Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nee ben helemaal niet rond te pot aan het draaien. Ben je gewoon die prijzen aan het doorgeven. Sorry voor het misvertand van velg 162 en 195.
Maar al de prijzen kloppen wel!
Die styling 195 is dus wel degelijk 18" kijk maar eens goed in die brochure ;-). Het is niet duidelijk door die lijn maar je moet kijken onder de naam in de brochure van de velg die er staat. Dus de 195 wordt geleverd enkel in 18" met 225/40 R18 voor en vanacher met 255/35 R18.
Die styling 195 is dus wel degelijk 18" kijk maar eens goed in die brochure ;-). Het is niet duidelijk door die lijn maar je moet kijken onder de naam in de brochure van de velg die er staat. Dus de 195 wordt geleverd enkel in 18" met 225/40 R18 voor en vanacher met 255/35 R18.
Gisteren ook eens gaan kijken naar die nieuwe 3 er stond ook een exemplaartje met de style 195. Deze is een 18" en staat hem werkelijk schitterend. Maar toch even wachten op een M-style variant.
voor de e46 wel, maar is dat ook het geval bij de nieuwe...?! Ik zou het nog niet zozeer weten. De wielkasten zijn in elk geval al een pak groter. Misschien kunnen er nu ook grotere velgen onder zonder teveel te moeten inboeten aan comfort.
Kan iemand is foto's posten van de velgen met de type nr's en prijs bij. Want nu ben ik in de war...
Me too. Nu, ze waren hier al eens ergens gepost, dus ik zocht ze op om het nog even te herhalen, maar ik vind ze niet direct. Het moet in een ander topic geweest zijn.
Zijn er eigenlijk al wel M-style-velgen uit???
voor de e46 wel, maar is dat ook het geval bij de nieuwe...?! Ik zou het nog niet zozeer weten. De wielkasten zijn in elk geval al een pak groter. Misschien kunnen er nu ook grotere velgen onder zonder teveel te moeten inboeten aan comfort.
Ja, het zou een ander (betere) comfort opleveren tov de E46 met dezelfde schoeisel.
Heb vorig jaar met een 645 Ci gereden met 18 inch. En het was alsof ik met een 16inch aan het rijden was.
Dus het comfort was daar prima op!
Comment