Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan het vanaf deze post weer over de bmw 3-reeks (E-90) gaan misschien?
    Persoonlijke vetes kunnen via PM uitgevochten worden als dat nodig is.

Peeka.

Comment

• bij deze

Comment

• Leuke combinatiefoto

en nog een mooie foto

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
          Daar had ik het niet over, maar dat had je natuurlijk wééral niet door.

En 'kakken' op bepaalde personen doe ik niet, op geen enkele persoon trouwens. Ik prefereer de 'normale' sexuele behoeftes.
          Gij weet echt van geen ophouden hé? Klein beetje gefrustreerd in het leven? Zondebokje nodig? Ik heb u niets misdaan, dus stop maar al. Je hebt je best gedaan.

Edit: Sorry Peeka, maar als ik het via PM regel, vind hij het nodig dat in het belachelijke te trekken. Doe ik dus niet.

Bimmertje met leuke velgjes:

Last edited by Beta; 30/03/2005, 20:29.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ophouden? wie post hier weer de laatste reactie op een ander
            2008 Opel Corsa 1.7CDTI
            2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Gij weet echt van geen ophouden hé? Klein beetje gefrustreerd in het leven? Zondebokje nodig? Ik heb u niets misdaan, dus stop maar al. Je hebt je best gedaan.

Uitdager .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                Uitdager .
                Beter uitdager dan aanvaller. En nu: ssssssssssssst.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• style 195 die velgen
                  Op deze foto vind ik ze niet mis, maar nu ik ze op de wagen zelf zie vind ik ze wat te "fijn".
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                    Beter uitdager dan aanvaller. En nu: ssssssssssssst.
                    Dat is exact hetzelfde, meer nog ... ik vind het eerste laffer.

En houd op met altijd weer aan te sturen op 't feit dat er on-topic moet gegaan worden, je leutert zelf ook de gehele tijd OT.

Comment

• Een goede discussie kan, en aan alles komt een eind. Zoals Peeka reeds zei, diegene die hier nu nog iets post verwijzend naar deze discussie of nog maar een micrometer in die richting, kan een sanctie verwachten. Als een moderator -terecht- een opmerking maakt en aanmaant tot ophouden, dient dat opgevolgd te worden. Ook door diegenen die denken dat de regels niet op hun persoon van toepassing zijn.

En ik denk wel dat er over de Nieuwe 3 reeks nog stof genoeg is omdat dit topic nog ettelijke pagina's vooruit te doen schieten.

Comment

• heb een vraagje over de nieuwe 3 reeks eigenlijk

stel dat je er 1 wil kopen (maakt niet uit welke motorisatie) maar je staat voor de keuze Idrive of niet, welke zou dan het snelst verkocht geraken als tweedehandswagen?

Mijn vader zegt namelijk altijd dat je een 3 reeks nu moet nemen met Idrive om er nog vanaf te geraken later

Comment

• Awel, zo'n basic interieur ziet er eigenlijk nog niet zo heel slecht uit.
                          Natuurlijk, beige leder met houtinleg is pàkken knapper, maar dit valt nog tamelijk mee, denk ik zo. Beter dan een basic A4...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                            Ook door diegenen die denken dat de regels niet op hun persoon van toepassing zijn.
                            Ik heb 'm, maar ik weet wel beter, hoor. Jij ook, vermoed ik.

Comment

Awel, zo'n basic interieur ziet er eigenlijk nog niet zo heel slecht uit.
                              Natuurlijk, beige leder met houtinleg is pàkken knapper, maar dit valt nog tamelijk mee, denk ik zo. Beter dan een basic A4...
                              Ik heb dus met beide gereden. Beige leder met houtinleg is inderdaad knap.
                              Sedert een week rij ik nu in dit (minder luxueus) interieur en telkens geeft het me nog een kick als ik me achter het stuur zet.

Comment

• Is stof/leder standaard toch op de e90??
                                2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
                                  Is stof/leder standaard toch op de e90??
                                  Neen. De mijne heeft deze optie niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                    Ik heb 'm, maar ik weet wel beter, hoor. Jij ook, vermoed ik.
                                    Yep, en de verhoudingen in Real Life liggen soms anders als op een forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR
                                      Ik heb dus met beide gereden. Beige leder met houtinleg is inderdaad knap.
                                      Sedert een week rij ik nu in dit (minder luxueus) interieur en telkens geeft het me nog een kick als ik me achter het stuur zet.

De tellers doen veel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                        Yep, en de verhoudingen in Real Life liggen soms anders als op een forum.

Je bedoelt dat de E90 er in 't echt vééél groter uitziet?

Comment

Je bedoelt dat de E90 er in 't echt vééél groter uitziet?
                                          Nee, dat niet. Mooier wel.

Comment

Working...
                                          X