Oorspronkelijk geplaatst door reVel
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'ergewoon nutteloos vind ik. iemand die het geld heeft voor 'n 335i berline/touring, koopt toch geen 3-reeks, maar een 5-reeks? lijkt me toch logisch...
En jouw redenering klopt niet echt. Aangezien ik een 3touring pakken mooier en sportiever vind, dan de imo lompe 5.
Anders ware het indien het een sedan is.
Comment
-
Lelijk is het zeker niet, maar de wagen moest nog een paar centimeter lager liggen.
Wel heb je geen comfort meer met zo'n grote velgen en moet je oppassen bij elk kuiltje of bultje...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBLelijk is het zeker niet, maar de wagen moest nog een paar centimeter lager liggen.
Wel heb je geen comfort meer met zo'n grote velgen en moet je oppassen bij elk kuiltje of bultje...
Nog lager? Liever jij dan ik. Als ik een E90 zou verlagen, zou het slecths minimaal zijn. Het moet enigszins comfortabel blijven. In dat opzicht volstaat een sportophanging voor mij.
Comment
-
Daar heb je gelijk bij, maar dat bedoelde ik niet.
Om deze 20" velgen mooi te laten uitkomen op deze wagen zou ik de wagen nog wat lager leggen. Nu lijkt het bijna een 'Monster Jam'-car...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBKomt er al een facelift voor de E90, of gaar de 335i een andere neus krijgen?
Ik dacht eerst dat 't een M3 berline was, wegens grote koelopeningen vooraan + precies bredere wielkassen. Maar van dat laatste ben ik niet zeker meer...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitEn jouw redenering klopt niet echt. Aangezien ik een 3touring pakken mooier en sportiever vind, dan de imo lompe 5.
Anders ware het indien het een sedan is.
mijn redenering klopt dus niet omdat jij liever een '3 hebt, dan een '5.
goed bezig.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Je moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!
Onze STS heeft meer beenruimte dan een 5 maar ik kom nog altijd niet toe of kan nog altijd niet comfortabel zitten (en nee ik lig niet) en ben 'maar' 1m85.
Ik zit alleen comfortabel als de voorste stoel heel ver naar voren staat maar als de stoel normaal staat, nee dan heb ik meer plaats nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erah ja. en een rij-opleiding is ook voor niets zeker...
Ik ben ook pas op mijn 18e begonnen.
Oorspronkelijk geplaatst door TimoJe moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!
Onze STS heeft meer beenruimte dan een 5 maar ik kom nog altijd niet toe of kan nog altijd niet comfortabel zitten (en nee ik lig niet) en ben 'maar' 1m85.
Ik zit alleen comfortabel als de voorste stoel heel ver naar voren staat maar als de stoel normaal staat, nee dan heb ik meer plaats nodig.
Ik zat vroeger ook niet graag achteraan in de sedan van vader, en wij zaten met 3 op de achterbank
Edit:kan het niet zijn dat er een grotere voorbumper op de 335i moet voor de intercoolers van de dubbele turbo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TimoJe moet toch niet zo agressief reageren en ik snap ook niet wat sommigen hier 'ruim' noemen!
ik heb liever wat meer ruimte (zowel koffer als zitruimte) dan die extra pk's die je in mijn ogen hier nergens kunt gebruikenals dat mijn mening is, moet konijn zijn mening toch niet aan mij opdringen?
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment