Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW X5 2007

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• En dat rijdt verschrikkelijk goed. Ge moet wel de hele omhangingswinkel die extra te bestellen is aankruisen op de bestelbon, en 't kost wat, maar ...

Een X5 met Sport Pack en 20" en de gehele ophangingsrimram rijdt indrukwekkender dan een '5 met M Pack, vind ik. Op de openbare weg ga je nooit sneller zijn met die '5, en de X5 is 'n sublieme auto qua wegligging.

Comment

• als de X5 zo geweldig is volgens GTA,
      wat mogen we dan v/d X6 verwachten?

Comment

• Dat is niet volgens mij, dat lees je zowat overal. Niet omdat ik 't vind, maar eigenlijk omdat 't zo is. Rijdt voor een SUV schitterend. Een Porsche Cayenne met full suspension stuff is even goed, maar de rest komt er niet naast (ML, Touareg, Q7, ...). Qua rijplezier dan, hè, wegligging en baanvastheid, zo'n zaken.

De X6 zal niet anders zijn, onderhuids zijn 't dezelfde wagens.

Comment

• ik vind dat ook zwans wat betreft de wegligging .. heb zelf nog niet gereden met een nieuwe X5, maar wel al een kort ritje meegedaan ... en dat plakt toch echt goed aan de weg hoor ...
          hetzelfde met de X3 van m'n mams; daarmee kan je echt ge-schift hard de bocht door zonder "omkiepneigingen" te hebben ... het verschil met prefacelift iksvijfjes is groot !
          1963 Land Rover Series IIa
          1994 Mercedes SL320
          2015 Land Rover Discovery SDV6
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• True. De X5 is wel 'n zwaar beest, en dat voel je ... maar minder sportief noem ik 'm eigenlijk quasi niet. Dat gewicht valt, eens je eraan gewoon bent, even gezwind van de ene kant naar de andere kant te smijten (zeker met grippy rubber eronder en de ophanging op z'n meest sportieve stand), 't is echt verbluffend hoe sportief zo'n auto kan rijden. De X5 "ligt" echt op de baan, die "staat" niet. En dan nog heb je een vertekend beeld vergeleken met een gewone auto, omdat je zoveel hoger zit en alles dus minder snel lijkt.

Overigens ervoer ik eigenlijk hetzelfde met 'n Cayenne en met 'n férm geschoeide Touareg. Dus de X5 is niet de enige die dat kan (al zijn er uiteraard nuanceverschillen, de Touareg dan met name wiegelde een pak meer op z'n poten, maar 'k heb eigenlijk geen idee of die de optionele instelbare ophanging had, 't is te lang geleden).

Met 'n 530d schud je geen X5 3.0d af, vermoed ik.
            Last edited by ; 06/11/2007, 15:15.

Comment

• Die van ons isser ook, ik vind hem prachtig, rijdt als een kasteel en is iets zuiniger dan de M

2 foto's had'k rap met gsm gemaakt.. eventueel later betere foto's !!

Comment

• Zalige kar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MIDI Bekijk Berichten
                  Deze autogids heb ik hier thuis liggen, maar hier gaat het nog om de oude X5 en niet het model 2007. Maar toch bedankt.
                  toch wel, ik heb het boekje nog eens boven gehaald en het gaat weldegelijk reeds om de nieuwe X5, de ML, de Q7, de Range Rover Sport ed.

waarschijnlijk heb jij het dus over een ander nummer.

Comment

• Ben ik nu de enige die 20 en 21 inch te groot vindt onder een X5?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Ben ik nu de enige die 20 en 21 inch te groot vindt onder een X5?
                      yep

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                        Die van ons isser ook, ik vind hem prachtig, rijdt als een kasteel en is iets zuiniger dan de M

De X5 zoals hij bedoeld is! Het is de mooiste die ik tot nu heb gezien. Prachtig!
                        (enkel de dakrails zou ik er af laten)

Welke opties heb je genomen? Wat kost nu zoiets (ik kan het zelf uitrekenen maar jij hebt daar de prijs liggen met korting)?
                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                          Ben ik nu de enige die 20 en 21 inch te groot vindt onder een X5?
                          Onder de huidige vind ik het bijna een must, onder zijn voorganger daarentegen kon 19 inch absoluut

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
                            Die van ons isser ook, ik vind hem prachtig, rijdt als een kasteel en is iets zuiniger dan de M

En hij past niet onder de carport

Comment

• sd

Zijn er mensen die een X5 3.0 SD besteld hebben en concreet al iets meer weten over hun leveringsdatum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                Zijn er mensen die een X5 3.0 SD besteld hebben en concreet al iets meer weten over hun leveringsdatum?
                                wij hebben er één besteld, die moet normaal de laatste week van het jaar binnenkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                                  wij hebben er één besteld, die moet normaal de laatste week van het jaar binnenkomen.
                                  Die van ons ook wij hadden hem in maart 2007 al in bestelling.
                                  ik had alleen laatst de dealer gebeld en die zei dat het neigde naar begin januari te gaan en op ze ergst eind januari.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door swimmy Bekijk Berichten
                                    Bij ons ook de laatste week van het jaar, laten hem wel staan tot 2008 (voor die week of 2). Volgende config:
                                    -X5 3.0SD saffierzwart, satelbraun interieur, adaptive drive, styling 213 19" met winterbanden, styling ? 21" met zomerbanden (21" zoals enkele pagina's terug), active steering, sportpakket, exclusive line, comfort zetels, panoramisch dak, dakrails, decoratielijsten in geborsteld alu, head-up display, hifi system pro, bluetooth, comforttoegang, soft close voor deuren, achteruitrijcamera, adaptive headlights, ....

Redelijke full option dus, spijtig genoeg voor mijn vader . Als iemand nog een Volvo Xc90 V8 summun executive van 2005 zoekt met 90.000km, let me know.
                                    Last edited by ; 15/11/2007, 18:11.

Comment

• M'n buurman,spijtig hé.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Net in Brussel een witte X5 gezien met zwarte velgen! Vet !!

Comment

• Maandavond brengen wij onze 530d binnen voor een onderhoud. Er zal dan een X5 klaarstaan als vervangwagen. We hebben de ganse dinsdag om rond te scheuren met dit ding. Ik hoop echt mijn schoonbroer en -zus overtuigd te krijgen van dit beest.

Als ze nu eentje zouden bestellen, wordt 'm in april geleverd.
                                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X