Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Als ik zo die laatste foto bekijk zie ik hem echt liever zonder M-pack . Het is ietsje té. Hij heeft echt een hanglipje zo. Echt niet mijn ding. En daar dan nog eens zoveel geld extra moeten voor betalen, neen dank u. Als ik een E90 ZOU kopen, leg ik daar gewoon een lekkere 18" velg onder en drop ik die nog een 3 à 4-tal centimeter. Zo hoort het volgens mij. Bij de E46 was het M-pack echt af, nu absoluut niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freud
      Als ik zo die laatste foto bekijk zie ik hem echt liever zonder M-pack . Het is ietsje té. Hij heeft echt een hanglipje zo. Echt niet mijn ding. En daar dan nog eens zoveel geld extra moeten voor betalen, neen dank u. Als ik een E90 ZOU kopen, leg ik daar gewoon een lekkere 18" velg onder en drop ik die nog een 3 à 4-tal centimeter. Zo hoort het volgens mij. Bij de E46 was het M-pack echt af, nu absoluut niet.
      Het eerste M-pack van de E46 was ook niet je dat imho...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
        oordeel zelf:

Lekker agressief
        I like it

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
          Het eerste M-pack van de E46 was ook niet je dat imho...
          Ja daar heb je wel gelijk in, maar ik vond het toch niet mis. Het tweede M-pack van de E46 was echt knap.

Comment

• Ik kan er niet aan doen maar de volgende velgen zijn echt wel knap onder de E90

M6 replica's, ze mochten misschien net een maatje groter.
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
              Ik kan er niet aan doen maar de volgende velgen zijn echt wel knap onder de E90

M6 replica's, ze mochten misschien net een maatje groter.
              Inderdaad ongeloofelijk knap hoeveel zouden ze daarvoor vragen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                Inderdaad ongeloofelijk knap hoeveel zouden ze daarvoor vragen?
                Geen idee, maar na de winter ga ik er zeker is voor horen waar je ze kunt krijgen en de prijs. Al even beginnen met sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                  kga het blijven zeggen: hanglip
                  Hij doet me denken aan dit:
                  Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                  • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                  • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                  • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                    Ik vind ze ongelooflijk lelijk onder de E90.. Ze zijn te klein en passen er niet onder..
                    Same here!

Die velgen passen daar totaal niet op.

Comment

• Als je 't zo bekijkt wordt er stilistisch toch wat geknoeid bij BMW.

Achterlichten van de nieuwe 3, dit M-pack dat ook maar zo zo is, 'k blijf met gemengde gevoelens zitten.

Hier en daar een knappe 3, maar dat bewijst dat er echt moet gesleuteld worden om zo'n resultaat te bekomen en dat de standaard-3 niet veel voorstelt

Mocht ik nu moeten switchen van gezinswagen, ik zou eerder een 525d of een Audi nemen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo
                        Hier en daar een knappe 3, maar dat bewijst dat er echt moet gesleuteld worden om zo'n resultaat te bekomen en dat de standaard-3 niet veel voorstelt
                        Ik denk dat dat altijd al zo geweest is, nu zelfs veel minder als vroeger.

Als je kijkt naar dit ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                          Ik vind ze ongelooflijk lelijk onder de E90.. Ze zijn te klein en passen er niet onder..

Vind ik ook. Die velgen zouden ze alleen op een M6 mogen monteren (ze horen gewoon bij die wagen). Zelfs op een M5 vind ik ze niet echt passen.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                            Vind ik ook. Die velgen zouden ze alleen op een M6 mogen monteren (ze horen gewoon bij die wagen). Zelfs op een M5 vind ik ze niet echt passen.
                            Dat is niet enkel zo voor deze velg. Dat geldt voor elke velg... Een velg is het mooist bij het daartoe bestemde model...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                              Dat is niet enkel zo voor deze velg. Dat geldt voor elke velg... Een velg is het mooist bij het daartoe bestemde model...

Dat gebeurt zeker wel, maar toch is het ook veel anders: bv. Turbo-velgen op een gewone 996. De meeste AMG-velgen staan ook niet slecht op een reguliere MB. De velgen van de E46 M3 staan ook erg goed op een gewone E46 (zowel de 18"- als de 19"-versie).
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat gebeurt zeker wel, maar toch is het ook veel anders: bv. Turbo-velgen op een gewone 996. De meeste AMG-velgen staan ook niet slecht op een reguliere MB. De velgen van de E46 M3 staan ook erg goed op een gewone E46 (zowel de 18"- als de 19"-versie).
                                Een M3 is toch een 3-reeks en een Turbo is toch ook een 911 . Dus allemaal hetzelfde model.

Comment

Ik zou nog overwegen MOEST ik een 6 Coupé hebben, de M6 velgen, en M6 spiegels erop te monteren. Onder de cabrio vind ik ze niet echt passen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                    Ruwweg heb ik dezelfde mening, maar als ik dan kijk naar mijn eigen auto ... Ik vind niet (integendeel, zelfs ) dat die velgen storend zijn omdat ze eigenlijk oorspronkelijk ontworpen zijn voor een Audi. Het feit dat VW ze ook in hun gamma heeft/had, zegt wat mij betreft genoeg ...

Maar E60 M5-velgen onder een E39, of de styling 124 (zoals jij ze hebt) onder een E39, dàt vind ik echt mottig. 't Getuigt voor mij van slechte smaak.
                                    Al moet ik wéér zeggen dat er uitzonderingen zijn: de M5-velgen onder toerke's E90 vind ik niet mis, en ook A8-velgen onder een A6 zijn niet lelijk.
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heb nog een leuk artikel gevonden (heb gezocht in het topic, en dus niets gevonden)

The 325xi Sports Wagon rolls into U.S. showrooms this fall, only a few months after its sedan siblings. As was the case last time, only the lower-output engine is offered-there's no 330. It sends its 215 hp to all four wheels, as all-wheel drive is standard. A rear-wheel-drive version will be added after the first of the year. Buyers have a choice of six-speed gearboxes: manual or Steptronic manu-matic. The car is a bit bigger than before and provides greater passenger and cargo space. Additional stowage is available under the floor; standard run-flat tires have eliminated the need for a spare tire.

BRON

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                                        Geen idee, maar na de winter ga ik er zeker is voor horen waar je ze kunt krijgen en de prijs. Al even beginnen met sparen
                                        oei oei hang daar alstublieft uw geld niet aan he
                                        echt niet mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Ruwweg heb ik dezelfde mening, maar als ik dan kijk naar mijn eigen auto ... Ik vind niet (integendeel, zelfs ) dat die velgen storend zijn omdat ze eigenlijk oorspronkelijk ontworpen zijn voor een Audi. Het feit dat VW ze ook in hun gamma heeft/had, zegt wat mij betreft genoeg ...

Maar E60 M5-velgen onder een E39, of de styling 124 (zoals jij ze hebt) onder een E39, dàt vind ik echt mottig. 't Getuigt voor mij van slechte smaak.
                                          Al moet ik wéér zeggen dat er uitzonderingen zijn: de M5-velgen onder toerke's E90 vind ik niet mis, en ook A8-velgen onder een A6 zijn niet lelijk.
                                          ik deel dezelfde mening

Comment

Working...
                                          X