Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nieuwe auto's zijn altijd duurder, ik zie niet in waarom men daarover moet zeuren? Vooral bij merken als BMW, VW, Audi... De klant verlangt nu eenmaal dat er altijd maar meer en meer standaard voorzien is in een nieuwe auto!
Want:
-wieldoppen op een 3, belachelijk! Dus steekt men er standaard velgen op= maakt hem duurder
-ESP, ABS, DSC, ASC, airbags mogen toch wel niet ontbreken zeker op zo'n auto= maakt hem duurder
-wie wil er nu geen automatische vergrendeling of automatische ruiten= weer een dure optie standaard erbij!
-Wie wil er vandaag de dag nog bijbetalen voor mistlichten vooran? Niemand, dus moet het er weer standaard opzitten
-...
Voor al hetgeen ik hier vermeld moest op een nieuwe (Duitse) auto van 5 tot 10 jaar geleden nog bijbetaald worden. Vandaag de dag wil elke potentiële klant zo'n dingen gratis. Dit waren in der tijd dure opties en als dit vandaag de dag standaard moet gemonteerd worden, dan is de rekening toch vlug gemaakt zeker?
Het is op deze personen dat ik het heb wanneer ik zeg dat de drempel nog maar eens hoger wordt!
Heb jij dan compassen met dat soort mensen....?! Moeten ze daarvoor goedkoper worden...?
mmmh... zo groot is dat puliek toch niet denk ik... er zullen er allesinds bij zijn, dat ga ik zeker niet ontkennen, laat die dan maar hun eigen bankrekening plunderen... hun eigen triest keuze!
Nieuwe auto's zijn altijd duurder, ik zie niet in waarom men daarover moet zeuren? Vooral bij merken als BMW, VW, Audi... De klant verlangt nu eenmaal dat er altijd maar meer en meer standaard voorzien is in een nieuwe auto!
Want:
-wieldoppen op een 3, belachelijk! Dus steekt men er standaard velgen op= maakt hem duurder
-ESP, ABS, DSC, ASC, airbags mogen toch wel niet ontbreken zeker op zo'n auto= maakt hem duurder
-wie wil er nu geen automatische vergrendeling of automatische ruiten= weer een dure optie standaard erbij!
-Wie wil er vandaag de dag nog bijbetalen voor mistlichten vooran? Niemand, dus moet het er weer standaard opzitten
-...
Voor al hetgeen ik hier vermeld moest op een nieuwe (Duitse) auto van 5 tot 10 jaar geleden nog bijbetaald worden. Vandaag de dag wil elke potentiële klant zo'n dingen gratis. Dit waren in der tijd dure opties en als dit vandaag de dag standaard moet gemonteerd worden, dan is de rekening toch vlug gemaakt zeker?
Hmmm, er zit iets in, maar...
Veel E46's (vooral na de facelift) met wieldoppen heb ik niet zien rijden in de voorbij 3-4 jaar.
Je hebt natuurlijk wel een punt wanneer je zegt dat er vrij veel redelijk 'kale' BMW's worden besteld om geleased te worden. Maar de ontvanger van zo'n leasing 3 rijdt toch ook liever met een leuke auto dan met zo'n domme standaard-versie! Daarom toch dat vele vertegenwoordigers (enz) een eigen inbreng doen voor een leukere auto of recht hebben op enkele opties.
Ik ken toch wel vrij veel mensen die met een geleasede 3 of A4 rijden en, als ik mij goed herinner, is er geen enkele met wieldoppen!
Wat ik met m'n vorige post gewoon wou aantonen is dat mensen steeds meer verlangen op een nieuwe auto. Logischerwijze worden die dan ook altijd maar duurder en duurder!
Je moet er maar eens goed op letten. Deze 3'ers zonder velgen vallen ook veel minder op maar ze zijn er hoor (met hopen zelfs)
maar dat is nog iets anders. Je hebt in elk geval gelijk wanneer je zegt dat meer mensen meer verwachten van een nieuwe wagn. Kan ook niet anders met de snelle groei van alle mogelijke technologiën
De 316i en 318d sedan worden of liever werden standaard met 15" alu velgen voorzien (zien er uit als stalen, zijn echter van alu gemaakt!) met deksels, de 318i en 320d sedan hetzelfde, maar dan in 16" met deksels.
De E46 tourings werden allemaal met alu velgen standaard voorzien.
Dat de E90 2000 euro duurder wordt is niet meer dan normaal, BMW verhoogt z'n prijzen elk jaar (in september geloof ik), en nu het nog een nieuw model is vind ik die prijsverhoging eigenlijk nog heel best meevallen.
Je moet er maar eens goed op letten. Deze 3'ers zonder velgen vallen ook veel minder op maar ze zijn er hoor (met hopen zelfs)
maar dat is nog iets anders. Je hebt in elk geval gelijk wanneer je zegt dat meer mensen meer verwachten van een nieuwe wagn. Kan ook niet anders met de snelle groei van alle mogelijke technologiën
Want:
-...
Ga ik volledig mee akkoord, maar als het standaard is, is de meerprijs tegenover de voregere 'standaarduitrusting' wel minder. Gewoon de opties erbij tellen, mag dus niet, maar ik vind de prijs van de nieuwe 3 ook gerechtvaardigd. Het gaat niet alleen om meer uitrusting, maar ook meer ruimte in de wagen. Verbeteringen in het algemeen eigenlijk.
Comment