgie. Qua prijs zit hij op hetzelfde niveau als bv een Audi Q7. De nieuwe X5 zal misschien iets duurder zijn dan de vorige maar dat valt te verwachten bij een nieuw model.
Mezelf eens quoten...
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenIk ook... €82000.
Hou er wel rekening mee dat deze wagens in Oostenrijk ongeveer 10% duurder zijn dan hier in België. Dat maakt dat de X5 in mijn configuratie €74000 kost. Hou daarbij rekening met een korting van laat ons zeggen 9%, dan komen we netto uit op net geen €70000.
Als ik er eentje zou kopen, dan moet het wel een 3.0 biturbodiesel zijn, een 3.0sd hoogstwaarschijnlijk. Ik zal dus rekening moeten houden met een bedrag van rond de €75000...
Hierbij zit de prijs tussen een 5- en 7-reeks...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Comment
-
Dat maakt dat de X5 in mijn configuratie €74000 kost. Hou daarbij rekening met een korting van laat ons zeggen 9%, dan komen we netto uit op net geen €70000.
Korting 9% ??Ik denk dat je heel vlaanderen en ommeland zal mogen afrijden om op een nieuw model 9 procent te krijgen!
Comment
-
In de US vallen de eersten al uit de kerstboom :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIn de US vallen de eersten al uit de kerstboom :
http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...some-pics.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenIn de US vallen de eersten al uit de kerstboom :
http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...some-pics.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZiet er niet slecht uit precies.
Ben benieuwd naar de eerste vergelijking met de ML.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbijopmerking (wel offtopic): amerikaanse huizen in baksteen zien is toch maar iets raars
Wel een lekker beest die nieuwe X5!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenbijopmerking (wel offtopic): amerikaanse huizen in baksteen zien is toch maar iets raars
Very Big!
De nieuwe X5 is toch wel vettig en groot.Het zal wel weer een succeso worden.Nora!
Comment
Comment