Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
    Kan je die al configureren?
    Ja... www.bmw.at (oostenrijkse site)
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ja... www.bmw.at (oostenrijkse site)
      Maar die prijzen zijn niet representatief voor Belgie. Qua prijs zit hij op hetzelfde niveau als bv een Audi Q7. De nieuwe X5 zal misschien iets duurder zijn dan de vorige maar dat valt te verwachten bij een nieuw model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
        Maar die prijzen zijn niet representatief voor Belgie. Qua prijs zit hij op hetzelfde niveau als bv een Audi Q7. De nieuwe X5 zal misschien iets duurder zijn dan de vorige maar dat valt te verwachten bij een nieuw model.

Mezelf eens quoten...

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Ik ook... €82000.

Hou er wel rekening mee dat deze wagens in Oostenrijk ongeveer 10% duurder zijn dan hier in België. Dat maakt dat de X5 in mijn configuratie €74000 kost. Hou daarbij rekening met een korting van laat ons zeggen 9%, dan komen we netto uit op net geen €70000.

Als ik er eentje zou kopen, dan moet het wel een 3.0 biturbodiesel zijn, een 3.0sd hoogstwaarschijnlijk. Ik zal dus rekening moeten houden met een bedrag van rond de €75000...

Hierbij zit de prijs tussen een 5- en 7-reeks...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
          Mezelf eens quoten...
          Aha, kijk eens aan.

Comment

• Dat maakt dat de X5 in mijn configuratie €74000 kost. Hou daarbij rekening met een korting van laat ons zeggen 9%, dan komen we netto uit op net geen €70000.

Korting 9% ??Ik denk dat je heel vlaanderen en ommeland zal mogen afrijden om op een nieuw model 9 procent te krijgen!

Comment

• 6% zal er toch wel gegeven worden hoop ik? Of wat denken jullie bij zo een nieuw model van korting?

Comment

• tussen de 3 en 5% krijg je. Er staan er genoeg in de rij om een te bestellen, dus waarom veel korting geven. Ik heb 5% gekregen als ik mijn huidige auto zelf verkoop. Neemt de garage mijn auto over krijg ik 3%

Comment

• Als de nieuwe even goed verkoopt als de vorige dan hebben ze geen grote kortingen nodig om goed te verkopen.

Comment

• In de US vallen de eersten al uit de kerstboom :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                      In de US vallen de eersten al uit de kerstboom :

http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...some-pics.html

Comment

• lekker zo'n 4.8 maar de wagen ziet er wel erg Amerikaans uit

Comment

• Ziet er niet slecht uit precies.

Ben benieuwd naar de eerste vergelijking met de ML.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                            In de US vallen de eersten al uit de kerstboom :

http://www.x5world.com/x5-e70-forum/...some-pics.html
                            bijopmerking (wel offtopic): amerikaanse huizen in baksteen zien is toch maar iets raars

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Ziet er niet slecht uit precies.

Ben benieuwd naar de eerste vergelijking met de ML.
                              Ik niet!

Comment

• "BMW levert als eerste constructeur sauna op nieuwe X5"

Comment

• Fahrenheit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma Bekijk Berichten
                                    Fahrenheit
                                    idd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      bijopmerking (wel offtopic): amerikaanse huizen in baksteen zien is toch maar iets raars
                                      So true

Wel een lekker beest die nieuwe X5!

Comment

• Zo'n vette kar maat!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten

Very Big!

De nieuwe X5 is toch wel vettig en groot.Het zal wel weer een succeso worden.
                                          Nora!

Comment

Working...
                                          X