Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel
    Je ouders hebben toch een wagen...

Vakantiejob, moest ik ook doen om mijn 1e wagen te kopen.
    ah ja. en een rij-opleiding is ook voor niets zeker...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Komt er al een facelift voor de E90, of gaar de 335i een andere neus krijgen?

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
        gewoon nutteloos vind ik. iemand die het geld heeft voor 'n 335i berline/touring, koopt toch geen 3-reeks, maar een 5-reeks? lijkt me toch logisch...
        Zoals hij hierboven staat, zo neem ik hem direkt.

En jouw redenering klopt niet echt. Aangezien ik een 3touring pakken mooier en sportiever vind, dan de imo lompe 5.

Anders ware het indien het een sedan is.

Comment

• Daarnet deze knappe E90 tegengekomen

BMW E61 525d LCI '09
          Suzuki Bandit 1250NA /07
          Fiesta Red Edition '16

Comment

• BMW E61 525d LCI '09
            Suzuki Bandit 1250NA /07
            Fiesta Red Edition '16

Comment

• Zijn dat Breyton-velgen?
              Dat lijken wel 20" velgen...
              OO 00 OO

Comment

• die velgen zijn véél te groot voor die 3serie,echt nie mooi

Comment

• Lelijk is het zeker niet, maar de wagen moest nog een paar centimeter lager liggen.
                  Wel heb je geen comfort meer met zo'n grote velgen en moet je oppassen bij elk kuiltje of bultje...
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                    Lelijk is het zeker niet, maar de wagen moest nog een paar centimeter lager liggen.
                    Wel heb je geen comfort meer met zo'n grote velgen en moet je oppassen bij elk kuiltje of bultje...

Nog lager? Liever jij dan ik. Als ik een E90 zou verlagen, zou het slecths minimaal zijn. Het moet enigszins comfortabel blijven. In dat opzicht volstaat een sportophanging voor mij.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Daar heb je gelijk bij, maar dat bedoelde ik niet.

Om deze 20" velgen mooi te laten uitkomen op deze wagen zou ik de wagen nog wat lager leggen. Nu lijkt het bijna een 'Monster Jam'-car...
                      OO 00 OO

Comment

Komt er al een facelift voor de E90, of gaar de 335i een andere neus krijgen?
                        Edith zegt : alhoewel. 't Kan ook aan 't licht liggen... I wouldn't know.

Ik dacht eerst dat 't een M3 berline was, wegens grote koelopeningen vooraan + precies bredere wielkassen. Maar van dat laatste ben ik niet zeker meer...

Comment

• ik denk dat het gewoon een 320d is.

Comment

Nu lijkt het bijna een 'Monster Jam'-car...
                            je neemt de woorden uit mijn mond

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
                              ik denk dat het gewoon een 320d is.
                              Of zelfs een 318d...
                              OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                En jouw redenering klopt niet echt. Aangezien ik een 3touring pakken mooier en sportiever vind, dan de imo lompe 5.

Anders ware het indien het een sedan is.
                                en sinds wanneer moet ik mijn mening verantwoorden tegenover jou?

mijn redenering klopt dus niet omdat jij liever een '3 hebt, dan een '5.

goed bezig.
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Je moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!
                                  Onze STS heeft meer beenruimte dan een 5 maar ik kom nog altijd niet toe of kan nog altijd niet comfortabel zitten (en nee ik lig niet) en ben 'maar' 1m85.

Ik zit alleen comfortabel als de voorste stoel heel ver naar voren staat maar als de stoel normaal staat, nee dan heb ik meer plaats nodig.

Comment

Komt er al een facelift voor de E90, of gaar de 335i een andere neus krijgen?

precies alsof ze hem juist uit de gracht hebben getrokken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                      ah ja. en een rij-opleiding is ook voor niets zeker...
                                      Maar jongen toch. Waar jij je druk om maakt. Er zijn er zovelen die "niets" krijgen van thuis.

Ik ben ook pas op mijn 18e begonnen.

Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                      Je moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!
                                      Onze STS heeft meer beenruimte dan een 5 maar ik kom nog altijd niet toe of kan nog altijd niet comfortabel zitten (en nee ik lig niet) en ben 'maar' 1m85.

Ik zit alleen comfortabel als de voorste stoel heel ver naar voren staat maar als de stoel normaal staat, nee dan heb ik meer plaats nodig.
                                      Dat hangt allemaal van je normen af. Voor de 1 is een 5 ruim, voor een ander te klein

Ik zat vroeger ook niet graag achteraan in de sedan van vader, en wij zaten met 3 op de achterbank

Edit:kan het niet zijn dat er een grotere voorbumper op de 335i moet voor de intercoolers van de dubbele turbo?
                                      Last edited by ; 12/09/2006, 19:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                                        Je moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!

'k ben moe. sorry.

ik heb liever wat meer ruimte (zowel koffer als zitruimte) dan die extra pk's die je in mijn ogen hier nergens kunt gebruiken als dat mijn mening is, moet konijn zijn mening toch niet aan mij opdringen?
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• ik zou liever iets hebben van een A8 L , maar ik moet tevreden zijn met wat ik heb!!

Comment

Working...
                                          X