Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Maar als je terugleest, staat daar ergens dat een 3-reeks dicht bij de 5 zou gaan qua prijs, en dat er daardoor veel klanten afhaken. daar heb ik destijds op gereageerd door te zeggen dat een basis 5 nog altijd minder hoog aangeschreven staat imo dan een quasi full option 3-reeks.
Maar het is natuurlijk niet simpel om een basis 5 te herkennen tov een 5 met verschillende opties. In die zin redeneerde ik dat bij de 5- en 7- reeksen een van de eerste opties Leder zou zijn, aangezien je bijna geen hogere klasse bmw's ziet rijden zonder leder.
Ik had het er mss niet duidelijk bijgeschreven, maar ik bedoelde dus wel degelijk dat de 5, 6, 7, 8 en Z-reeksen door 99% van de klanten met leder besteld werden.
Maar soit, tot hier ff de off-topic.
Over de E90. Eigenlijk is het geen prachtwagen imho. Ik zou eerder opteren voor een 1-serie als ik in die prijsklasse bij BMW zou gaan shoppen. Eigenlijk heb je in mijn ogen in de klasse van de 3-reeks (berline) geen enkele wagen waarvan ik denk, waauw, die wil ik liever dan eender welke andere wagen van die prijs!
Comment