Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
    Het gaat hier over de 3 reeks en die heeft in de helft van de gevallen geen leder hoor.
    Bij de E90 zal dat ook zo zijn, het blijft tenslotte een basismodel samen met de 1 reeks hé.
    Ja, dat het hier over de 3-reeks (E90) ging, wist ik ook wel.
    Maar als je terugleest, staat daar ergens dat een 3-reeks dicht bij de 5 zou gaan qua prijs, en dat er daardoor veel klanten afhaken. daar heb ik destijds op gereageerd door te zeggen dat een basis 5 nog altijd minder hoog aangeschreven staat imo dan een quasi full option 3-reeks.

Maar het is natuurlijk niet simpel om een basis 5 te herkennen tov een 5 met verschillende opties. In die zin redeneerde ik dat bij de 5- en 7- reeksen een van de eerste opties Leder zou zijn, aangezien je bijna geen hogere klasse bmw's ziet rijden zonder leder.

Ik had het er mss niet duidelijk bijgeschreven, maar ik bedoelde dus wel degelijk dat de 5, 6, 7, 8 en Z-reeksen door 99% van de klanten met leder besteld werden.

Maar soit, tot hier ff de off-topic.

Over de E90. Eigenlijk is het geen prachtwagen imho. Ik zou eerder opteren voor een 1-serie als ik in die prijsklasse bij BMW zou gaan shoppen. Eigenlijk heb je in mijn ogen in de klasse van de 3-reeks (berline) geen enkele wagen waarvan ik denk, waauw, die wil ik liever dan eender welke andere wagen van die prijs!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Earman
      Ja, dat het hier over de 3-reeks (E90) ging, wist ik ook wel.
      Maar als je terugleest, staat daar ergens dat een 3-reeks dicht bij de 5 zou gaan qua prijs, en dat er daardoor veel klanten afhaken. daar heb ik destijds op gereageerd door te zeggen dat een basis 5 nog altijd minder hoog aangeschreven staat imo dan een quasi full option 3-reeks.

Maar het is natuurlijk niet simpel om een basis 5 te herkennen tov een 5 met verschillende opties. In die zin redeneerde ik dat bij de 5- en 7- reeksen een van de eerste opties Leder zou zijn, aangezien je bijna geen hogere klasse bmw's ziet rijden zonder leder.

Ik had het er mss niet duidelijk bijgeschreven, maar ik bedoelde dus wel degelijk dat de 5, 6, 7, 8 en Z-reeksen door 99% van de klanten met leder besteld werden.

Maar soit, tot hier ff de off-topic.

Over de E90. Eigenlijk is het geen prachtwagen imho. Ik zou eerder opteren voor een 1-serie als ik in die prijsklasse bij BMW zou gaan shoppen. Eigenlijk heb je in mijn ogen in de klasse van de 3-reeks (berline) geen enkele wagen waarvan ik denk, waauw, die wil ik liever dan eender welke andere wagen van die prijs!
      1. Prijsverschil met een 5 reeks gaat nog genoeg zijn hoor, wees daar maar zeker van, kwestie van prestige snap je.

2. Klanten afhaken? Heb jij paranormale gaven misschien? Ik ben eens benieuwd.

3. Bij mij zal een 5 altijd hoger aangeschreven staan dan een 3, en ik denk bij de meeste medemensen ook.

4. Nu al oordelen over een E90 vind ik nogal dwaas, nieuw is onbekend, onbekend is onbemind, meestal onterecht echter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
        1. Prijsverschil met een 5 reeks gaat nog genoeg zijn hoor, wees daar maar zeker van, kwestie van prestige snap je.

2. Klanten afhaken? Heb jij paranormale gaven misschien? Ik ben eens benieuwd.

3. Bij mij zal een 5 altijd hoger aangeschreven staan dan een 3, en ik denk bij de meeste medemensen ook.

4. Nu al oordelen over een E90 vind ik nogal dwaas, nieuw is onbekend, onbekend is onbemind, meestal onterecht echter.
        1 en 2 heb ik persoonlijk nooit gezegd, als je even een paar pagina's zou teruglezen ipv enkel over de laatste post te antwoorden, zou je begrijpen wat ik bedoel.

3. Bij mij dus niet. Ik heb ook meer respect voor een S600L dan voor een Porsche 911 C2, gewoon omdat ik weet dat die S600L veel meer kost.

4. Dit geld ook voor de huidige vormen. Ik geef toe dat ik eerst hem een paar keer in het echt ga moeten zien voor ik een gegrond oordeel kan vellen. Maar ik heb nergens gezegd dat hij geen mooie wagen kan zijn. Ik zeg dat het geen prachtwagen is, en een prachtwagen is een wagen die mij bij de eerste foto het Waauw effect geeft, en dat was niet zo bij de E90, maar wel bij de nieuwe 5, en ook de 7 was in mijn ogen in het begin ook niet knap, maar nu is dat een van de mooiste wagens in zijn klasse in mijn ogen.

Comment

• Gisterenavond reeds opgemerkt in het verkeer in Kortrijk: Een grijze 320d met garageplaten. Echt knap!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beem
            Gisterenavond reeds opgemerkt in het verkeer in Kortrijk: Een grijze 320d met garageplaten. Echt knap!
            ik heb vandaag ook een 320d gezien met Z-platen

Comment

• ik niet
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• ik wel met gewone platen... en vandaag dacht ik da ik hem ook gezien had maar oen ik dichter kwam bleek het een "kleine" vergissing... twas een nissan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joske235
                  ik wel met gewone platen... en vandaag dacht ik da ik hem ook gezien had maar oen ik dichter kwam bleek het een "kleine" vergissing... twas een nissan
                  Gij slechte mens! De achterlichten vallen uiteindelijk wel mee, maar konden beter. Voor de rest een zalige auto.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik weet niet of het al gemeld werd, maar op de Duitse BMW-site (www.bmw.de) kan je de nieuwe 3-reeks al configureren.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Ik weet niet of het al gemeld werd, maar op de Duitse BMW-site (www.bmw.de) kan je de nieuwe 3-reeks al configureren.
                      direct es doen zie!
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Hahaha,

Ik ga naar de voorstelling van de nieuwe 3-serie gaan in Berchem!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door david_de
                          Hahaha,

Ik ga naar de voorstelling van de nieuwe 3-serie gaan in Berchem!!!
                          en ik in Wilrijk , daarstraks nog een reclameposter zien hangen bij Centrauto

Kom vanaf 4 maart kennismaken met de nieuwe 3 reeks

Comment

• is het een voorstelling voor het grote publiek of alleen maar voor degene die nu met een 3-reeks rijden?
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ik dacht dat het op uitnodiging was? Of dat is voor die receptie op de eerste dag allicht. Nu ja, ik ga dan wel één van de dagen erna. Mss eens met een maat van mij afspreken om ergens een testritje te versieren. Zal wel lukken, I guess.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                                en ik in Wilrijk , daarstraks nog een reclameposter zien hangen bij Centrauto

Kom vanaf 4 maart kennismaken met de nieuwe 3 reeks
                                Centrauto stelt de nieuwe 3 voor in Fort IV te Mortsel, 'k heb van de week ook een uitnodiging gekregen.
                                Als ik tijd heb passeer ik wel eens.

Comment

• Aaauuuwwwwwwwwww !!!!!!!!!

Net een 320d tochwel full-option geconfigureerd, en prijs was 47.000 euro.

Wel suppervette wagen, een van de mooiste dat ik tot nog toe config qua kleurencombo.Velgen= (162) Metalic= (monacoblauw) Leder= (dakota terra)

Welliswaar met:

Sport-gestel, sportzetels, sport-mulitfunctioneel stuur (super vet die optie mooi titaan in het stuurwiel verwerkt)
                                  Gewone manuele bak, diesel-partikelfilter
                                  Business-GPS, alarm, regen en licht sensor
                                  Lichtpakket, xenon, adaptieve lichten, mistlichten
                                  Electrische buitenspiegels, glazen dak, individual glas voor achterste passagiers
                                  ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                    is het een voorstelling voor het grote publiek of alleen maar voor degene die nu met een 3-reeks rijden?
                                    Bij ons is de receptie enkel voor de 3-rijders, opendeurdagen voor iedereen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
                                      Bij ons is de receptie enkel voor de 3-rijders, opendeurdagen voor iedereen
                                      Hier toch een uitnodiging gekregen voor receptie, misschien ga ik eens kijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                        Hier toch een uitnodiging gekregen voor receptie, misschien ga ik eens kijken.
                                        Onze garage heeft heel veel klanten en daarmee die kunnen daar niet allemaal binnen...

Comment

• Elke bmw-garage heeft veel klanten.

Ze maken gewoon een filtering in hun database op basis van de marktstatistieken en op basis van aan wie zij de 3 denken te verkopen. Zo hebben m'n schoonbroer en ik wel een uitnodiging gekregen (waarschijnlijk doelen ze respectievelijk op m'n zus en ik), maar m'n grootvader niet.

Comment

Working...
                                          X