Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Nog een nieuwe 19" velg : radiaalspaak 190 !! (erg knap)
    • ééndelig
    • gepolierd velgoppervlak

8Jx19" met 225/35R19
    9Jx19" met 255/30R19

prijs velg vooraan : € 580
    prijs velg achteraan : € 600
    @ gta, staat er ook bij vanaf wanneer deze leverbaar is ?
    ik heb al zitten zoeken op internet maar vind er niks van

Comment

• Op internet zal je er inderdaad niks over vinden.

Ook jouw BMW-dealer zal je nog niet kunnen helpen, als m'n bronnen correct zijn worden de bestelnummers voor de nieuwe accessoires pas volgende week in 't Belgisch systeem geïmplementeerd, en de Belgische catalogi komen pas eind deze maand.

Dus bestelbaar vanaf midden februari, vermoed ik. Leveringstermijn zal wel meevallen, als ze al worden geproduceerd. Zoniet : kan nog effe duren.

Comment

• Bestelnummers hebben ?
        • velg vooraan : 36 11 6 768 970 (€ 580,00 /st. incl. 16% Duitse BTW)
        • velg achteraan : 36 11 6 768 971 (€ 600,00 /st. incl. 16% Duitse BTW)
        • naafafdekking : 36 13 6 768 640 (€ 4 /st. incl. 16% Duitse BTW)

Comment

• ok, thx.
          de nieuwe accesoire catalogus, is die soms al op internet te vinden ?
          want op de bmw site van belgie vind ik die niet direct, ook met de prijzen dus.
          heb die van september 2005 hier enkel nog liggen.
          zou een paar dingen willen kopen,maar weet niet of die niet beter vanuit duitsland laat komen. op de blacklines scheelde dat ook meer dan 50 €

Comment

• Yep ! Evenwel niet direct te linken, follow this :

www.bmw.de -> 3 -> limousine -> Original BMW Zubehör -> [pop-up] -> Preislisten -> [centrale uitschuiflijst] -> "Preisliste für die 3er Limousine ab 02/05"

Dat is de 2006 editie prijslijst, inclusief touring.

Comment

• Zeer knappe velg... Gaat absoluut een aanwinst voor de 3-reeks.

Comment

• thx, gevonden

Comment

• heb dus hier in heule een zwart metallic e90 gezien met sportpakket , maar met de velgen dezelfde als Bdrie....
                  volgens die vrouw die ermee op baan was waren die velgen al meebesteld bij aankoop oke ...
                  maar dit sportpakket lag er nog maar op van vorige week .
                  mijn vraag dus .. kun je het sportpakket achterna bijbestellen , maar zonder die velgen ?

Comment

• Uiteraard. De M-bumpers en -zijlijsten zijn ook als accessoire te bestellen.

Check de BMW accessoires-prijslijst op bmw.de, ze staan erin mét prijs en bestelnummer.

Comment

Uiteraard. De M-bumpers en -zijlijsten zijn ook als accessoire te bestellen.

Check de BMW accessoires-prijslijst op bmw.de, ze staan erin mét prijs en bestelnummer.
                      dacht wel dat gTa daar een antwoord op wist ... thx
                      was wel mooi zeker de voorspoiler viel meer op dan op foto's ...

Comment

• De BMW 323i komt eraan. Alle onderdelen voor de auto zijn vrijgegeven op de ETK (Elektronische Teile-Katalog), en de eerste versies zijn ingepland in de productielijn.

Hot & deep-inside news.

Comment

Mwaaahaaaaah. Speurneus gTa heeft het weer 'es gevonden.

In de laatstenieuwe accessoires-prijslijst van de E90/E91 staat iets héél erg leuks.

325d

Yepyep, bij de accessoires wordt vaak vermeld "niet voor dit of dat model" of "enkel voor dit model" ... en wat staat daar tussen ? De 325d.

Er zijn trouwens ferme geruchten dat de 325d samen met de 335i en de 335d zou worden geïntroduceerd in de lente van 2006 !!

Slechte nieuws meteen : er is geen zekerheid over de motor, maar veel bronnen spreken over een gedowntunede 3-liter uit de 330d !! De 2.5d uit de '5 heeft immers een gietijzeren blok, de 3-liters een lichtmetalen blok. Nu ja, da's nog allemaal gissen.

Maar we kunnen er dus vrij zeker van zijn dat BMW de mogelijkheid om de 325d te brengen, héél erg serieus onderzoekt.

- edit -

Nooooo.... Ik heb de ganse prijslijst afgespeurd, en 'ie staat er slechts één keer tussen, en wel als volgt :

"außer 325xi Touring, 325d, 330i, 330xi, 330d und 330xd"

Dat doet héél erg hard vermoeden dat 't om een typfout gaat.

Of niet ?
                          Hoe zit het nu...? Komt er ééntje of niet ??

Comment

• Ik vermoed dat het een drukfout is ... immers 'ie staat er maar één keer in. En nog erger : door de volgorde van het lijstje, is 't bijna zeker dat 't een vergissing is en men de 325i bedoelde. Immers, ware het écht geweest, dan zou die 325d waarschijnlijk ná de 330i hebben gestaan.

Met andere woorden : we zijn nog geen millimeter verder. Ik gok op een zetfout...

Comment

De BMW 323i komt eraan. Alle onderdelen voor de auto zijn vrijgegeven op de ETK (Elektronische Teile-Katalog), en de eerste versies zijn ingepland in de productielijn.

Hot & deep-inside news.
                              wanneer?
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Geen idee. Ik vermoed dat 'ie erg gauw bestelbaar wordt. Leverbaar tegen juni, ofzo ?

Comment

• Mooie velgjes...

19" Alpina...

Soms vind ik het spijtig dat ze niet in 20" bestaan voor de E60...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oew, da's knap.

Comment

• idd, prachtig. Het M-pakket (in combinatie) doet hem wel goed vooraan. Achteraan is een andere zaak.

Comment

• Zeker bij een zwarte moet je toch een kenner zijn om te zien dat het een M-Sportpakket is. Bij de E46 was het verschil veel groter...
                                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                                          Mooie velgjes...

19" Alpina...

Soms vind ik het spijtig dat ze niet in 20" bestaan voor de E60...

Af... Grote velgen passen goed op een E90.

Comment

Working...
                                          X