Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Jammer genoeg niet op de standaard koplampen. Xenons zijn wel inbegrepen in een Dynamic Line-pakket. En dat is wat ik zou kiezen. Dan nog apart een regen- en lichtsensor erbij, en hij is af. OK, is dan wel zonder I-drive of leder, maar zo erg is dat niet.
Als je de eerste vergelijkende tests leest (CAR b.v.), van de 320d tegen de C 220 CDI en de A4 2.0 TDI en de Jaguar X-type 2.0D ... dan is zijn prijs niet te hoog.
"De BMW 320d bereikt een mate van perfectie en volwassenheid waar de anderen niet aan kunnen tippen."
Als je de eerste vergelijkende tests leest (CAR b.v.), van de 320d tegen de C 220 CDI en de A4 2.0 TDI en de Jaguar X-type 2.0D ... dan is zijn prijs niet te hoog.
"De BMW 320d bereikt een mate van perfectie en volwassenheid waar de anderen niet aan kunnen tippen."
Woensdag ga ik hem testrijden in Bornem, zal zeker laten weten hoe het was :-), en de kleur kiezen, heeft iemand trouwens het artic blue al in het echt gezien?
Woensdag ga ik hem testrijden in Bornem, zal zeker laten weten hoe het was :-), en de kleur kiezen, heeft iemand trouwens het artic blue al in het echt gezien?
ja ik heb die al gezien in het echt. Die staat trouwens bij BMW Belgium. De kleur is echt af. Als we een E90 kochten was het die kleur.
Die heeft zo precies 2 kleuren, als je er veraf staat is het blauw en als je dichter komt wordt dat een beetje geel-groen.
Comment