Een E90 zonder xenons, die heeft geen angeleyes?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenEen E90 zonder xenons, die heeft geen angeleyes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenEen E90 zonder xenons, die heeft geen angeleyes?
De oude 525 sport stond deze morgen op onze oprit. Nog steeds subliem mooi!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenTrouwens proficiat met de nieuwe aankoop!
De oude 525 sport stond deze morgen op onze oprit. Nog steeds subliem mooi!
Waarom stond die op jullie oprit?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenThanks! Tis wel een stap terug van een 5 naar een 3, maar met die 35d motor vind ik dat helemaal niet erg
Waarom stond die op jullie oprit?
Een stap terug? Het is te zien hoe je dat bekijkt. Ik ben den oude hier ook ervoor aan het pushen. De huidige prijzen maken geen aantrekkelijke 525dA mogelijk met het budget.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenEen stap terug? Het is te zien hoe je dat bekijkt. Ik ben den oude hier ook ervoor aan het pushen. De huidige prijzen maken geen aantrekkelijke 525dA mogelijk met het budget.Dan liever een 335d met sportpakket
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenIdd, we hebben een tijd getwijfeld tussen een 335d coupe of berline en een 530d, maar die 5 zou dan nogal vrij kaal geweest zijn...Dan liever een 335d met sportpakket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIdd, scheelt direct een pakje, doe er gerust 3k vanaf denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenCoupe mogen we hier niet kiezen... Sinds wanneer smaak jij het sportpakket van de 3?BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best Bekijk BerichtenSinds ik al die standaard vertegenwoordiger 318d's beu ben gezien, en dat sportpakket tesamen met het carbonzwart, die speciale velgen van de limited edition en de 35d uitlaatjes er erg lekker uitziet
Comment
Comment