Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kga morgen na school eens langs De Schepper passeren en wat fototjes trekken (als dat mag uiteraard)
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
      kga morgen na school eens langs De Schepper passeren en wat fototjes trekken (als dat mag uiteraard)
      Waarom zou het niet mogen? 'Tis extra publiciteit..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister V
        Waarom zou het niet mogen? 'Tis extra publiciteit..
        stap als 15-jarige zonder begeleiding van een ouder eens binnen in een bmw-garage...
        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          daarjuist ff een 320d geconfigureerd... €45060 en dan had ik nog geen volledig lederen (en elektrische) zetels!

kheb er wel bij: navi prof (geen TV-functie er bij), xenons, mistlampen vooraan (schandalig dat je daarvoor moet bijbetalen!), bluetooth functie voor gsm, sportzetels, stuur in leder, half-lederen zetels, velgen van €1550 (de dubbel 5-spaaks), automaat, bekerhouders, automatische airco, deurklinken in koetswerkkleur, regen-en lichtsensor, vloermatten...

Zoals ik al zei , hij wordt gewoon te duur .
          Als je voor deze prijsklasse nog moet bijbetalen voor :mistlampen vooraan,bekerhouders,deurklinken in koetswerkkleur, das toch wel gierig he!!
          (ik wil niet BMW aanvallen ,er zijn nog merken die zich daar aan bezondigen)
          Mischien als je de wagen least dat het maar een paar euro's meer of minder zijn per maand maar je hem zou aankopen is het toch een pak geld (tussen de 35 - 45 000€)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shoemaker
            Zoals ik al zei , hij wordt gewoon te duur .
            Als je voor deze prijsklasse nog moet bijbetalen voor :mistlampen vooraan,bekerhouders,deurklinken in koetswerkkleur, das toch wel gierig he!!
            (ik wil niet BMW aanvallen ,er zijn nog merken die zich daar aan bezondigen)
            Mischien als je de wagen least dat het maar een paar euro's meer of minder zijn per maand maar je hem zou aankopen is het toch een pak geld (tussen de 35 - 45 000€)
            Hij wordt inderdaad een beetje te duur, vroeger was de 3 reeks een luxegoedje die de normaal werkende medemens ( mits een inspanningke ) zich kon permitteren, nu moeten ze allemaal afzakken naar die domme 1 reeks, omdat die 3 zo duur is. BELACHELIJK!!

Comment

• Gisteren dus ook naar de voorstelling geweest.

Wat me opviel bij het optionele lichtpakket is dat de deurklinken (zowel voor als achter) nu ook voorzien zijn van "ledjes".
              Hetgeen een prachtige blauwe schijn opwekt in het donker...

Heb de optie lichtpakket ook genomen op onze 5 maar hier komt er alleen maar licht uit onder aan de zijspiegels.

Comment

• edit: mislezen
                Last edited by ; 04/03/2005, 11:30.

Comment

• Vandaag ook voor het eerst mijn eerste nieuwe 3 gezien. Het was wel van ver, maar morgen ga ik eens lang bij de dealer. Pics volgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pascal
                    Gisteren dus ook naar de voorstelling geweest.

Wat me opviel bij het optionele lichtpakket is dat de deurklinken (zowel voor als achter) nu ook voorzien zijn van "ledjes".
                    Hetgeen een prachtige blauwe schijn opwekt in het donker...

Heb de optie lichtpakket ook genomen op onze 5 maar hier komt er alleen maar licht uit onder aan de zijspiegels.
                    Je bedoelt buiten ? (de klinken voor van buitenaf te openen)?

Girsteren ook naar de receptie geweest. Knappe wagen ! Maar heb niet de indruk dat ie veel groteris dan de vorige 3 (achteraan)

Comment

• daarjuist naar de bmw-garage geweest en... hij is prachtig! die snuit alleen al! er stond spijtig genoeg geen exemplaar (er stonden er trouwens maar 2 in de showroom en één buiten om te testen) met i-drive heuveltje foto's volgen
                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                        Hij wordt inderdaad een beetje te duur, vroeger was de 3 reeks een luxegoedje die de normaal werkende medemens ( mits een inspanningke ) zich kon permitteren, nu moeten ze allemaal afzakken naar die domme 1 reeks, omdat die 3 zo duur is. BELACHELIJK!!
                        Wel dat vind ik ne keer goed gezegd, ik vindt die 1reeks ook maar ne domme lelijke johny car en dan nog een duure op de koop toe!

Comment

• met dank aan garage De Schepper:

2015 BMW F11 520dA

Comment

• prachtige snuit!
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• in tegenstelling tot wat velen vinden, vind ik het best een lekker poepke hebben...
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• 2015 BMW F11 520dA

Comment

• 2015 BMW F11 520dA

Comment

• interieur van de graphit sparkling-3 (of zoiets) hierboven:

2015 BMW F11 520dA

Comment

• 2015 BMW F11 520dA

Comment

• Ikke ook geweest gisteren...
                                        Bijgevoegde Bestanden
                                        Peugeot 307 Sw 1.4HDI
                                        & BMW E36 318TDS Touring

Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
                                        http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg

Ode aan de eigen wagen!
                                        Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!

Comment

• btw, dat standaardstuurtje met multifunctionele knoppen, is zooooo lekker! ik zou dit verkiezen boven het optionele sportstuur!
                                          2015 BMW F11 520dA

Comment

Working...
                                          X