Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De inzetstukken in carbon voor de M voorbumper (zoals te zien op de blauwe 325i touring op het salon van Brussel) : € 245 per stuk
Voor de M-achterbumper is er binnenkort ook een carbon diffusor beschikbaar, in plaats van het in 't matglanzend grafiet gespoten deel achteraan : € 440
De inzetstukken in carbon voor de M voorbumper (zoals te zien op de blauwe 325i touring op het salon van Brussel) : € 245 per stuk
Voor de M-achterbumper is er binnenkort ook een carbon diffusor beschikbaar, in plaats van het in 't matglanzend grafiet gespoten deel achteraan : € 440
Binnenkort worden beide parts ook in 't aluzilver beschikbaar ! Prijs nog onbekend.
Yepyep, bij de accessoires wordt vaak vermeld "niet voor dit of dat model" of "enkel voor dit model" ... en wat staat daar tussen ? De 325d.
Er zijn trouwens ferme geruchten dat de 325d samen met de 335i en de 335d zou worden geïntroduceerd in de lente van 2006 !!
Slechte nieuws meteen : er is geen zekerheid over de motor, maar veel bronnen spreken over een gedowntunede 3-liter uit de 330d !! De 2.5d uit de '5 heeft immers een gietijzeren blok, de 3-liters een lichtmetalen blok. Nu ja, da's nog allemaal gissen.
deze velg vind ik zeer mooi ....
toen de e90 uitkwam kon je geen originele velg van bmw in 19" verkrijgen
daardoor te vlug beslist welke ik erop ging leggen ... anders lagen deze erop
Woehoe! Een 323i, dat is altijd een van m'n favoriete cijfercombo's geweest . Trouwens gTa, wat is er mis een lichtmetalen 2,5d? Als de 3 een 3,0d krijgt met een kortere slag ofzoiets en pakweg 193pk en 400Nm is dat toch schitterend? Dan zal de 525d bij de facelift ook wel die motor krijgen.
Woehoe! Een 323i, dat is altijd een van m'n favoriete cijfercombo's geweest . Trouwens gTa, wat is er mis een lichtmetalen 2,5d? Als de 3 een 3,0d krijgt met een kortere slag ofzoiets en pakweg 193pk en 400Nm is dat toch schitterend? Dan zal de 525d bij de facelift ook wel die motor krijgen.
Daar is inderdaad niks mis mee, alleen zijn er ook geruchten als zou BMW geen 2,5-liter lichtmetalen blok meer maken, maar gewoon een 3-liter met gereduceerd vermogen. Een beetje zoals Mercedes-Benz dus met hun 280 en 320 CDI (beide 3-liters).
Daar is inderdaad niks mis mee, alleen zijn er ook geruchten als zou BMW geen 2,5-liter lichtmetalen blok meer maken, maar gewoon een 3-liter met gereduceerd vermogen. Een beetje zoals Mercedes-Benz dus met hun 280 en 320 CDI (beide 3-liters).
Dat zou dus 'n domper zijn voor ons, Belgen.
Let op : dit zijn geruchten.
Ohja die Belgen zullen dan maar moeten gaan shoppen bij het andere beierse merk.
Nu, wanneer dat tijdperk aangebroken zal zijn zal ons fiscaal systeem ook wel aangepast zijn in de hopelijk positieve zin.
Comment