Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
    Indien je niet in aanmerking komt voor fleetkorting, zal 6% op een nieuwe 320d toch het maximum zijn
    Op onze 5 hebben we zelfs bijna 10% op het totaalbedrag kunnen versieren dus meer als 6 moet wel mogelijk zijn...

Comment

• toerke hier he.... heb zelf 6% gekregen ,maar de ene garage geeft soms meer overname dan de andere , heb zelf een verschil van 1250 euro meer gekregen in mijn garage , dus wel de moeite om er een paar te doen he.

Comment

• Een standaard fleet korting is 7%. De rest is onderhandelen.

Comment

• En vanaf wanneer kan je spreken van een 'fleetkorting' ? Geldt dit voor zaakvoerders van een BVBA met eén bedrijfswagen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducsenza
            En vanaf wanneer kan je spreken van een 'fleetkorting' ? Geldt dit voor zaakvoerders van een BVBA met eén bedrijfswagen ?
            Dacht vanaf 5 maar ben niet zeker. Ik heb nog nooit gevraagd hoeveel wagens je moet hebben.

Comment

• Tis ook te zien wat je als korting beschouwd.
              Bovenop de gewone korting heb je de packs ook e. Als je zo een paar packs hebt loopt dat ook op als je die allemaal apart begint te rekenen wat er in zo een pack zit en wat dat normaal kost en hoeveel profijt je doet door een pack executive, of sportpack, business line enz...

business alleen al is al een voordeel van 15OO euro dacht ik. Als die die ook al bij de korting telt komt iedereen boven de 1O% denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
                doe je dat dan in het topic : nieuwe auto's, of bmw lover topics..

daar komt wat meer volk
                Okido, maar wacht ik dan niet beter tot de foto's er ook zijn?
                Hij wordt pas eind juni geleverd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                  Tis ook te zien wat je als korting beschouwd.
                  Bovenop de gewone korting heb je de packs ook e. Als je zo een paar packs hebt loopt dat ook op als je die allemaal apart begint te rekenen wat er in zo een pack zit en wat dat normaal kost en hoeveel profijt je doet door een pack executive, of sportpack, business line enz...

business alleen al is al een voordeel van 15OO euro dacht ik. Als die die ook al bij de korting telt komt iedereen boven de 1O% denk ik.
                  Ik denk niet dat de meeste mensen dit als korting beschouwen. Bijna elk merk biedt zulke packs aan op zowat alle wagens, dus ja.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                    Tis ook te zien wat je als korting beschouwd.

wij hebben die korting van 9.5% gekregen bovenop die packs, als je naar mij zou refereren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DVBert
                      wij hebben die korting van 9.5% gekregen bovenop die packs, als je naar mij zou refereren

Dat is een hele goed deal Ik had iets minder. Ook fleet korting gehad of heb je die 1O prive gekregen?

Comment

• back in town he

en zijn er nog die mij goeie raad willen geven over velgen
                        voor de bmw 320d 18 of 19 inch?
                        heb nog 3 weken tijd om te beslissen .

Comment

• nieuw zeker..

quote andere site
                          EN exclusivité TOTALE sur Internet et mon site, la première des jantes M de la Série 3 E90.

Il s'agit du Style 193 (17").

Comment

• alle bestaande E90 velgen verbleken hierbij ...

Comment

• Zotte velgen! Iemand zin in een fotosoep?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                Zotte velgen! Iemand zin in een fotosoep?
                                zoiets moet dat dus ongeveer zijn:

Comment

• Da is wel wa meer als 17"

Comment

• Schitterend! Klasse en sportiviteit aan je wagen geven met deze velgen is een koud kunstje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black Mamba
                                      Da is wel wa meer als 17"
                                      sorry had niet gezien dat het 17inch was:

dit zal beter zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                        Schitterend! Klasse en sportiviteit aan je wagen geven met deze velgen is een koud kunstje.
                                        Maar wel een duur kunstje wsl

Spijtig dat ze maar 17" zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                          Maar wel een duur kunstje wsl

Spijtig dat ze maar 17" zijn
                                          vind ik ook. Ik vind die eerste shop (laat ons zeggen een 19inch) zoveel schoner dan die kleine 17 inch die hier staan. Geef mij dan maar een groter velgske!

Comment

Working...
                                          X