Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
    Ik zou direct de hele tabel neerpennen. Anders blijft het hier duren. Overigens wil ik wel eens weten welke velgen standaard zijn op de 325i en 330i.

meester, tulpje is rond de pot aan het draaien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Ik zou direct de hele tabel neerpennen. Anders blijft het hier duren. Overigens wil ik wel eens weten welke velgen standaard zijn op de 325i en 330i.
      De styling 154 16" (superlelijk btw) zijn standaard op de 325 i en de styling 158(17")zijn standaard op de 330i.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
        meester, tulpje is rond de pot aan het draaien

Nee ben helemaal niet rond te pot aan het draaien. Ben je gewoon die prijzen aan het doorgeven. Sorry voor het misvertand van velg 162 en 195.
        Maar al de prijzen kloppen wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
          Prijs van die 17inch velg type 195 --> 2.900€
          Die styling 195 is dus wel degelijk 18" kijk maar eens goed in die brochure ;-). Het is niet duidelijk door die lijn maar je moet kijken onder de naam in de brochure van de velg die er staat. Dus de 195 wordt geleverd enkel in 18" met 225/40 R18 voor en vanacher met 255/35 R18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
            De styling 154 16" (superlelijk btw) zijn standaard op de 325 i en de styling 158(17")zijn standaard op de 330i.
            Idd standaard velgen zijn meestal niet zo mooi (tochwel lelijk zeggen) hé
            optie velg 161(17 inch) en velg 162(18 inch) vind ik wel mooi.

Die 154 zit maar op een 205/55/16
            Last edited by ; 08/03/2005, 14:57.

Comment

Die styling 195 is dus wel degelijk 18" kijk maar eens goed in die brochure ;-). Het is niet duidelijk door die lijn maar je moet kijken onder de naam in de brochure van de velg die er staat. Dus de 195 wordt geleverd enkel in 18" met 225/40 R18 voor en vanacher met 255/35 R18.
              Doeme hé.
              Idd. die 195 zijn 18 inch velgen (maar de prijzen zijn wel juist aangegeven)

Comment

• Kan iemand is foto's posten van de velgen met de type nr's en prijs bij. Want nu ben ik in de war...

Comment

idd, http://zoouz.free.fr/Wheels/style/style_195.htm

de 195 is een 18" velg en staat de 3 uitermate beeldig

dan vind ik de prijs al iets rechtvaardiger (nog steeds duur) maar toch geen 3000 euro meer voor "maar" een 17" exemplaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                    Kan iemand is foto's posten van de velgen met de type nr's en prijs bij. Want nu ben ik in de war...
                    Alles klopt, enkel velg 195 is een 18 ich ipv die 17 inch (sorry)

Comment

• 193 en 194 zullen de M style spoke velgen worden voor de E90

193 een 17" exemplaar en 194 een 18"

199 is wel geen M maar toch mijn favoriet

Comment

• Gisteren ook eens gaan kijken naar die nieuwe 3 er stond ook een exemplaartje met de style 195. Deze is een 18" en staat hem werkelijk schitterend. Maar toch even wachten op een M-style variant.

Comment

• Ja voor het poetsen is velg 199 het beste wat je maar kan hebben hé.
                          Maar 19 ich (met sportophanging) --> Moet zeer doen aan het kontje

Comment

Ja voor het poetsen is velg 199 het beste wat je maar kan hebben hé.

maar wat voor een kontje

ah, ge had het over het mijne

Comment

• ik vind hem eigenlijk met 18" nog te klein geschoeid

hij staat er maar een beetje standaard bij, ik denk dat een 19" wel een vereiste is, misschien zelfs een 20"

Comment

Ja voor het poetsen is velg 199 het beste wat je maar kan hebben hé.
                                voor de e46 wel, maar is dat ook het geval bij de nieuwe...?! Ik zou het nog niet zozeer weten. De wielkasten zijn in elk geval al een pak groter. Misschien kunnen er nu ook grotere velgen onder zonder teveel te moeten inboeten aan comfort.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                  maar wat voor een kontje

ah, ge had het over het mijne

Aan "het kontje" (algemeen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                    Kan iemand is foto's posten van de velgen met de type nr's en prijs bij. Want nu ben ik in de war...
                                    Me too. Nu, ze waren hier al eens ergens gepost, dus ik zocht ze op om het nog even te herhalen, maar ik vind ze niet direct. Het moet in een ander topic geweest zijn.
                                    Zijn er eigenlijk al wel M-style-velgen uit???
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
                                      voor de e46 wel, maar is dat ook het geval bij de nieuwe...?! Ik zou het nog niet zozeer weten. De wielkasten zijn in elk geval al een pak groter. Misschien kunnen er nu ook grotere velgen onder zonder teveel te moeten inboeten aan comfort.
                                      Ja, het zou een ander (betere) comfort opleveren tov de E46 met dezelfde schoeisel.
                                      Heb vorig jaar met een 645 Ci gereden met 18 inch. En het was alsof ik met een 16inch aan het rijden was.
                                      Dus het comfort was daar prima op!

Comment

• interieurke, best knap maar de zetels lijken precies zo raar, net of er al iemand 50000 km heeft ingezeten
                                        Last edited by ; 08/11/2005, 17:08.

Comment

Aan "het kontje" (algemeen)
                                          aan uw kont, mijn kont, zijn kont... snappie, LeTom?

Comment

Working...
                                          X