Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb vandaag een standaard nieuwe 3 E90, gezien denk ik. Dan zeggen ze dat sommige E's of C's er kaal uitzien en hun classic uitvoering, nu een C classic heeft nog redelijk mooie wieldeksels, tov een E classic eigenlijk wel echt armzielig is met die lelijke 'velgen' (of zijn het geen velgen) dat viel me dus op bij de nieuwe 3 ook. Ik dacht te weten dat de vorige 3 serie daar niet echt last van had en eigenlijk uit elke uitvoering een mooi beeld gaf. De achterkant vind ik nog altijd steeds het zwakke punt van de nieuwe.
    MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
      oei oei hang daar alstublieft uw geld niet aan he
      echt niet mooi
      Kben er nog niet goed uit, mijn eerste voorkeur ging uit naar de M5 replica's maar die begin je nu al zo veel te zien. Daarmee weet ik het nog niet goed. Alessio heeft in hun prestige collectie ook wel een mooie velg zitten, zal er nog maar eens over slapen dan, maar voor ik beslis wil ik het eerst in het echt zien natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
        Ik kan er niet aan doen maar de volgende velgen zijn echt wel knap onder de E90

M6 replica's, ze mochten misschien net een maatje groter.
        *ieuw*

Daar gaan we weer, met de M-kopie-velgjes. Zo jammer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
          ook A8-velgen onder een A6 zijn niet lelijk.
          Ware daar niet het feit dat je die velgen in quasi identieke uitvoering ook af fabriek op de A6 kan krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
            Kben er nog niet goed uit, mijn eerste voorkeur ging uit naar de M5 replica's maar die begin je nu al zo veel te zien. Daarmee weet ik het nog niet goed. Alessio heeft in hun prestige collectie ook wel een mooie velg zitten, zal er nog maar eens over slapen dan, maar voor ik beslis wil ik het eerst in het echt zien natuurlijk.
            Waarom geen originele BMW-velgen ?

Bijvoorbeeld de Styling 196 radiaalspaak.
            - 8Jx18" vooraan met 225/40ZR18
            - 8,5Jx18" achteraan met 255/35ZR18

Origineel BMW, OEM A1-banden van 1 van de 6 topmerken, nieuw, van BMW-dealer, met factuur en garantie. Zowel banden als velgen van een kwaliteit die NIET (wat wie ook moge beweren) door een replica-velg en een B-merk band wordt gehaald.

Kan ik je leveren voor € 2.250.

Comment

• Collega van mij heeft pas haar 318d met de aangepaste lichten achteraan (lees witte pinkers). De eerste keer dat ik het zag wist ik niet wat ik er van moest denken, maar nu ziet het er best lekker uit. Sportiever, meer coupe looks. Zal eens proberen een foto te trekken.

Comment

• Vandaag voor de derde maal op 19.000 km, een melding via de boordcomputer dat ik de bandenspanning op m'n E90 dien te controleren.
                Is deze frequentie normaal ? Ik weet dat ik regelmatig de bandenspanning zou moeten controleren maar doe dit bijna nooit.
                Welke zijn de ervaringen van de andere E90 eigenaars op dit forum.
                Nu dien ik dus voor alle zekerheid de spanning op de 4 banden te controleren en de boordcomputer te programmeren.
                Last edited by BELCAR; 10/11/2005, 12:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BELCAR
                  Vandaag voor de derde maal op 19.000 km, een melding via de boordcomputer dat ik de bandenspanning op m'n E90 dien te controleren.
                  Is deze frequentie normaal ? Ik weet dat ik regelmatig de bandenspanning zou moeten controleren maar doe dit bijna nooit.
                  Welke zijn de ervaringen van de andere E90 eigenaars op dit forum.
                  Nu dien ik dus voor alle zekerheid de spanning op de 4 banden te controleren en de boordcomputer te programmeren.
                  Heb nu zo'n goeie 16000km en heb tot hiertoe nog geen problemen gehad met mijn 18" velgen,heb er nochthans al eentje van beschadigd gehad(vrouwke)en is toen vervangen,geen probleem!! Is wel belangrijk ivm abs!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Waarom geen originele BMW-velgen ?

Bijvoorbeeld de Styling 196 radiaalspaak.
                    - 8Jx18" vooraan met 225/40ZR18
                    - 8,5Jx18" achteraan met 255/35ZR18

Origineel BMW, OEM A1-banden van 1 van de 6 topmerken, nieuw, van BMW-dealer, met factuur en garantie. Zowel banden als velgen van een kwaliteit die NIET (wat wie ook moge beweren) door een replica-velg en een B-merk band wordt gehaald.

Kan ik je leveren voor € 2.250.

Ja, maar ik vind de velgen die BMW heeft pas mooi als je echt grof geld ertegenaan gaat gooien, en van kwaliteit, van mijn velgen kan ik nog niets zeggen omdat ze nog geen winter hebben doorgemaakt, maar op de E60 van men vader waren de velgen na 1 winter al aangetast dan mijn E46 na 3jaar(kan zijn juiste slechte makelij, dat weet ik niet). En op men vorige had ik ook replica's van Alessio en na 3 winters waren deze nog altijd in prima staat, ze wasten altijd zeer gemakkelijk af, kvond het echt een topvelg. En tenzij in de M serie gaat shoppen(wat je stukken van mensen kost) heb je niet dat "half- blinkend" wat ik net zo knap vind. En ik was toen gesteld met dunlop SP9000 sport wel 17" 225 voor en achter inclusief velgen voor € 1250 incl. BTW. Ok natuurlijk zou ik liever OEM hebben , maar geld speelt ook een rol, ik denk zoals bij de meesten. Bij onze vorige garage raden ze ons zelf aan voor geen OEM te kopen, ze vonden het weggesmeten geld :s . Dat vond ik wel raar dat ze dat daar zeiden.

Comment

• Witte E90 met blackline achterlichten

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bmw E90 in arctic (kleur)

Nice,als je het mij vraagt..
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• knappe foto's

Comment

Ware daar niet het feit dat je die velgen in quasi identieke uitvoering ook af fabriek op de A6 kan krijgen.
                            Dat is idd wat ik bedoelde ... Maar de velg wordt sowieso geassocieerd met de A8, vandaar dat ik vond dat die velg ook in 't rijtje paste
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Le Mans blauw met M-pack

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Bij deze kleur vind ik die optionele achterlichten érg goed staan!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• De Clearlines zijn inderdaad een pak knapper. Blackline is m'n ding niet, net zoals de standaard lichten.

Eén probleem : 't zal weer een eind duren eer de touring ook recht krijgt op zo'n lichten. Om de één of andere reden denkt men bij BMW precies dat de "johhnys" die zo'n lichten willen, allemaal met een berline rijden.

Comment

• Het M sport pakket op de nieuwe 3 reeks kan me niet echt bekoren...
                                    Wat de achterlichten betreft ben ik wel geïnteresseert in black- of clearline maar wanneer ze verkrijgbaar zijn voor de touring is natuurlijk weer iets anders...

Persoonlijk vind ik de standaard lichten nog redelijk meevallen op een zwarte 3...

Comment

• Njah, 't is de eerste keer dat ik het M Sport Pack ook niet zo'n must vind. Maar, alleen al omdat 97% van de E90/E91 zonder rondrijdt, zou ik 'm mét willen. Bijkomend pluspunt is dat je dan dat fenomenale (zij het écht wel felle) Le Mans blauw kan nemen.

En ik vrees ook een beetje voor de introductie van de Blackline- en Clearline-achterlichten voor de E91... vaak worden de breaks "vergeten" dan.

Comment

De Clearlines zijn inderdaad een pak knapper. Blackline is m'n ding niet, net zoals de standaard lichten.

Eén probleem : 't zal weer een eind duren eer de touring ook recht krijgt op zo'n lichten. Om de één of andere reden denkt men bij BMW precies dat de "johhnys" die zo'n lichten willen, allemaal met een berline rijden.
                                        Duurde het bij de E46 ook zo lang vooraleer je op de Touring "witte lichten" kon krijgen?

En waarom is het eigenlijk niet vanaf het begin beschikbaar ?

Comment

• Neen, bij de E46 touring duurde 't niet langer om witte knipperlichtjes te kunnen krijgen. Maar die waren toen niet standaard, nu eigenlijjk wel, in zekere zin.

't Gaat 'm dus om de "andere achterlichtblokken". Check maar 'es de after market : nauwelijks of zelfs geen "andere" achterlichtblokken voor de touring te vinden (gans zwart, of gans wit, of gans rood, of "LED-style", of ...) terwijl dit doorgaans voor de limo/coupé/cabrio wél zo is.

Ik hoop dus dat die Blacklines en/of Clearlines zo snel mogelijk komen voor de touring ook. 't Zal potdikke een welkome upgrade zijn. ... Wedden dat de facelift (binnen dikke 3 jaar) witte lichtjes krijgt ?

Comment

Working...
                                          X