Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
    m'n pa gaat z'n 520i altijd voor onderhoud binnen doen bij De Schepper, de wagen heeft hij gekocht bij cardoen indertijd, kan ik een uitnodiging verwachten?
    ik had mijn bmw particulier gekocht (tweedehands) en ik heb zelfs een uitnodiging!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
      Ik denk 't niet ... Je krijgt waarschijnlijk pas een uitnodiging als je ooit een BMW gekocht hebt, en technisch gezien hebben jullie geen BMW gekocht waar de dealer weet van heeft ... Snap je ?
      De invoerder is daar wel van op de hoogte hoor... iedere BMW-rijder (ook al is die niet via het BMW-net gekocht) zit in hun bestand.
      Ik vermoed echter dat je wel klant bij een officiële garage moet zijn deze keer... want ik heb mijn BMW eens laten herstellen te Mechelen en ben daar uitgenodigd, echter nog geen uitnodiging uit mijn eigen regio ontvangen.
      Peugeot 307 Sw 1.4HDI
      & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
      http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
      Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe

Zwart interieur zonder i-Drive. Mooier, strakker en sportiever naar mijn mening!
        Ik vind het maar een kaal interieur zonder het scherm van I-drive... Maar ik vind dit toch de meest geslaagde creatie sinds de introductie van het nieuwe bmw-design.
        http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Dan is er een goei plaats om er een TOMTOM te zetten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
            Uitleg van de verkoper is bij ons toch ietsje anders...

Elk jaar willen ze de klanten uitnodigen voor een hapje en een drankje; als ze dit nu kunnen combineren met de voorstelling van een nieuw model is dit mooi mee genomen.
            Rij je nu met een 1 of een 7-reeks maakt het verschil niet.
            Alle klanten worden uitgenodigd
            idd, ik heb ook reeds uitnodigingen gekregen voor de 1-reeks en voor de 5-reeks en nu voor de 3-reeks...
            Maar ik denk dat het enkel is wanneer je officiël hebt geshopt bij BMW of er ooit een herstelling hebt gedaan of onderdelen hebt besteld.

Het is zelfs zo dat er een volledige database is van welke opties je allemaal hebt. Je moet maar je nr-plaat zeggen en ze weten bv. of je regensensor hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
              idd, ik heb ook reeds uitnodigingen gekregen voor de 1-reeks en voor de 5-reeks en nu voor de 3-reeks...
              Maar ik denk dat het enkel is wanneer je officiël hebt geshopt bij BMW of er ooit een herstelling hebt gedaan of onderdelen hebt besteld.

Het is zelfs zo dat er een volledige database is van welke opties je allemaal hebt. Je moet maar je nr-plaat zeggen en ze weten bv. of je regensensor hebt.
              Ja doe kunnen alles opties zien van alle wagens die ze verkocht hebben. Bij ons was dat ook voor die houtenplaat de bestellen. Ze vroegen welk hout maar zeiden anders kijken we effe in computer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega

nochtans nog altijd nix ontvangen hoor
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                  nochtans nog altijd nix ontvangen hoor
                  dan zullen ze ni tegen uwe kop kunnen denk ik

en van de officieel shoppen das ni waar zenne...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235
                    dan zullen ze ni tegen uwe kop kunnen denk ik

en van de officieel shoppen das ni waar zenne...
                    tegen m'n pa zijne kop dan

't achterlicht is toch kapot dus moeten we er es naar toe, kzal het es vragen zie
                    2015 BMW F11 520dA

Comment

• kheb de nieuwe 3 al gezien en kmoet zeggen, hij valt zo wel een beetje tegen, kvond hem mooier op foto

Comment

• .......

Comment

• Subliem!Die velgen vallen ook nog mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                            Subliem!Die velgen vallen ook nog mee.
                            Inderdaad. Ik vind het werkelijk een prachtige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                              Subliem!Die velgen vallen ook nog mee.
                              Idd subliem, maar de velgen vanop de foto hierboven, zou ik toch niet moeten hebben. Zijn wel lelijk.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag vernomen dat de levering van m'n 320D voorzien is tegen de 12de week. Het kort af.

Comment

• Ik zag em al irl in Duitsland: prachtig scherp gesneden voorkant maar de achterkant oogt wat gewoontjes vind ik... Maar al met al een heel mooie wagen!

Comment

• Deze morgen heb ik achter en naast een nieuwe 320 d gereden ,'t was op de A12 in Aartselaar richting Brussel (naar Bornem zeker).
                                    Het was een donkergrijze met mooie (ik vermoed 17') wielen.
                                    Hij ziet er niet slecht uit ,niet opvallend maar het design stoot zeker niet tegen de borst.

Comment

• kvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks van
                                      www.opelklassiek.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                                        kvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks van
                                        op wat slaagt dat nu? die "jongen" zoals jij zegt, durft teminste vernieuwen, integenstelling tot andere merken
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak
                                          kvond de vorige 100x mooier. Langs de achterzijde ist net een oude nissan primera en het dashboard is helemaal lelijk terwijl de oude 3 een prachtig, naar je toereikend dash had. laat die Bangle toch eerst eens les nemen bij de oude bmw designers, die jongen kan er niks van

Je weet toch dat Bangle OOK verantwoordelijk was voor het design van de vorige 3 Serie (E46)

Comment

Working...
                                          X