Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat vind ik ook nog een schone velg! (edit: het ging dus over dien zwarte)
En in het zwart is ie helemaal af!
Ik zag het laatst zo'n blauwe 1 en ik zei tegen m'n vriendin dat vind ik nu is een schoon kleurtje. Waarop zij antwoordde: "Neeje ne BMW MOET zwart zijn!"
En ik moet ze eigenlijk gelijk geven
Last edited by ; 08/03/2005, 10:53.
Reden: welke velg?
het zijn 19 duims velgen, dat weet ik zeker. Dus ik denk dat je op de huidige 3 al 19 duims moet zetten voor de wielkassen mooi vol te hebben wat bij het vorige model 18 duim was!
het zijn 19 duims velgen, dat weet ik zeker. Dus ik denk dat je op de huidige 3 al 19 duims moet zetten voor de wielkassen mooi vol te hebben wat bij het vorige model 18 duim was!
carbondingskes in groter formaat (foto he, nie de dingskes )
ben er 100% zeker van dat het waarschijnlijk mooi staat op een zwarte, maar op dit zilver is het echt lelijk sorry! Stond zelfs beter op die witte E90 die adrie hier gepost heeft.
beter dan niets he . Ge kunt misschien lachen met die gazet, omwille van het niveau, maar dat neemt niet weg dat ik ze het liefst lees alsek moe ben als ontspanning, dan mag je van mijn part uw "tijd" en uw "standaard" waar ge wilt.
Ze lijken wel gepikt van een Enzo of zo.
Die carbon stukken op die grijze E90 doen hem echt geen goed. Zou ik ook eerder op een zwarte nemen. Mss dat donkergrijs ook meevalt met dat carbon.
Comment