Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gij hebt nog geen brochure kunnen bemachtigen precies?
    in het kort:
    OPTION LINE: (alleen voor 320i en 320d) 1650euro
    metaalkleur, lederen stuur, multifunctioneel stuur, exterieur elementen in wagenkleur, mistlampen vooraan, lichtmetalen velgen 16.

DYNAMIC LINE: prijst hangt af van model, voor 320d 5085euro
    zelfde als option line en extra sportophanging, sportzetels vooraan, koplampreiniger, xenons, lichtpakket, lichtmetalen velgen 17, elektronische airco.

COMFORT LINE: voor 320d 4.870euro
    metaalkleur, lederen stuur, multifunctioneel stuur, exterieur in wagenkleur, mistlampen vooraan, lichtpakket, Velgen 16 of 17, automatische antiverblindingsbinnenspiegel, neerklapbare achterbank, PDC achteraan, regensensor en lichtsensor, elektr airco, cruise control, radio bmw prof., centrale armsteun vooraan verschuifbaar.

PERFORMANCE LINE:voor 320d 7.635euro
    metaalkleur, multif stuur, exterieur wagenkleur, mistlampen vooraan, sportophanging, lederen sportstuur, sportzetels vooraan, koplampreiniger, xenons, lichtpakket, velgen 17, antiverblindingsbinnenspiegel, neerklapbare achterbank met skizak, PDC achteraan, regensensor en lichtsensor, elektr airco, cruise control, radio bmw prof., centrale armsteun verschuifbaar.

Comment

• als 15-jarige kan je moeilijk een brochure gaan vragen bij bmw hé

thx in ieder geval!
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Wat leuk is, als optie bieden ze ook de TomTom GO aan voor 799euro. Hebben ze door dat hun idrive navigatie te duur is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          als 15-jarige kan je moeilijk een brochure gaan vragen bij bmw hé

thx in ieder geval!
          een interessant pakket is de Performance line en de Dynamic line
          zeker geen option line pakken!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Debomma
            gij hebt nog geen brochure kunnen bemachtigen precies?
            in het kort:
            OPTION LINE: (alleen voor 320i en 320d) 1650euro
            metaalkleur, lederen stuur, multifunctioneel stuur, exterieur elementen in wagenkleur, mistlampen vooraan, lichtmetalen velgen 16.

DYNAMIC LINE: prijst hangt af van model, voor 320d 5085euro
            zelfde als option line en extra sportophanging, sportzetels vooraan, koplampreiniger, xenons, lichtpakket, lichtmetalen velgen 17, elektronische airco.

COMFORT LINE: voor 320d 4.870euro
            metaalkleur, lederen stuur, multifunctioneel stuur, exterieur in wagenkleur, mistlampen vooraan, lichtpakket, Velgen 16 of 17, automatische antiverblindingsbinnenspiegel, neerklapbare achterbank, PDC achteraan, regensensor en lichtsensor, elektr airco, cruise control, radio bmw prof., centrale armsteun vooraan verschuifbaar.

PERFORMANCE LINE:voor 320d 7.635euro
            metaalkleur, multif stuur, exterieur wagenkleur, mistlampen vooraan, sportophanging, lederen sportstuur, sportzetels vooraan, koplampreiniger, xenons, lichtpakket, velgen 17, antiverblindingsbinnenspiegel, neerklapbare achterbank met skizak, PDC achteraan, regensensor en lichtsensor, elektr airco, cruise control, radio bmw prof., centrale armsteun verschuifbaar.
            Die sportzetels, is dat in leder?

Of hebben ze geen pakketten met lederen zetels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
              als 15-jarige kan je moeilijk een brochure gaan vragen bij bmw hé

thx in ieder geval!
              Toen ik 15 was vroeg ik wel om brochures hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                I'm the one and only letomski

ik mag nog minstens 500 keer van gedacht veranderen

maar tenzij de nieuwe C opeens wonderbaarlijk in 2006 zou verschijnen zou het wel es een bmw kunnen worden (ik mis mijn 528 toch zooooooo)

wel geen coupé, een gewone 4 deurs (of misschien de break) met een potente R6 in

je zal wel zien
                heel herkenbaar.
                bij mij zijn ook zo ongeveer alle auto's de revue gepasseerd.
                ik hou voorlopig toch nog maar even bij mijn s4 en tt
                alhoewel een zekere roadster ook nog steeds lonkt, evenals een 330i van een niet nader te noemen merk.

Comment

• Edit: sorry,verkeerd topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
                    Toen ik 15 was vroeg ik wel om brochures hoor
                    ik ook hoor... enkel bij de premiummerken is het wat lastiger om van de verkopers zo'n brochure te pakken te krijgen
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Ik zou een 3 kopen met Dynamic Line pakket en regen- en lichtsensor (115 euro bovenop dat pakket). Meer moet dat eigenlijk niet zijn. OK, het is dan wel zonder leder, maar zo erg is dat nu ook niet hé. Toch niet op een 320d. Op een 330i, zou ik wel leder willen. 325i kan het stellen zonder, als het budget dat vereist.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag ben ik gaan rijden met een 320d, werkelijk een prachtig kleur dat Arctic Blue, heb direct gebeld om te veranderen naar dat kleur. Wat de wagen betreft is het verschil groot tov de huidige 320d vooral in rijcomfort en nog sportiever, hij is echt wel een kleine klasse opgeschoven vind ik. Ja de motor met 163 pk is een ook juweeltje, vertrekken in 2de zonder aarzelen( wat met mijn 150 pk niet altijd vanzelfsprekekend is), nog stiller!,de motor heeft vooral een heel andere karakteristiek gekregen, daar waar je de 150 pk niet te hard mocht laten zakken.Met andere woorden hij is nog gewilliger. Ik had een testexemplaar met lemon leder binnenin, dit is een onwaarschijnlijk mooi interieur maar helaas bijna niet proper te houden. Echte metingen heb ik niet kunnen doen, maar je voelt dat deze wagen potentieël genoeg heeft voor sportief te rijden en vele het nakijken te geven. De wagen was ook uitgerust met de prachtige Bi-Xenons met angel eyes. Wat een uurtje plezier was me dat .

Comment

• Vond je niet dat de eerste versnelling heel kort is. In tweede daarentegen kan je al het een en het ander achterlaten.

Comment

• arctic met lemon
                            niet slecht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                              Ja de motor met 163 pk is een ook juweeltje, vertrekken in 2de zonder aarzelen( wat met mijn 150 pk niet altijd vanzelfsprekekend is).
                              Kan ik met mijn Volvo V50 2.0D met 136 PK ook, zonder enig probleem hoor.
                              Dus zo speciaal is dat nu ook weeral niet.

De nieuwe 3 is een mooie auto maar valt echt niet op als nieuwe auto in het verkeer.

Comment

• Die haaievin op het dak is die standaard of is dat gelinkt met het een of het andere???
                                Mijn moeder krijgt bedrijfswagen, in de garage zeggen ze dat hij in het budget zit. Nog effe wachten en we weten of het mogelijk is.
                                Het zal mijn eerste wagen zijn waarin ik zal rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR
                                  Vond je niet dat de eerste versnelling heel kort is. In tweede daarentegen kan je al het een en het ander achterlaten.
                                  Ja, das wel spijtig, maar zoals je zegt in 2de en 3de is het een plezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jwv50
                                    Kan ik met mijn Volvo V50 2.0D met 136 PK ook, zonder enig probleem hoor.
                                    Dus zo speciaal is dat nu ook weeral niet.

De nieuwe 3 is een mooie auto maar valt echt niet op als nieuwe auto in het verkeer.
                                    Ik had nochtans enorm veel bekijk ermee vandaag , mensen naast u kome rijden voor het interieur en de wagen eens te bestuderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy
                                      Die haaievin op het dak is die standaard of is dat gelinkt met het een of het andere???
                                      Mijn moeder krijgt bedrijfswagen, in de garage zeggen ze dat hij in het budget zit. Nog effe wachten en we weten of het mogelijk is.
                                      Het zal mijn eerste wagen zijn waarin ik zal rijden
                                      Ik dacht eerst dat het de antenne van de radio was, maar ben onlangs te weten gekomen dat het eigenlijk ook dient voor de GPS. Radio-antenne plus GPS-antenne dus. M.a.w. die haaievin staat enkel op BMW's met I-drive.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Ik dacht eerst dat het de antenne van de radio was, maar ben onlangs te weten gekomen dat het eigenlijk ook dient voor de GPS. Radio-antenne plus GPS-antenne dus. M.a.w. die haaievin staat enkel op BMW's met I-drive.
                                        Je zou wel eens kunnen gelijk hebben. Ik geloofde je eerst niet, maar heb wat gezocht op de foto's die hier stonden en inderdaad wagens zonder i drive lijken me geen haaienvin te hebben, voor zover ik zie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Je zou wel eens kunnen gelijk hebben. Ik geloofde je eerst niet, maar heb wat gezocht op de foto's die hier stonden en inderdaad wagens zonder i drive lijken me geen haaienvin te hebben, voor zover ik zie.
                                          Heb ik dan zo een onbetrouwbare reputatie? Nee, dat van die I-drive, heb ik hier gisteren of zo nog ergens gelezen. Ik meen ook eens iets gezien te hebben dat de radio-antenne ook in die vin zit. Lijkt me ook logisch. Nu, iemand anders mag het altijd bevestigen hoor. Dan ben ik vanaf nu ook 100 % zeker dat dat spul beide antennes bevat.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X