Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    Oké, maar een sprong van 2200 € is toch echt wel veel voor een gewone werkende mens. Dit betekent dat de normale medemens serieus meer zal moeten sparen als hij zijn huidige bmw 3 wil vervangen.
    mja.... Hij krijgt er dan ook een iets grotere; bredere, ruimere, krachtigere en met alle moderne snufje's (onder motorkap, onderstel, technologie) erbij hé.

Comment

• Ik heb gisteren de nieuwe 3)reeks gezien,de neus is gewoonweg prachtig enkel de achterlichten zijn maar zozo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega
        mja.... Hij krijgt er dan ook een iets grotere; bredere, ruimere, krachtigere en met alle moderne snufje's (onder motorkap, onderstel, technologie) erbij hé.
        oké daar heb je een punt! Maar laat ons eerlijk zijn, een groot publiek dat de 320d koopt, maalt helemaal niet om de nieuwste technologie, achter dat ze maar "den nieuwen BMW" op hun oprit staan hebben. Ik ken veel mensen met een 320d die echt niets afweten van auto's, het enige wat hen interesseert is in het bezit zijn van een bmw, hoe zwaar ze daarvoor ook financieel moeten gaan.

Het is op deze personen dat ik het heb wanneer ik zeg dat de drempel nog maar eens hoger wordt!

Comment

• Nieuwe auto's zijn altijd duurder, ik zie niet in waarom men daarover moet zeuren? Vooral bij merken als BMW, VW, Audi... De klant verlangt nu eenmaal dat er altijd maar meer en meer standaard voorzien is in een nieuwe auto!
          Want:
          -wieldoppen op een 3, belachelijk! Dus steekt men er standaard velgen op= maakt hem duurder
          -ESP, ABS, DSC, ASC, airbags mogen toch wel niet ontbreken zeker op zo'n auto= maakt hem duurder
          -wie wil er nu geen automatische vergrendeling of automatische ruiten= weer een dure optie standaard erbij!
          -Wie wil er vandaag de dag nog bijbetalen voor mistlichten vooran? Niemand, dus moet het er weer standaard opzitten
          -...

Voor al hetgeen ik hier vermeld moest op een nieuwe (Duitse) auto van 5 tot 10 jaar geleden nog bijbetaald worden. Vandaag de dag wil elke potentiële klant zo'n dingen gratis. Dit waren in der tijd dure opties en als dit vandaag de dag standaard moet gemonteerd worden, dan is de rekening toch vlug gemaakt zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
            oké daar heb je een punt! Maar laat ons eerlijk zijn, een groot publiek dat de 320d koopt, maalt helemaal niet om de nieuwste technologie, achter dat ze maar "den nieuwen BMW" op hun oprit staan hebben. Ik ken veel mensen met een 320d die echt niets afweten van auto's, het enige wat hen interesseert is in het bezit zijn van een bmw, hoe zwaar ze daarvoor ook financieel moeten gaan.

Het is op deze personen dat ik het heb wanneer ik zeg dat de drempel nog maar eens hoger wordt!
            Heb jij dan compassen met dat soort mensen....?! Moeten ze daarvoor goedkoper worden...?
            mmmh... zo groot is dat puliek toch niet denk ik... er zullen er allesinds bij zijn, dat ga ik zeker niet ontkennen, laat die dan maar hun eigen bankrekening plunderen... hun eigen triest keuze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
              Nieuwe auto's zijn altijd duurder, ik zie niet in waarom men daarover moet zeuren? Vooral bij merken als BMW, VW, Audi... De klant verlangt nu eenmaal dat er altijd maar meer en meer standaard voorzien is in een nieuwe auto!
              Want:
              -wieldoppen op een 3, belachelijk! Dus steekt men er standaard velgen op= maakt hem duurder
              -ESP, ABS, DSC, ASC, airbags mogen toch wel niet ontbreken zeker op zo'n auto= maakt hem duurder
              -wie wil er nu geen automatische vergrendeling of automatische ruiten= weer een dure optie standaard erbij!
              -Wie wil er vandaag de dag nog bijbetalen voor mistlichten vooran? Niemand, dus moet het er weer standaard opzitten
              -...

Voor al hetgeen ik hier vermeld moest op een nieuwe (Duitse) auto van 5 tot 10 jaar geleden nog bijbetaald worden. Vandaag de dag wil elke potentiële klant zo'n dingen gratis. Dit waren in der tijd dure opties en als dit vandaag de dag standaard moet gemonteerd worden, dan is de rekening toch vlug gemaakt zeker?
              Ik weet niet of er standaard alu velgen onder de E90 zitten... Lijkt me nogal raar, want er zijn enorme hopen firmawagens waarbij ze enkel een hele kale BMW bestellen en ze zeker niet moeten weten van velgen, puur om de kosten te drukken. Denk maar aan herstelling van borduurschade en dergelijke, deze wagens worden allemaal geleased hé. en wanner ze na 4 jaar of vroeger terug worden afgegeven aan BMW moet ie perfect in orde zijn. en wat kost dan het meeste? Nieuwe velg/herstellen of een nieuw scheeltje...

Comment

Ik weet niet of er standaard alu velgen onder de E90 zitten... Lijkt me nogal raar, want er zijn enorme hopen firmawagens waarbij ze enkel een hele kale BMW bestellen en ze zeker niet moeten weten van velgen, puur om de kosten te drukken. Denk maar aan herstelling van borduurschade en dergelijke, deze wagens worden allemaal geleased hé. en wanner ze na 4 jaar of vroeger terug worden afgegeven aan BMW moet ie perfect in orde zijn. en wat kost dan het meeste? Nieuwe velg/herstellen of een nieuw scheeltje...
                Hmmm, er zit iets in, maar...
                Veel E46's (vooral na de facelift) met wieldoppen heb ik niet zien rijden in de voorbij 3-4 jaar.
                Je hebt natuurlijk wel een punt wanneer je zegt dat er vrij veel redelijk 'kale' BMW's worden besteld om geleased te worden. Maar de ontvanger van zo'n leasing 3 rijdt toch ook liever met een leuke auto dan met zo'n domme standaard-versie! Daarom toch dat vele vertegenwoordigers (enz) een eigen inbreng doen voor een leukere auto of recht hebben op enkele opties.

Ik ken toch wel vrij veel mensen die met een geleasede 3 of A4 rijden en, als ik mij goed herinner, is er geen enkele met wieldoppen!

Wat ik met m'n vorige post gewoon wou aantonen is dat mensen steeds meer verlangen op een nieuwe auto. Logischerwijze worden die dan ook altijd maar duurder en duurder!

Comment

• Je moet er maar eens goed op letten. Deze 3'ers zonder velgen vallen ook veel minder op maar ze zijn er hoor (met hopen zelfs)

maar dat is nog iets anders. Je hebt in elk geval gelijk wanneer je zegt dat meer mensen meer verwachten van een nieuwe wagn. Kan ook niet anders met de snelle groei van alle mogelijke technologiën

Comment

• De 316i en 318d sedan worden of liever werden standaard met 15" alu velgen voorzien (zien er uit als stalen, zijn echter van alu gemaakt!) met deksels, de 318i en 320d sedan hetzelfde, maar dan in 16" met deksels.

De E46 tourings werden allemaal met alu velgen standaard voorzien.

Dat de E90 2000 euro duurder wordt is niet meer dan normaal, BMW verhoogt z'n prijzen elk jaar (in september geloof ik), en nu het nog een nieuw model is vind ik die prijsverhoging eigenlijk nog heel best meevallen.

Comment

Je moet er maar eens goed op letten. Deze 3'ers zonder velgen vallen ook veel minder op maar ze zijn er hoor (met hopen zelfs)

maar dat is nog iets anders. Je hebt in elk geval gelijk wanneer je zegt dat meer mensen meer verwachten van een nieuwe wagn. Kan ook niet anders met de snelle groei van alle mogelijke technologiën
                      Stalen velgen, zijn ook velgen hoor.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Nieuwe auto's zijn altijd duurder, ik zie niet in waarom men daarover moet zeuren? Vooral bij merken als BMW, VW, Audi... De klant verlangt nu eenmaal dat er altijd maar meer en meer standaard voorzien is in een nieuwe auto!
                        Want:
                        -...

Ga ik volledig mee akkoord, maar als het standaard is, is de meerprijs tegenover de voregere 'standaarduitrusting' wel minder. Gewoon de opties erbij tellen, mag dus niet, maar ik vind de prijs van de nieuwe 3 ook gerechtvaardigd. Het gaat niet alleen om meer uitrusting, maar ook meer ruimte in de wagen. Verbeteringen in het algemeen eigenlijk.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zijn er al detailtests verschenen ivm de nieuwe 3 Serie?

Comment

• Is de nieuwe 3 al opgenomen in de carconfigurator?

Comment

Is de nieuwe 3 al opgenomen in de carconfigurator?
                              op bmw.de wel..

Comment

• bij De Schepper zijn ze alles al aan het voorbereiden voor de komst van de nieuwe 3! heel de showroom is verborgen achter zwarte doeken.
                                2015 BMW F11 520dA
                                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                  op bmw.de wel..
                                  Net een mega lekkere 325i geconfigureerd! 45000 Euro zou hij mij kosten, maar hij is wel voorzien van de leukste en mooiste opties!

Comment

Net een mega lekkere 325i geconfigureerd! 45000 Euro zou hij mij kosten, maar hij is wel voorzien van de leukste en mooiste opties!

hij ziet er wel lekker uit op die CC

Comment

• ff 330i geconfigureerd...slik

53.550 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Le Big Letomski
                                        ff 330i geconfigureerd...slik

53.550 euro
                                        fulloption dan?
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                          fulloption dan?
                                          Een full option 330i kost in Duitsland momenteel €62270. Dan heb je wel alles .

€ 26370 aan opties . De prijs van een 120d

Comment

Working...
                                          X