Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en vriend van me zegt er al 2 gezien te hebben in poperinge. kan dit?

Comment

• waarvan heeft hij er 2 gezien?

marders?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
        waarvan heeft hij er 2 gezien?

marders?
        2 nieuwe 3's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brammstein
          waarvan heeft hij er 2 gezien?

marders?

Ik heb er nog geen (3) in het echt gezien, dus vind ik ze nog steeds lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
            2 nieuwe 3's
            Ze zijn al meer dan een maand officieel uit, dus dat kan heel goed ja.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb er daarstraks nog eentje gezien in 't wild.
              320d met I-drive en Styling162 velgen.
              Knap, al had ik hem liever in Sparkling Graphite (donkergrijs) dan in het lichtgrijs gezien.

Comment

• Je ziet er al wel wat, zij het nog voornamelijk in de buurt van BMW dealerships. Er zijn er nog niet zoveel uitgeleverd aan klanten. Maar dat zal nu wel geleidelijk aan beginnen versnellen.

Comment

• hallo ...juist geregistreerd hier dus kwil ook ietske vertellen he
                  heb zelf nen 3 gekocht en kijk er naar uit , maar zijn er hier die al met eentje gereden hebben of er al ene hebben ?

Comment

• Ik heb er vandaag nog een gezien: mooi, behalve 2 details: de oranje richtingaanwijzers achteraan vind ik nog steeds niks en de uitlaat lijkt zo raar, precies oud en verroest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                      hallo ...juist geregistreerd hier dus kwil ook ietske vertellen he
                      heb zelf nen 3 gekocht en kijk er naar uit , maar zijn er hier die al met eentje gereden hebben of er al ene hebben ?
                      Ik heb vorige week maandag een 320d met Dynamic Line pakket getest, maar mss best dat je me daarover een PM stuurt, want anders val ik in herhaling met mijn bevindingen.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        BMW is zelfs een van de eerste merken die dat op grote schaal deed. Hangt namelijk samen met de introductie van de partikelfilter...
                        ...die op de optielijst staat op een E90 dacht ik

Comment

• Goed gedacht. Zonder partikelfilter: uitlaatje naar beneden. Met partikelfilter: uitlaatje naar achter.
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• staat ier wel ne ferme met wit interieur. NIet praktisch maar mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                              http://www.autotitre.com/forum/BMW-F...-43856p202.htm

staat ier wel ne ferme met wit interieur. NIet praktisch maar mooi
                              Is echt wel massa's mooi!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                                http://www.autotitre.com/forum/BMW-F...-43856p202.htm

staat ier wel ne ferme met wit interieur. NIet praktisch maar mooi
                                Damn

Die E90 is toch een érg lekkere bak!

Comment

• Ik heb dit interieurkleur al van het begin mooi gevonden op de E90

Comment

• hallo toerke hier nog eens met een vraagje ...
                                    heb dus nen 320d gekocht (heb hem nog nie )
                                    en heb andere velgen bestelt , maar twijfel of ik velg 18 of 19 inch zou nemen
                                    geef mij ne keer raad please .

Comment

• Ik zou 18" nemen hoor. Bij 19" zal je minder comfort hebben. En je hebt al sportophanging ook, dus ja. OK, die ophanging is wel comfortabel, maar 19" wielen zullen dat niet zijn, vrees ik. De kans is groter dat je lek rijdt en ze kosten je meer (ook de banden).
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                                        hallo toerke hier nog eens met een vraagje ...
                                        heb dus nen 320d gekocht (heb hem nog nie )
                                        en heb andere velgen bestelt , maar twijfel of ik velg 18 of 19 inch zou nemen
                                        geef mij ne keer raad please .
                                        18" voor het comfort zoals bikefreak zegt... staat er een max. prijs op de aankoop van die velgen?
                                        2015 BMW F11 520dA
                                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• neen er staat geen maximum prijs op (komt daar nu ook nie meer op aan he )
                                          en wil er later geen spijt van hebben als ik toch 18 neem en er later veel zie met 19,
                                          eigenlijk zou ik een weekske moeten kunnen met alle twee rijden he

Comment

Working...
                                          X