Ik denk dat Powersun eventjes vergeet dat een 320d eigenlijk niet echt een basismodel is. Er komt nog een 318d en een 320d die werd teruggebracht tot 150 pk. 163 pk is sowieso vrij veel. Dat is hetzelfde vermogen als een C 270 CDI. Mogelijks wel iets minder koppel, maar dan nog ... Als de E90 goedkoop was, had ik er ook al eentje, maar het is en blijft een verdomd goeie BMW hé.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakIk denk dat Powersun eventjes vergeet dat een 320d eigenlijk niet echt een basismodel is. Er komt nog een 318d en een 320d die werd teruggebracht tot 150 pk. 163 pk is sowieso vrij veel. Dat is hetzelfde vermogen als een C 270 CDI. Mogelijks wel iets minder koppel, maar dan nog ... Als de E90 goedkoop was, had ik er ook al eentje, maar het is en blijft een verdomd goeie BMW hé.
en dus vervangen is door de C320Cdi (met 224pk). de 270 Cdi had idd 163 pk.
Uiteindelijk kan je stellen dat de prijzen wel gerechtvaardigd zijn voor wat je er in de plaats voor krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzDe C270 Cdi is blijkbaar niet meer verkrijgbaar (en staat ook niet meer in de prijzenkatern van Aw)
en dus vervangen is door de C320Cdi (met 224pk). de 270 Cdi had idd 163 pk.
Uiteindelijk kan je stellen dat de prijzen wel gerechtvaardigd zijn voor wat je er in de plaats voor krijgt.
Je krijgt inderdaad waar voor je geld.
Het is zeker een fantastische wagen qua techniek en rijplezier, daarvan moet je me zeker niet overtuigen. (rij zelf met bmw)
Ik wou gewoon even zeggen dat hij me 'nog niet' aanspreekt qua looks.
grt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzEnig probleem , bij de concurrentie kosten de wagens ongeveer even veel en met even weinig foto's.
* Audi 2.5 V6 TDI (163Pk) 31.850€
* Mercedes C 220 CDI (150Pk-110Kw versie) 31.823Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D SqualoidMet even weinig opties neem ik aan?
Net of ze er afspraken rond maken in het verre Duitsland. (prijsonderhandelingen is dat niet zo bij wet verboden?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzzeer vergelijkbaar qua opties eigenlijk...Toch zal het ene merk dat ene item nu wel standaard aanbieden en het andere dan weer niet. Maar uiteindelijk blijft het allemaal ongeveer hetzelfde.
Net of ze er afspraken rond maken in het verre Duitsland. (prijsonderhandelingen is dat niet zo bij wet verboden?)
Lees je post nog eens opnieuw, en overlees het overstreepte: je maakt immers een flatertje. (niet dat het veel uitmaakt)
Enig probleem , bij de concurrentie kosten de wagens ongeveer even veel en met even weinig foto's.
Comment
-
Sparkling Graphite
Alu velgen styling 156 16"
Stof "Fluid" Beige
Aanhangerkoppeling (semi-elektrisch wegklapbaar)
Automatisch dimmende binnenspiegel
CD wisselaar 6 selecties
Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
Decoratieve lijsten in geborsteld Aluminium
Elektronisch gestuurde airconditioning
Gespoten aanbouwdelen
Lederen stuurbekleding
Lendensteun vooraan
Lichtpakket
Mistlampen vooraan
Multifunktioneel stuurwiel
Navigatiesysteem Professional
Neerklapbare achterzetels
Park Distance Control
Regensensor en lichtsensor
Snelheidsregelaar
Leveringeind juni.
Comment
-
deze namiddag dus gaan rijden met de nieuwe bmw 3 serie ( 3pers )
eerst met de benzine 150 pk , dan diesel 163 pk ,
we vonden alle drie dat de diesel vlugger en soepeler was
zelfs enkele stoplichtsprintjes verloor de benzine
benzine 19 inch , diesel 18 inch ... voelden niet veel verschil naar comfort toe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkedeze namiddag dus gaan rijden met de nieuwe bmw 3 serie ( 3pers )
eerst met de benzine 150 pk , dan diesel 163 pk ,
we vonden alle drie dat de diesel vlugger en soepeler was
zelfs enkele stoplichtsprintjes verloor de benzine
benzine 19 inch , diesel 18 inch ... voelden niet veel verschil naar comfort toe
Comment
-
325 i
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakMss eens de 325i proberen? Die lijkt mij een betere concurrent voor de 320d.
325 i 218 pk dus veel meer kracht he en nog eens 2500 euro duurder dan de diesel
en 5000 euro inschrijving ... maakt een verschil van 6250 euro meer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanProficiat
Een 320d vermoed ik ?
Goed uitgerust ook precies, met heel wat opties. Maar waarom geen leder ?
Nja, waarom geen leer? Een goed antwoord heb ik daar niet voor denk ik, maar mss toch even proberen:
nog nooit leer gehad
koud in de winter en warm in de zomer
extra kost van 1795 euro.
(weet niet of dat volstaat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkehallo ....
een vraagje , kheb dus beslist om 19 inch te leggen om mijnen auto,
heb ze zojuist tegengekomen op internet ... tzijn de velgen 166M die ge vind
voor op de 5 serie ( e60 )
kzou graag eens jullie mening weten over deze velg kwa look .
bedankt op voorhand !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkehallo ....
een vraagje , kheb dus beslist om 19 inch te leggen om mijnen auto,
heb ze zojuist tegengekomen op internet ... tzijn de velgen 166M die ge vind
voor op de 5 serie ( e60 )
kzou graag eens jullie mening weten over deze velg kwa look .
bedankt op voorhand !
ook heb ik nog nooit een E90 met die velgen gezien...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment