Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
G, wil je in het vervolg, wel af en toe eens een smillie ertussen zetten. Het leest nu eenmaal gemakkelijker met een tekeningetje erbij, voor de jongsten onder ons.
Een iets hoger op zijn poten staande wagen kan ook best strak afgeveerd zijn (strakker dan sommige wagens die lager hangen), maar dan zit je natuurlijk met het hogere zwaartepunt, waardoor de druk op de banden aan de buitenkant van de bocht ook enorm toeneemt natuurlijk. Heeft minder met strakke ophanging, dan wel met een hoog zwaartepunt te maken. Dit is dus ook wel een belangrijke factor.
G, wil je in het vervolg, wel af en toe eens een smillie ertussen zetten. Het leest nu eenmaal gemakkelijker met een tekeningetje erbij, voor de jongsten onder ons.
@Peeka: ik weet het, ik kan nog niet direct gaan meedoen met de Big-Boy's
Maar ik probeer ook iets zinvols te zeggen maar dat lukt mij niet. Discussies hier zijn echt van top niveau ik ben beter op andere autovlakken bv. het design van een auto ik teken ook graag auto's... vraag maar aan Simon
Maar ik probeer ook iets zinvols te zeggen maar dat lukt mij niet. Discussies hier zijn echt van top niveau ik ben beter op andere autovlakken bv. het design van een auto ik teken ook graag auto's... vraag maar aan Simon
Comment