Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Waarom duurt het zo lang voor de 335d voorgesteld wordt?
Ik heb zo het vermoeden dat ze deze motor nog wat aan het bijschaven zijn. Ik hoop dan ook dat het vermogen boven de 300pk zal gaan... Een M3d dus
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Waarom duurt het zo lang voor de 335d voorgesteld wordt?
Ik heb zo het vermoeden dat ze deze motor nog wat aan het bijschaven zijn. Ik hoop dan ook dat het vermogen boven de 300pk zal gaan... Een M3d dus
Stel je voor, 300pk voor een 3l diesel . Nog niet zo lang geleden had een 3 liter diesel "maar" 184pk.
Stel je voor, 300pk voor een 3l diesel . Nog niet zo lang geleden had een 3 liter diesel "maar" 184pk.
Wij hebben nog de 530d gehad met 163pk.
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze inderdaad een 300pk zouden halen uit de 535d. Volgens mij kwam het van gTa.
Overigens kan je het bij Heinz ook al geloof ik.
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
't Zijn geruchten, niet vergeten, maar er wordt inderdaad gefluisterd dat de x35d de kaap van de 300 pk zou gaan breken. Niet alleen om wille van het prestige, maar ook om (b.v. in de '5) de concurrenten met V8d (E 420 CDI, A6 4.2 TDI) deftig van partij te kunnen zijn.
Voorts lijkt 't me ook wel zaak om de afstand tussen de x30d en de x35d iets te gaan vergroten.
't Zijn geruchten, niet vergeten, maar er wordt inderdaad gefluisterd dat de x35d de kaap van de 300 pk zou gaan breken. Niet alleen om wille van het prestige, maar ook om (b.v. in de '5) de concurrenten met V8d (E 420 CDI, A6 4.2 TDI) deftig van partij te kunnen zijn.
Voorts lijkt 't me ook wel zaak om de afstand tussen de x30d en de x35d iets te gaan vergroten.
bestaan er volledig rode achterlichten voor de touring?
hierjuist stond er zo eentje geparkeerd hier. Zilveren touring met rode lichten achteraan. best knap zo, dat chinees is wat weg daarmee.
Ernaast stond een gewone sedan in een soort van lemans blauw met de m-kit. was ook best te pruimen zo.
bestaan er volledig rode achterlichten voor de touring?
hierjuist stond er zo eentje geparkeerd hier. Zilveren touring met rode lichten achteraan. best knap zo, dat chinees is wat weg daarmee.
Niet dat ik weet, eigenlijk.
Ofwel aftermarket (maar lijkt me erg snel), ofwel op dezelfde manier zoals jij jouw achterlichten gekleurd kreeg.
Comment