Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik denk dat Powersun eventjes vergeet dat een 320d eigenlijk niet echt een basismodel is. Er komt nog een 318d en een 320d die werd teruggebracht tot 150 pk. 163 pk is sowieso vrij veel. Dat is hetzelfde vermogen als een C 270 CDI. Mogelijks wel iets minder koppel, maar dan nog ... Als de E90 goedkoop was, had ik er ook al eentje, maar het is en blijft een verdomd goeie BMW hé.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
      Ik denk dat Powersun eventjes vergeet dat een 320d eigenlijk niet echt een basismodel is. Er komt nog een 318d en een 320d die werd teruggebracht tot 150 pk. 163 pk is sowieso vrij veel. Dat is hetzelfde vermogen als een C 270 CDI. Mogelijks wel iets minder koppel, maar dan nog ... Als de E90 goedkoop was, had ik er ook al eentje, maar het is en blijft een verdomd goeie BMW hé.
      De C270 Cdi is blijkbaar niet meer verkrijgbaar (en staat ook niet meer in de prijzenkatern van Aw)
      en dus vervangen is door de C320Cdi (met 224pk). de 270 Cdi had idd 163 pk.

Uiteindelijk kan je stellen dat de prijzen wel gerechtvaardigd zijn voor wat je er in de plaats voor krijgt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
        De C270 Cdi is blijkbaar niet meer verkrijgbaar (en staat ook niet meer in de prijzenkatern van Aw)
        en dus vervangen is door de C320Cdi (met 224pk). de 270 Cdi had idd 163 pk.

Uiteindelijk kan je stellen dat de prijzen wel gerechtvaardigd zijn voor wat je er in de plaats voor krijgt.

Je krijgt inderdaad waar voor je geld.
        Het is zeker een fantastische wagen qua techniek en rijplezier, daarvan moet je me zeker niet overtuigen. (rij zelf met bmw)
        Ik wou gewoon even zeggen dat hij me 'nog niet' aanspreekt qua looks.
        grt

Comment

Enig probleem , bij de concurrentie kosten de wagens ongeveer even veel en met even weinig foto's.

* Audi 2.5 V6 TDI (163Pk) 31.850€
          * Mercedes C 220 CDI (150Pk-110Kw versie) 31.823
          Met even weinig opties neem ik aan?
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D Squaloid
            Met even weinig opties neem ik aan?
            zeer vergelijkbaar qua opties eigenlijk...Toch zal het ene merk dat ene item nu wel standaard aanbieden en het andere dan weer niet. Maar uiteindelijk blijft het allemaal ongeveer hetzelfde.

Net of ze er afspraken rond maken in het verre Duitsland. (prijsonderhandelingen is dat niet zo bij wet verboden?)

Comment

zeer vergelijkbaar qua opties eigenlijk...Toch zal het ene merk dat ene item nu wel standaard aanbieden en het andere dan weer niet. Maar uiteindelijk blijft het allemaal ongeveer hetzelfde.

Net of ze er afspraken rond maken in het verre Duitsland. (prijsonderhandelingen is dat niet zo bij wet verboden?)

Lees je post nog eens opnieuw, en overlees het overstreepte: je maakt immers een flatertje. (niet dat het veel uitmaakt)

Enig probleem , bij de concurrentie kosten de wagens ongeveer even veel en met even weinig foto's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
                Lees je post nog eens opnieuw, en overlees het overstreepte: je maakt immers een flatertje. (niet dat het veel uitmaakt)
                Ok, got the point

hoe later het wordt hoe moeilijker het nadenken werkt... Nog een flater vandaag voor mij

Comment

• Sparkling Graphite
                  Alu velgen styling 156 16"
                  Stof "Fluid" Beige
                  Aanhangerkoppeling (semi-elektrisch wegklapbaar)
                  Automatisch dimmende binnenspiegel
                  CD wisselaar 6 selecties
                  Centrale armsteun vooraan, verschuifbaar
                  Decoratieve lijsten in geborsteld Aluminium
                  Elektronisch gestuurde airconditioning
                  Gespoten aanbouwdelen
                  Lederen stuurbekleding
                  Lendensteun vooraan
                  Lichtpakket
                  Mistlampen vooraan
                  Multifunktioneel stuurwiel
                  Navigatiesysteem Professional
                  Neerklapbare achterzetels
                  Park Distance Control
                  Regensensor en lichtsensor
                  Snelheidsregelaar
                  Deze is de onze geworden
                  Leveringeind juni.

Comment

• deze namiddag dus gaan rijden met de nieuwe bmw 3 serie ( 3pers )
                    eerst met de benzine 150 pk , dan diesel 163 pk ,
                    we vonden alle drie dat de diesel vlugger en soepeler was
                    zelfs enkele stoplichtsprintjes verloor de benzine
                    benzine 19 inch , diesel 18 inch ... voelden niet veel verschil naar comfort toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                      deze namiddag dus gaan rijden met de nieuwe bmw 3 serie ( 3pers )
                      eerst met de benzine 150 pk , dan diesel 163 pk ,
                      we vonden alle drie dat de diesel vlugger en soepeler was
                      zelfs enkele stoplichtsprintjes verloor de benzine
                      benzine 19 inch , diesel 18 inch ... voelden niet veel verschil naar comfort toe
                      Mss eens de 325i proberen? Die lijkt mij een betere concurrent voor de 320d.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak

Die is wel een héél pak duurder hé.

Comment

• 325 i

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak

325 i 218 pk dus veel meer kracht he en nog eens 2500 euro duurder dan de diesel
                          en 5000 euro inschrijving ... maakt een verschil van 6250 euro meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                            Deze is de onze geworden
                            Leveringeind juni.
                            Proficiat

Een 320d vermoed ik ?

Goed uitgerust ook precies, met heel wat opties. Maar waarom geen leder ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                              Proficiat

Een 320d vermoed ik ?

Goed uitgerust ook precies, met heel wat opties. Maar waarom geen leder ?
                              Ja idd een 320d, ik dacht dat ik dat mee gekopieerd had.
                              Nja, waarom geen leer? Een goed antwoord heb ik daar niet voor denk ik, maar mss toch even proberen:
                              nog nooit leer gehad
                              koud in de winter en warm in de zomer
                              extra kost van 1795 euro.
                              (weet niet of dat volstaat)

Comment

• hallo ....

een vraagje , kheb dus beslist om 19 inch te leggen om mijnen auto,
                                heb ze zojuist tegengekomen op internet ... tzijn de velgen 166M die ge vind
                                voor op de 5 serie ( e60 )
                                kzou graag eens jullie mening weten over deze velg kwa look .
                                bedankt op voorhand !

Comment

• heb je er geen foto's van? Da is een pak makkelijker!

Comment

hallo ....

bedankt op voorhand !
                                    die van de M5 dan nog wel!!! de originele van BMW?

Comment

hallo ....

bedankt op voorhand !
                                      tja... een schitterende velg uiteraard... maar: je vindt ze al veel op de met-M-sportpakket-uitgeruste 5'en + er zijn al veel replica's van..

ook heb ik nog nooit een E90 met die velgen gezien...
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• is voor op de e 90 ja ... khoop dat het mooi zal zijn
                                        denk wel replica's maar ik zie daar geen verschil in hoor .
                                        denk ook dat er niet veel 19 inch gaan leggen op nen e 90

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                          maar: je vindt ze al veel op de met-M-sportpakket-uitgeruste 5'

99% daarvan zullen ook wel replica's zijn

Comment

Working...
                                          X