Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
    neen er staat geen maximum prijs op (komt daar nu ook nie meer op aan he )
    en wil er later geen spijt van hebben als ik toch 18 neem en er later veel zie met 19,
    eigenlijk zou ik een weekske moeten kunnen met alle twee rijden he
    Welke zou je dan nemen in 19"?

Comment

• @toerke: als je al eens een idee wil hebben van de velgen, rabbit heeft in onderstaande post een configurator gepost met al de accesoire velgen

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
      ten eerste is die configurator gewoon massa's groot: hij is 170 MB groot. maar ik wil wel de link geven:

http://www.e90post.com/forums/forumdisplay.php?f=7

login: rabbit

paswoord: autowereld

op die pagina zieje hem daar staan.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• die bmw velgen die op de nieuwe m5 liggen kun je krijgen voor op den 3 ook, maar enkel in 18 inch, welke ik dan ook zeer mooi vind zijn nieuwe bbs velgen van bmw
        kweet het echt nie welke ik zal nemen of moet nemen .

Comment

• Deze velgen vind ik schitterend:

MAAAAAAR

De deze zijn nog een pak schitterender:

Comment

• Heb vandaag in Genk nog een zwarte en een rode gezien.
            Die rode was wel sportief maar zag er wat flets uit, precies of die al 10 jaar in de zon stond...

Comment

• black mamba ....denk die velgen van u lijken zeer veel op die bbs velgen die ik wil zeggen en die kan ik wel krijgen in 19 inch

Comment

• Dacht dat het ook 19" velgen zijn, style 195 als ik me niet vergis.

Ik vind een 19" zeker niet te groot op een 3 maar tja dat comfort aspect he.. Zal je voor jezelf moeten uitmaken. Komt er ook nog de prijs van de velgen bij en de prijs van de banden.

Comment

black mamba ....denk die velgen van u lijken zeer veel op die bbs velgen die ik wil zeggen en die kan ik wel krijgen in 19 inch
                  Hier staan alle velgen tot nu toe verkrijgbaar op de E90.

http://zoouz.free.fr/e90_wh.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                    Hier staan alle velgen tot nu toe verkrijgbaar op de E90.

http://zoouz.free.fr/e90_wh.htm
                    Blijkbaar de style wel juist maar niet de maat, enkel in 18" dus.

Comment

• Die zijn ook wel , style 179 in 19"

Comment

• Ik zou voor style 195 gaan. Niet te groot. En ze zijn echt prachtig!

Comment

• awel tzal geen gemakkelijke keuze zijn ,wil gewoon dat hij mooi staat
                          maar wil toch dat hij nie te hard rijdt ook want kzal hem nog een cm ke of 3 verlagen ook , en zou jammer zijn om helemaal door elkaar geschudt in dienen auto te moeten rijden he

Comment

neen er staat geen maximum prijs op (komt daar nu ook nie meer op aan he )
                            en wil er later geen spijt van hebben als ik toch 18 neem en er later veel zie met 19,
                            eigenlijk zou ik een weekske moeten kunnen met alle twee rijden he
                            Veel 19"-ers later? Ik denk het niet. De kleinste alu velg is maar 16" In het Dynamic Line pakket zit een setje 17"-ers. Dus 19" zul je wel niet zoveel zien. Zelfs op een 5-reeks zijn de meeste velgen kleiner. Nochtans zijn de wielkasten van de 5-reeks groter. Nu, ik zou nooit de grootste maat van velgen voor een wagen kiezen. Altijd toch wel een maatje kleiner dan wat aangeraden wordt als maximum. 19" kan dan wel mooi zijn, maar het moet ook praktisch zijn hé.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

awel tzal geen gemakkelijke keuze zijn ,wil gewoon dat hij mooi staat
                              maar wil toch dat hij nie te hard rijdt ook want kzal hem nog een cm ke of 3 verlagen ook , en zou jammer zijn om helemaal door elkaar geschudt in dienen auto te moeten rijden he
                              De sportophanging is al verlaagd hé. En die ophanging heb je al. Dus nog lager en grote velgen, dat wordt lichtjes oncomfortabel hoor.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• De onze is besteld, ik post binnekort alle opties!

Comment

• doe je dat dan in het topic : nieuwe auto's, of bmw lover topics..

daar komt wat meer volk

Comment

hallo toerke hier nog eens met een vraagje ...
                                    heb dus nen 320d gekocht (heb hem nog nie )
                                    en heb andere velgen bestelt , maar twijfel of ik velg 18 of 19 inch zou nemen
                                    geef mij ne keer raad please .
                                    Het grotendeels van de tijd zal je in de auto zitten. Dus 18" is al hard, maar 19" is toch een beetje 'te" hoor.
                                    Ik zou dan voor de 18" gaan.

Comment

• Kent er iemand een dealer die 8% korting (of meer) geeft op een 320d ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducsenza
                                        Kent er iemand een dealer die 8% korting (of meer) geeft op een 320d ?
                                        Ik ken er eentje die 6 % geeft. Denk niet dat ze ermee te koop mogen lopen als ze meer geven hoor. Gewoon een aantal garages in de buurt bezoeken. Dat zou ik doen.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ducsenza
                                          Kent er iemand een dealer die 8% korting (of meer) geeft op een 320d ?
                                          Indien je niet in aanmerking komt voor fleetkorting, zal 6% op een nieuwe 320d toch het maximum zijn

Comment

Working...
                                          X