Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ook jouw BMW-dealer zal je nog niet kunnen helpen, als m'n bronnen correct zijn worden de bestelnummers voor de nieuwe accessoires pas volgende week in 't Belgisch systeem geïmplementeerd, en de Belgische catalogi komen pas eind deze maand.
Dus bestelbaar vanaf midden februari, vermoed ik. Leveringstermijn zal wel meevallen, als ze al worden geproduceerd. Zoniet : kan nog effe duren.
ok, thx.
de nieuwe accesoire catalogus, is die soms al op internet te vinden ?
want op de bmw site van belgie vind ik die niet direct, ook met de prijzen dus.
heb die van september 2005 hier enkel nog liggen.
zou een paar dingen willen kopen,maar weet niet of die niet beter vanuit duitsland laat komen. op de blacklines scheelde dat ook meer dan 50 €
heb dus hier in heule een zwart metallic e90 gezien met sportpakket , maar met de velgen dezelfde als Bdrie....
volgens die vrouw die ermee op baan was waren die velgen al meebesteld bij aankoop oke ...
maar dit sportpakket lag er nog maar op van vorige week .
mijn vraag dus .. kun je het sportpakket achterna bijbestellen , maar zonder die velgen ?
De BMW 323i komt eraan. Alle onderdelen voor de auto zijn vrijgegeven op de ETK (Elektronische Teile-Katalog), en de eerste versies zijn ingepland in de productielijn.
Yepyep, bij de accessoires wordt vaak vermeld "niet voor dit of dat model" of "enkel voor dit model" ... en wat staat daar tussen ? De 325d.
Er zijn trouwens ferme geruchten dat de 325d samen met de 335i en de 335d zou worden geïntroduceerd in de lente van 2006 !!
Slechte nieuws meteen : er is geen zekerheid over de motor, maar veel bronnen spreken over een gedowntunede 3-liter uit de 330d !! De 2.5d uit de '5 heeft immers een gietijzeren blok, de 3-liters een lichtmetalen blok. Nu ja, da's nog allemaal gissen.
De BMW 323i komt eraan. Alle onderdelen voor de auto zijn vrijgegeven op de ETK (Elektronische Teile-Katalog), en de eerste versies zijn ingepland in de productielijn.
Comment