Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vandaag met ne 318d gereden...Smering duurde 2.5u, en ze vroeg mij of dat een probleem was. Ik zei, awel, als ge mij ne 3 kunt meegeven ist geen probleem en 2min later zat ik in ne schone nieuwe 318d sè. Wou ik dus al heel lang eens uitproberen. De motor is meer dan genoeg voor onze wegen...!! Heb nog 200 gereden (op een afgelegen terrein hier in de buurt ) en hij trekt goed op. De motor is zelfs iets te goed voor de banden goed te houden (lag mss ook aan mijne rijstijl). Ik ben bij Beliën Neerpelt nog gaan zien. Daar stond ne LeMans blauwe 318d met een paar schoon optiekes en ja... Dan gade toch snel aant dromen...
    Last edited by Roox; 13/09/2006, 23:58.
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Knappe E90, maar hierop horen toch donkere achterlichten.

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• De velgjes
          20x10r, 20x8.5 iForged Daytona's (brushed aluminum center, polished lip)
          275/30/20 235/35/20
          2008 Opel Corsa 1.7CDTI
          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Sorry, maar ik vind die velgen echt niet mooi onder een '3

Comment

• zalige e90,als ik men e87 nie had,dan had ik de deze misschien wel gekocht

Comment

• Die velgen vind ik er een beetje over. Ie is wel knap, maar ge kunt zo evengoed 45 duim velgen leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                  ah ja. en een rij-opleiding is ook voor niets zeker...
                  Ik ben zeventien, heb een voorlopig rijbewijs, en dat allemaal voor 24 euro. Het enige probleem is dat ik met begeleiders moet rijden, het is nu niet anders...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door glennvc
                    Ik ben zeventien, heb een voorlopig rijbewijs, en dat allemaal voor 24 euro. Het enige probleem is dat ik met begeleiders moet rijden, het is nu niet anders...
                    you have pm
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Weet iemand waar er filmpjes staan van de laatste drie serie (sedan of touring)

Mercikes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OlivierCC
                        Weet iemand waar er filmpjes staan van de laatste drie serie (sedan of touring)

Mercikes
                        Ik heb er hier zeker al gepost, maar probeer via google video: BMW 3 commercial ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                          Oelala die is knap

Comment

• Ik ben eindelijk bezig met leren rijden, met onze 320d E90.
                            Het is de eerste wagen met welke ik rij dus ik kan niet weten hoe meer beter hij is tegenover andere middenklassers.
                            Maar ik deed overtlaatst ne check-up vanalles in en ronde de wagen, en ik zag dat de linkervoorband aan de buitenkant ferm versleten was, het profiel is helemaal weg. Op andere banden is nergens anders zo'n slijtage te vinden.
                            Nog owners last van dit gegeven?

Comment

• Zijn het Run Flats?
                              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                Zijn het Run Flats?
                                Ja, de continentals 205/55 R16

Comment

• Op ebay heb ik onderstaand object gevonden, om te plaatsen op een E90. Ik heb gevraagd of dit mogelijk is op een wagen zonder filter (met de naar onder gerichte uitlaat), en het antwoord was ja. Kan iemand bevestigen dat dit mogelijk is ? Ik heb enkel de foto hier, bij de eBay beschrijving staat niet veel meer behalve dat het makkelijk te plaatsen is, enzo enzo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                    Op ebay heb ik onderstaand object gevonden, om te plaatsen op een E90. Ik heb gevraagd of dit mogelijk is op een wagen zonder filter (met de naar onder gerichte uitlaat), en het antwoord was ja. Kan iemand bevestigen dat dit mogelijk is ? Ik heb enkel de foto hier, bij de eBay beschrijving staat niet veel meer behalve dat het makkelijk te plaatsen is, enzo enzo ...

Als je die bocht afzaagt ja, anders ??????

Comment

• Is dat de enige foto? Geef anders 'es de ebay-link?

Zou me verwonderen mocht dat ding op een naar onder gebogen uitlaatpijpje passen...

Comment

• 'k heb de vraag gesteld, es zien of en wat ie antwoord ...

Comment

• Bij G&A Turnhout staat een supermooie 3 serie touring:

Exterieur: zwart met m-pack
                                          Interieur: zwart
                                          Velgen: 196 maar in 19" (4000€ voor een set)
                                          Met carbon inzetstukken op het m pack

Kostprijs wagen : 48000€ zonder korting.

Comment

Working...
                                          X