Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Airco is iets wat iedereen aangenaam vindt. Maar een GPS is een gadget wat niet iedereen nodig heeft. Ik hoef voor zo een voorbeeld niet ver te kijken. Onze buurman bijvoorbeeld rijdt 's morgens naar zijn werk en komt 's avonds weer terug. In het weekend gaan ze in 't dorp inkopen doen en 's zaterdags 's avonds gaan ze altijd naar dezelfde dorpscafé. Deze mensen zijn zelfs nog nooit op vakantie geweest. Wat moeten deze mensen nu met een GPS?
    Ik ken zelfs iemand die een nieuwe wagen heeft gekocht met standaard GPS. Hij weet niet eens hoe dat ding werkt en heeft het dus ook nog niet gebruikt.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• de amerikaanse E90

niet lelijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        De helft van ons personeel zijn migranten. Allee, 't zijn Belgen met vreemde afkomst. Tijdens de middagpauze hadden we een discussie over BMW en Mercedes. Eén van de Turkse jongens beëindigde de discussie met volgende woorden: Mercedessen zijn Turken autos, BMW's zijn Belgen autos. Awel, mijnen dag was goed. (LOL)
        ik dacht altijd dat het omgekeerd was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 SMGII
          ik dacht altijd dat het omgekeerd was
          volgens mij zijn het gewoon beiden turkenbakken...
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            volgens mij zijn het gewoon beiden turkenbakken...
            ja ik denk et ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
              En waarom heb je het naambord scherp getrokken en de rest wazig? Dat het een nieuwe 3 reeks is wisten we ondertussen al, het moest omgekeerd zijn!
              Tja ik was wel wat onder de indruk van de nieuwe 3 reeks

en er was zoveel volk dat je je moest haasten om ietwat foto te kunnen hebben

allemaal vettige schransers die thuis geen eten krijgen (madammen me nen bontjas met een pak frieten, die geen ***geven om de wagen)

Comment

• Vandaag voor de eerste keer in een 320i met navigatie gezeten en ik vind het interieur met veel aangenamer dan 1 zonder !!Als ik er mij eentje aanschaf wordt het zeker 1 met navigatie !!Maar ja dat denk ik erover .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy
                  Vandaag voor de eerste keer in een 320i met navigatie gezeten en ik vind het interieur met veel aangenamer dan 1 zonder !!Als ik er mij eentje aanschaf wordt het zeker 1 met navigatie !!Maar ja dat denk ik erover .

Mja. Dure affaire voor wat het is hoor. Pure marketing hé. Liever een iets zwaardere motor dan. 320d of 325i.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• [QUOTE=BMWMB] Maar een GPS is een gadget wat niet iedereen nodig heeft. QUOTE]

90% van de mensen die tegenwoordig een GPS in de wagen hebben, hebben dat eigenlijk niet nodig. Maar het staat zo mooi om het te laten zien en om te zeggen: er zit ook GPS in.

Comment

• [QUOTE=d_s]
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Maar een GPS is een gadget wat niet iedereen nodig heeft. QUOTE]

90% van de mensen die tegenwoordig een GPS in de wagen hebben, hebben dat eigenlijk niet nodig. Maar het staat zo mooi om het te laten zien en om te zeggen: er zit ook GPS in.
                      Das overdreven denk ik. Het is wel gemakkelijk, ook al je geen grote afstanden doet, je kan zien wanneer je thuis bent enzo.

Comment

• [QUOTE=BMW RULES]
                        Oorspronkelijk geplaatst door d_s

je kan zien wanneer je thuis bent enzo.
                        Dat snap ik niet zo goed?

Comment

• [QUOTE=d_s]
                          Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES

Dat snap ik niet zo goed?
                          wel, als je niet zeker bent of je thuis op de oprit staat, kan je dit via de GPS opzoeken.
                          2015 BMW F11 520dA
                          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Verdomd handig zo een GPS. En dan twijfelen sommige mensen nog of ze dit wel op de wagen willen.

Comment

• Waar kan ik ergens de inhoud van de verschillende optiepakketten (option line, dynamic line, ...) vinden ?

Op de CC is dat niet erg duidelijk en ik heb hier ook geen prijslijst van de E90 liggen

merci

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                                Waar kan ik ergens de inhoud van de verschillende optiepakketten (option line, dynamic line, ...) vinden ?

Op de CC is dat niet erg duidelijk en ik heb hier ook geen prijslijst van de E90 liggen

merci
                                Je kan dat wel in de CC zien. Gewoon een pakket kiezen, en dan zien wat er allemaal aangeduid is.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                cc

Comment

• Er moet toch ergens een lijstje zijn van de bestanddelen ?

Comment

• in de brochure!
                                    ik heb hier een tijd geleden de moeite gedaan om dat allemaal over te typen, kijk dat maar is na, een aantal pagina's terug!

Comment

• Gevonden ! : http://www.vtm.be/auto/forum/showthr...&page=61&pp=20

merci

Comment

• gisteren even bij bmw gestopt en toch maar even in een 320d gaan zitten..... ik voelde totaal geenn bmw sfeer

dan maar even plaatsgenomen in de E46 die daar stond en het is toch pakken mooier hoor, het oude interieur

Please bring it back

Comment

• Toch nog even over de GPS: dit is een vrij duur gadget. Momenteel voor veel mensen niet interessant. Wat natuurlijk wel kan, is dat men GPS gaat uitbreiden met tal van andere functies, waardoor het wel interessant wordt. Dat je bv. via je GSM ten alle tijde je wagen kan lokaliseren. Mss nog een ideetje: dat je via je GPS andere GPS-toestellen kan waarnemen, waardoor het scherm je duidelijl maakt dat er een file in aantocht is (veel auto's met GPS-systeem op een autoweg, die traag voortbewegen). Het kan allemaal hé.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X