Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    das toch niet waar, ge moet al die deelkes downloaden en dan pakt hij dat uit, met al die deelkes

nuja hoe dan ook: knap!

ha zo, ik had ze ook allemaal gedownload en bij elke file die ik wou extracten bestond 'm al

dus hernoemde ik die naar 1-2-3-4-5 en wa blijkt, allemaal dezelfde filmkes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      zalige foto. Die angel eyes blijven machtig!
      Jammer genoeg niet op de standaard koplampen. Xenons zijn wel inbegrepen in een Dynamic Line-pakket. En dat is wat ik zou kiezen. Dan nog apart een regen- en lichtsensor erbij, en hij is af. OK, is dan wel zonder I-drive of leder, maar zo erg is dat niet.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Bi-Xenon close-up
        Last edited by ; 08/11/2005, 17:07.

Comment

• Als je de eerste vergelijkende tests leest (CAR b.v.), van de 320d tegen de C 220 CDI en de A4 2.0 TDI en de Jaguar X-type 2.0D ... dan is zijn prijs niet te hoog.

"De BMW 320d bereikt een mate van perfectie en volwassenheid waar de anderen niet aan kunnen tippen."

Whoops.

Anderzijds ... ze schrijven ook dat 'ie zo perfect is (comfort, wegligging, motor, ...) dat 't bijna een steriele wagen is geworden. Zoals ik mijn Spider véél menselijker en warmer vond dan mijn BMW cabrio, gewoon omdat 'ie die menselijke foutjes in zich heeft, waarschijnlijk.

Nu ja, eerst verder afwachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
            Als je de eerste vergelijkende tests leest (CAR b.v.), van de 320d tegen de C 220 CDI en de A4 2.0 TDI en de Jaguar X-type 2.0D ... dan is zijn prijs niet te hoog.

"De BMW 320d bereikt een mate van perfectie en volwassenheid waar de anderen niet aan kunnen tippen."

Whoops.

Anderzijds ... ze schrijven ook dat 'ie zo perfect is (comfort, wegligging, motor, ...) dat 't bijna een steriele wagen is geworden. Zoals ik mijn Spider véél menselijker en warmer vond dan mijn BMW cabrio, gewoon omdat 'ie die menselijke foutjes in zich heeft, waarschijnlijk.

Nu ja, eerst verder afwachten.

Dat van dat steriele kan ik eigenlijk alleen maar beamen...om één of andere (onverklaarbare) reden vond ik'm iets té perfekt.

Comment

• Woensdag ga ik hem testrijden in Bornem, zal zeker laten weten hoe het was :-), en de kleur kiezen, heeft iemand trouwens het artic blue al in het echt gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                Woensdag ga ik hem testrijden in Bornem, zal zeker laten weten hoe het was :-), en de kleur kiezen, heeft iemand trouwens het artic blue al in het echt gezien?
                ja ik heb die al gezien in het echt. Die staat trouwens bij BMW Belgium. De kleur is echt af. Als we een E90 kochten was het die kleur.
                Die heeft zo precies 2 kleuren, als je er veraf staat is het blauw en als je dichter komt wordt dat een beetje geel-groen.

Comment

• Op aanvraag van beemer: het artikel uit het laatste nieuws:

Comment

• Artikel deel2 uit het laatste nieuws

Comment

• artikel deel3:

BRON= Het laatste nieuws ( en als ik nu nog miserie krijg weet ik het niet meer )

Comment

• Het Laatste Nieuws doet ook eens een onderzoek

Comment

• is dit een standaardvelg voor de E90?

indien ja, dan is het mooiste

Comment

• Oenk! Knappe velg! 19" Standaard???

Comment

• die laatste ziet er lekker uit! zo zouden ze allemaal moeten zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                Oenk! Knappe velg! 19" Standaard???

ik denk dat het een 18" inch, de voorste lijkt 19 maar dat is toch meer het perspectief dat het zo doet lijken. De achterste velg lijkt normaler

maar ik vind ze megaknap

Comment

• Idd, hééél knap!
                                  Toch wel een mooie verschijning heb er gister al één in het wild gezien. Alleen dat interieur steekt me wat tegen en die achterlichten

Ik vind wel niks terug over die 5-spaaks velgen...

Comment

• ff verduidelijken:

Sorry maar deze is echt lelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke

dat is te

Comment

Working...
                                      X