Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
    G, wil je in het vervolg, wel af en toe eens een smillie ertussen zetten. Het leest nu eenmaal gemakkelijker met een tekeningetje erbij, voor de jongsten onder ons.
    Wilco asap !

- edit -

Man, dit is écht FUBAR.
    Last edited by ; 22/06/2005, 17:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCC

edit: ff wat smile's tussen zetten voor onze jongste...
      Waar je ook bij hoort....

Comment

• Een iets hoger op zijn poten staande wagen kan ook best strak afgeveerd zijn (strakker dan sommige wagens die lager hangen), maar dan zit je natuurlijk met het hogere zwaartepunt, waardoor de druk op de banden aan de buitenkant van de bocht ook enorm toeneemt natuurlijk. Heeft minder met strakke ophanging, dan wel met een hoog zwaartepunt te maken. Dit is dus ook wel een belangrijke factor.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Ja, een alledaags gebeuren is het ook niet een vliegende auto maar nu terug On-Topic want het gaat hier niet over vliegende auto's.

De BMW M3 vind ik persoonlijk geen gewone auto . Het moet ook meer het straatlegaal autoracertje voorstellen denk ik.

edit: ff wat smile's tussen zetten voor onze jongste...
          jongens stop ermee, of den dezen ligt onder zijne bureau

Comment

• Ik ben niet echt een BMW-lover zoals jullie. Alles draait hier gelijk rond BMW wow ik duizel dat er zoveel fans zijn van BMW.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              @ de rest: Stop eens met zeiken over WC's!

1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

jongens stop ermee, of den dezen ligt onder zijne bureau
                Daar drink ik dan op
                en ik gTa voor zijn BMW-kennis

edit: Alex is dat een verwijzing naar mij?

Comment

• En nu kunnen we het terug gaan hebben over die knappe E90, waar dit topic oorspronkelijk over ging

@JCC: welkom op het forum, veel plezier, maar een goede raad: in discussies best zoveel mogelijk met feiten komen aandraven want hier zitten mensen tussen die écht kennis van zaken hebben, waar je dus ook nog veel van kan leren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex

aj woed laajk toe stop wit de oftopik, biekaus it is toe mutsj for mie
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

ik ga later voor design en aerodinamica gaan studeren ^^ nu gij
                      daar zullen ze mij niet veel meer moeten leren.
                      A Twist of the Wrist

Comment

Ik ben niet echt een BMW-lover zoals jullie. Alles draait hier gelijk rond BMW wow ik duizel dat er zoveel fans zijn van BMW.
                        Geen specifieke BMW fan, gewoon autoliefhebber. Als autoliefhebber is het niet meer dan normaal dat je er toch iets vanaf weet, van alle merken...

Comment

G, wil je in het vervolg, wel af en toe eens een smillie ertussen zetten. Het leest nu eenmaal gemakkelijker met een tekeningetje erbij, voor de jongsten onder ons.
                          Zeker als je 1 bent

Comment

• @Peeka: ik weet het, ik kan nog niet direct gaan meedoen met de Big-Boy's
                            Maar ik probeer ook iets zinvols te zeggen maar dat lukt mij niet. Discussies hier zijn echt van top niveau ik ben beter op andere autovlakken bv. het design van een auto ik teken ook graag auto's... vraag maar aan Simon

Comment

@Peeka: ik weet het, ik kan nog niet direct gaan meedoen met de Big-Boy's
                              Maar ik probeer ook iets zinvols te zeggen maar dat lukt mij niet. Discussies hier zijn echt van top niveau ik ben beter op andere autovlakken bv. het design van een auto ik teken ook graag auto's... vraag maar aan Simon

Benieuwd welke reacties hier gaan op komen.

No offence hé!
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

@Peeka: ik weet het, ik kan nog niet direct gaan meedoen met de Big-Boy's
                                je meent het man man man...

owja, je hebt pm

dat was dus m'n laatste post omtrent deze kwestie

*geeft zichzelf mep in z'n gezicht*
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• troots je. Ik zit mezelf de hele tijd te *slaan*. Mss kunnen we elkaar gaan slaan.

Comment

• H-I-L-A-R-I-S-C-H

Jan, een beetje een slechte start genomen op AW hé

Nu ja, terug on-topic

Comment

troots je. Ik zit mezelf de hele tijd te *slaan*. Mss kunnen we elkaar gaan slaan.
                                      Oeh Spankie Spankie, das iets voor Yodaap

Comment

troots je. Ik zit mezelf de hele tijd te *slaan*. Mss kunnen we elkaar gaan slaan.
                                        Ja.Dat is waar.

Comment

• Ik ben niet mee? wie is die man? of vrouw ^^

Comment

Working...
                                          X