Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja. Ik controleer het oliepeil om de 5.000 km.
Het verbruik is heel gering. Ongeveer een halve liter op 27.000 km.
Hebben andere E90 bezitters ook een probleem met de deurklinken (buitenkant). Die van mij springen soms niet terug wat voor gevolg heeft dat de deur niet sluit. Gevolg is dat je terug moet uitstappen en er even tegen duwen. Wel vervelend. Hopelijk vinden ze hiervoor een oplossing als ik op onderhoud ga.
Ja. Ik controleer het oliepeil om de 5.000 km.
Het verbruik is heel gering. Ongeveer een halve liter op 27.000 km.
Hebben andere E90 bezitters ook een probleem met de deurklinken (buitenkant). Die van mij springen soms niet terug wat voor gevolg heeft dat de deur niet sluit. Gevolg is dat je terug moet uitstappen en er even tegen duwen. Wel vervelend. Hopelijk vinden ze hiervoor een oplossing als ik op onderhoud ga.
heb dat probleem ook ....
de eerste keer dat mijn vrouw ermee op stap was kwam ze dit ook tegen ,
ze kon haar deur niet sluiten ...
moet eens naar de garage gaan daarvoor .. is wel ambetant he
heb dat probleem ook ....
de eerste keer dat mijn vrouw ermee op stap was kwam ze dit ook tegen ,
ze kon haar deur niet sluiten ...
moet eens naar de garage gaan daarvoor .. is wel ambetant he
Ik heb dat probleem nooit gehad met de 5, echter wel de hele tijd met de 1...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
ja potjandorie ... da wist ik dus niet he
bijleren dat ik hier doe , nie te doen
Let op, zeker kan je nooit zijn. Voor hetzelfde geld heeft deze man een 330i of 330d met 18" wielen en heeft hij deze 16" wielen gekocht voor 's winters...
OO 00 OO
zou toch niet mogen zijn he voor zo een merk ... kwil nen nieuwen
De eerstvolgende keer dat ik contact heb met de garage:
"Meneer, ik zou graag voor mijn 118d vier nieuwe klinkskes hebben die wel marcheren... en als het kan, zou je dan aan die klinkjes een nieuwe 130i in het Lemansblauw met M-sportpakket en 18" velgen willen hangen...?"
OO 00 OO
Ik vind dat je de 3-reeks al heel vaak ziet, iets teveel naar men mening.
Wacht nog maar wat, nog effe en je ziet ze op alle hoeken en kanten van de straat. De BMW 3 is de best verkochte wagen uit z'n klasse... Voor de exclusiviteit moet je'm zeker niet kopen...
OO 00 OO
Wacht nog maar wat, nog effe en je ziet ze op alle hoeken en kanten van de straat. De BMW 3 is de best verkochte wagen uit z'n klasse... Voor de exclusiviteit moet je'm zeker niet kopen...
Ik weet het je ziet ze meer als een Citroën C3 en dat vind ik spijtig voor een auto van meer dan 30 000 euro.
Comment