Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jelle
    Zijn er soms al foto's of scoops van de Touring?

Die is al voorgesteld zelfs!
    BMW E61 525d LCI '09
    Suzuki Bandit 1250NA /07
    Fiesta Red Edition '16

Comment

Er is zelfs al een topic over

http://www.vtm.be/auto/forum/showthread.php?t=11396

Comment

Zie ook AutoWereld. De voorlaatste, dacht ik. Nr. 145 dus.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower

this is insane!!! zo een lekkere 3 reeks !!! zo lekker moet ik hem toch nog tegenkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
              this is insane!!! zo een lekkere 3 reeks !!! zo lekker moet ik hem toch nog tegenkomen.
              'K denk wel niet dat je deze ooit gaat tegenkomen.

Comment

• Daarstraks nog ene gezien, zeer knap, tot ik de achterkant te zien kreeg
                Echt spijtig dat ze die wagen zo verneükt hebben met die achterkant.

Owja, ook deze ultrageile velgen tegengekomen onder een 740d :

Vooral dat diepteperspectief is knap, net zoals bij pascal's velgen

Comment

• individuals... moet leuk zijn...
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                    die is prachtig!

Comment

• Nog een beetje meer nieuws.

Iemand uit BMW-kringen (ik weet zelg niet wie) heeft laten verstaan op een vraag van iemand anders of er nu een Z4 met V8 komt, dat "de V8 niet in de Z4 zal komen te liggen vooraleer de nieuwe M3 er is, dat die V8 eigenlijk zo goed als klaar is, en dat er op dit moment in de R&D-afdeling Motoren, de turbo's héél goed hoorbaar aan het fluiten zijn".

Dus :

- nieuwe M roadster niet vóórdat de nieuwe M3 er is, of het moet nog met de S54-zijn (3,25-liter R6 uit de E46 M3)
                      - turbomotor(en) op komst bij BMW, wat de these van een 335i met 3-liter Valvetronic turbo R6 héél erg zeker maakt

Comment

• @gTa

Kan je de definitie eens geven van R&D aub

Comment

• Research & Development.

Heet in 't Duits "Forschung" (onderzoek), en de afdeling die dat dus doet heet "Forschungsabteilung". En die heb ik nog bezocht.

Comment

• Das weer een weetje sé

Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Research & Development.

Heet in 't Duits "Forschung" (onderzoek), en de afdeling die dat dus doet heet "Forschungsabteilung". En die heb ik nog bezocht.
                              Ja, dat je ne pitzak bent, dat wisten we al lang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Nog een beetje meer nieuws.

Iemand uit BMW-kringen (ik weet zelg niet wie) heeft laten verstaan op een vraag van iemand anders of er nu een Z4 met V8 komt, dat "de V8 niet in de Z4 zal komen te liggen vooraleer de nieuwe M3 er is, dat die V8 eigenlijk zo goed als klaar is, en dat er op dit moment in de R&D-afdeling Motoren, de turbo's héél goed hoorbaar aan het fluiten zijn".

Dus :

- nieuwe M roadster niet vóórdat de nieuwe M3 er is, of het moet nog met de S54-zijn (3,25-liter R6 uit de E46 M3)
                                - turbomotor(en) op komst bij BMW, wat de these van een 335i met 3-liter Valvetronic turbo R6 héél erg zeker maakt
                                Over die turbo's heb ik hier al eens ergens iets laten vallen, maar niemand geloofde mij

By the way, op www.autoweek.nl staat dat de 318i vanaf heden te bestellen is... of staat dat hier al?

Comment

• Het programma van de BMW 3-serie wordt in het najaar uitgebreid met een nieuw basismodel. De 318i kan vanaf heden worden besteld.

De BMW 318i vult in september het programma van de 3-serie aan de onderkant aan. Het model is voorzien van een 2,0-liter 4-cilindermotor met een vermogen van 129 pk en een maximaal koppel van 180 Nm. Tot op heden is de 320i de meest simpele uitvoering van de 3-serie. Die heeft een 4-cilinder met een vermogen van 150 pk en een maximaal koppel van 200 Nm.
                                  De 318i heeft een topsnelheid van 208 km/u en accelereert in een ronde 10 seconden van 0 naar 100. Het gemiddelde verbruik bedraagt 7,3 liter op 100 km. De 318i krijgt een prijskaartje van 33.200 euro; een 320i kost minimaal 35.850 euro. De BMW 318i is vanaf heden te bestellen.
                                  Net als de 320i is de 318i standaard voorzien van onder meer airco, cruise control, 4 elektrisch bedienbare portierramen en een handgeschakelde 6-versnellingsbak.

autoweek.nl
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• 33.000 € voor een 318i

Arme Hollanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                      Het programma van de BMW 3-serie wordt in het najaar uitgebreid met een nieuw basismodel. De 318i kan vanaf heden worden besteld.

De BMW 318i vult in september het programma van de 3-serie aan de onderkant aan. Het model is voorzien van een 2,0-liter 4-cilindermotor met een vermogen van 129 pk en een maximaal koppel van 180 Nm. Tot op heden is de 320i de meest simpele uitvoering van de 3-serie. Die heeft een 4-cilinder met een vermogen van 150 pk en een maximaal koppel van 200 Nm.
                                      De 318i heeft een topsnelheid van 208 km/u en accelereert in een ronde 10 seconden van 0 naar 100. Het gemiddelde verbruik bedraagt 7,3 liter op 100 km. De 318i krijgt een prijskaartje van 33.200 euro; een 320i kost minimaal 35.850 euro. De BMW 318i is vanaf heden te bestellen.
                                      Net als de 320i is de 318i standaard voorzien van onder meer airco, cruise control, 4 elektrisch bedienbare portierramen en een handgeschakelde 6-versnellingsbak.

autoweek.nl

Ik denk dat de 318i hier dan eerder rond de 25.000 euro zal kosten. De prijs van de 320i bedraagt in ons land 27.700 euro, vandaar ...

En ja, arme Hollanders.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Ik denk dat de 318i hier dan eerder rond de 25.000 euro zal kosten. De prijs van de 320i bedraagt in ons land 27.700 euro, vandaar ...

En ja, arme Hollanders.
                                        ik vind 25.000 euro ook al een bom geld... arme Belgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
                                          ik vind 25.000 euro ook al een bom geld... arme Belgen...
                                          Ook ik vind 25.000 euro veel geld. Maar voor een 318i (129 pk) lijkt me dat (als het die prijs al wordt) redelijk scherp geprijsd.

Vergelijk maar eens met:
                                          - Audi A4 1.6 (102 pk): 24.300 euro
                                          - mercedes C 180 Kompressor (143 pk): 30.008 euro

Comment

Working...
                                          X