Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Das omdat ze op z'n "zaak-alzheimers" tegen u klinken pissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
      En wat bedoel je met haperen in jouw geval? Als je de deur sluit, je nog eens opnieuw moet dicht doen omdat ze niet volledig in het slot is?

Want van dat probleem van Tourer E91 heb ik alleszinds geen last.

Als je de klink opentrekt en loslaat, blijft ze in die positie staan... Ze springt niet terug. Als je dan de deur dichttrekt valt ze niet in het slot. Je moet dan telkens opnieuw uitstappen en die klink terugduwen...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Als je de klink opentrekt en loslaat, blijft ze in die positie staan... Ze springt niet terug. Als je dan de deur dichttrekt valt ze niet in het slot. Je moet dan telkens opnieuw uitstappen en die klink terugduwen...

Ahh, dat heb ik nog niet meegemaakt. Kan misschien nog komen (hopen van niet)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nielz
          Dat van die pk's zou me verbazen hoor!

en van die korting: daar moet je je eens voor informeren, maar veel korting geven concessiehouders niet meer hoor..

Het is ondertussen al door veel mensen geweten dat een fiscaal afgeroomde BMW in werkelijkheid meer vermogen heeft dan op papier aangeduid. Het verschil tussen een 320d 150 pk en dezelfde met 163 pk, bedraagt dus geen volle 13 pk.
          Of zou de regering ondertussen maatregelen getroffen hebben tegen BMW (die fout van BMW kwam immers relatief recent in het nieuws aan bod)?
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
            die fout van BMW kwam immers relatief recent in het nieuws aan bod
            Is dat zo?
            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren
              Forumlid Xit2050 heeft recent een E90 318i besteld en kreeg (als particulier?) als ik me niet vergis 8,5 % korting.
              Inderdaad, als particulier. 8,5 % korting op de wagen (niet op de opties), option line gratis (in mijn geval hetzelfde bedrag in mindering van comfort line, d.w.z. 1650 euro, deze salonactie is voorbij) en gratis mattenset.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Is dat zo?

Het stond eens in de krant. Twee à drie maand geleden?
                We hebben het er toen nog over gehad op het forum. Letomski vertelde toen dat zijn A4 maar 136 pk heeft i.p.v. de officiële 163 en dat de overheid daar dan weer géén probleem van maakt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat wil dus zeggen dat mijn 530d 218pk heeft...
                  OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bdrie
                    Mijn beemer heeft op papier ook 'maar' 211 pk, maar heeft er eigenlijk 231.
                    Gelukzak...
                    OO 00 OO

Comment

• Ik rijd sinds vorige zomer met een nieuwe e90 320d. Heb nu zo'n 19.000 km afgelegd. Omdat ik binnenkort op skivakantie vertrek en dus een paar duizend km moet doen, had ik mij voor alle zekerheid wat olie willen kopen.

Weet hier iemand welke motorolie ik nodig heb ? Had eens geinformeerd bij de dealer en die wou mij Shell Helix 5W-40 verkopen voor 19euro. Is dat de juiste olie ? Ik dacht dat longlife olie een pak duurder was, of vergis ik mij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                        Wat is er dan mis met die klinken? Stroef ofzo?
                        Wij hebben ook dat probleem ...

Je slaat de deur toe, ze is dan uiteraard niet toe, en 2 seconden later zit ze weer goed. Dan nog maar eens meppen met die deur

Vervelend is het zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                          Wij hebben ook dat probleem ...

Je slaat de deur toe, ze is dan uiteraard niet toe, en 2 seconden later zit ze weer goed. Dan nog maar eens meppen met die deur

Vervelend is het zeker.
                          Het is wel een 2 maand geleden ofzo.
                          Wij hadden het ook voor, ik heb er wa WD40 in gespoten. Ik moest er eigenlijk redelijk veel in spuiten voor ze van de eerste keer toegingen.
                          Sindsdien geen last meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw3adept
                            Hey de interesse groeit om mijzelf ook een bmw 3 serie aan te schaffen:

Dus 1 van de dagen is gaan kijken bij g&a Turnhout. Wel ik heb nu niet echt een idee wat de beste korting is die je kan krijgen op een bmw 3 en/of er speciale acties op zijn. Op andere wagens krijgen we altijd fleetkorting dus zal het op de bmw 3 ook wel zo zijn denk ik. Tot hoeveel korting kun je nu krijgen op zo'n bmw 3 en maakt het uit welke moterisatie je neemt?
                            ikzelf,als particulier,heb 9,5 % korting gekregen op de wagen + opties. het bedroeg een e90 320d met dynamic line,cruise control en pdc + gratis mattenset. Dit was in november 2005 toen ik em besteld heb. Meestal beginnen ze op 7%, was bij 3 garages zo waar ik ben geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                              Ahh, dat heb ik nog niet meegemaakt. Kan misschien nog komen (hopen van niet)
                              ik ook nog nog niet voorlopig, heb de wagen nu 3 maanden. Hopen dat het niet gebeurd

Comment

• Gisteren met pijn in het hart afscheid genomen van mijn 320d (vrouwtje rijdt sinds gisteren met haar brand-new RAV4)

Ik moet zeggen dat ik het vorige model, zelfs na een hele tijd gewenning nog steeds PAKKEN mooier vind dan het huidige.
                                Nieuw is in die geval zéker niet altijd beter.

Comment

• Blijkbaar is de nieuwe 3 ook een coiffeursbak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                    Blijkbaar is de nieuwe 3 ook een coiffeursbak

http://www.gaybelgium.be/content/EEF...tXqiyCTA.shtml
                                    de Aston Martin DB9 blijkbaar ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                                      Inderdaad, als particulier. 8,5 % korting op de wagen (niet op de opties), option line gratis (in mijn geval hetzelfde bedrag in mindering van comfort line, d.w.z. 1650 euro, deze salonactie is voorbij) en gratis mattenset.
                                      die 8.5 % is dat op de prijs exclusief BTW ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3
                                        die 8.5 % is dat op de prijs exclusief BTW ?
                                        Anders wel vet! Dat kom je toch niet veel tegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                                          Anders wel vet! Dat kom je toch niet veel tegen.
                                          ikzelf heb 8 % gekregen + 1650 € korting van BMW (in mindering bij dynamic-line)+ 4000 € overname (voor 318 tds pack bj 95 mrt 113000 km 17" velg)

Comment

Working...
                                          X