Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De eerstvolgende keer dat ik contact heb met de garage:
"Meneer, ik zou graag voor mijn 118d vier nieuwe klinkskes hebben die wel marcheren... en als het kan, zou je dan aan die klinkjes een nieuwe 130i in het Lemansblauw met M-sportpakket en 18" velgen willen hangen...?"
meer moet da nie zijn ... maar voor mij mag het nen 330i zijn in Lemansblauw met sportpakket
Als ik in jou geval was zou ik beige stoffen zetels met hout nemen. Ik snap trouwens niet waarom iedereen leder wil of zo'n sensatec, stof is warmer in de winter, frisser in de zomer en veel goedkoper !
Dan zouden we enkele opties laten vallen, inclusief velgen en getinte ruiten en op opbergpakket.
Nu is onze vraag: is het verschil tussen dat leer en sensatec zo groot??
Wat zouden jullie opteren?
Ik stelde m'n pa voor om het Sensatec in beige kleur te nemen, en ipv alumium het hout te nemen.
Hoeveel kilometers rijdt jouw vader per jaar?
Als hij veel kilometers doet zou ik kiezen voor echt leder. Dat sensatec is, zoals al eerder gezegd hier, ROMMEL. Het is een onnatuurlijke bekleding met alleen maar nadelen. Het ademt gewoonweg niet. Ik zou dan nog veel liever stoffen bekleding hebben.
Jouw vader moet hier zelf een keuze maken. Oftewel kiest hij voor een luxueuze afwerking binnen, oftewel voor aangeklede wagen aan de buitenzijde.
Ikzelf zou kiezen voor een stoffen interieur, maar niet in het beige, en de prachtige velgen...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Is uitdrukking is volgens mij correct , denk het toch. Nuja Sensatec blijft rommel!
Toch niet, Mister V heeft gelijk. Ik zal het effe uitleggen...
Sensatec is ROMMEL, het degradeerd de auto even snel als de paus er jonger er op wordt!
De volgorde in jouw stelling klopt niet. Sensatec dedradeert de auto snel. De vraag is nu: Hoe snel? Dat wil je aantonen met de vergelijking met de leeftijd van de paus. Je zegt: even snel als de paus er jonger op wordt!. Hoe snel is dat? Niet snel, zelfs helemaal niet... Snap je het nu? Het is eerder een tegenstelling dan een vergelijking...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Het enige waaraan je kan zien dat die witte E90 een 325i is zijn de uitlaten!
de uitlaat kan ook aftermarket geinstalleerd zijn he Works...
die witten bmw was anders wel redelijk standaard
geen xenon , leder,navi, of sportzetels ....
Toch niet, Mister V heeft gelijk. Ik zal het effe uitleggen...
Sensatec is ROMMEL, het degradeerd de auto even snel als de paus er jonger er op wordt!
De volgorde in jouw stelling klopt niet. Sensatec dedradeert de auto snel. De vraag is nu: Hoe snel? Dat wil je aantonen met de vergelijking met de leeftijd van de paus. Je zegt: even snel als de paus er jonger op wordt!. Hoe snel is dat? Niet snel, zelfs helemaal niet... Snap je het nu? Het is eerder een tegenstelling dan een vergelijking...
Dan zouden we enkele opties laten vallen, inclusief velgen en getinte ruiten en op opbergpakket.
Nu is onze vraag: is het verschil tussen dat leer en sensatec zo groot??
Wat zouden jullie opteren?
Ik stelde m'n pa voor om het Sensatec in beige kleur te nemen, en ipv alumium het hout te nemen.
Ik zou zeggen, laat je niet te veel beïnvloeden door al de puristen op dit forum en ga zelf proberen. Ik zou graag eens weten hoeveel van hen daadwerkelijk al in een 3-reeks met Sensatec bekleding hebben gereden? (Reacties graag!). Het is gemakkelijk te zeggen dat Sensatec rommel is, maar heb jullie het zelf al van dichtbij gezien?
Ikzelf heb met de 3-reeks gereden met leder, Sensatec en stof. Als je voor beige of grijs gaat, vergeet dan de stof: deze ziet bijna onmiddellijk vuil en ik wens je veel plezier met het onderhoud.
Leder is goed, maar duur (1.795 euro tegenover 135 euro voor Sensatec). Ik heb een dochter van bijna 4 jaar en een hond en kon een dergelijke meerprijs niet verantwoorden en het risico lopen dat het leder snel werd beschadigd.
Ga je voor een zwart interieur, dan heb je volgens mij keuze uit alle drie de materialen.
Ik heb gekozen voor beige Sensatec (omdat de buitenkleur zwart is). De wagen wordt geleverd eind april, dus ik kan je nog geen dagelijkse ervaring geven.
Ik zou zeggen, laat je niet te veel beïnvloeden door al de puristen op dit forum en ga zelf proberen. Ik zou graag eens weten hoeveel van hen daadwerkelijk al in een 3-reeks met Sensatec bekleding hebben gereden? (Reacties graag!). Het is gemakkelijk te zeggen dat Sensatec rommel is, maar heb jullie het zelf al van dichtbij gezien?
Ikzelf heb met de 3-reeks gereden met leder, Sensatec en stof. Als je voor beige of grijs gaat, vergeet dan de stof: deze ziet bijna onmiddellijk vuil en ik wens je veel plezier met het onderhoud.
Leder is goed, maar duur (1.795 euro tegenover 135 euro voor Sensatec). Ik heb een dochter van bijna 4 jaar en een hond en kon een dergelijke meerprijs niet verantwoorden en het risico lopen dat het leder snel werd beschadigd.
Ga je voor een zwart interieur, dan heb je volgens mij keuze uit alle drie de materialen.
Ik heb gekozen voor beige Sensatec (omdat de buitenkleur zwart is). De wagen wordt geleverd eind april, dus ik kan je nog geen dagelijkse ervaring geven.
Volledig mee eens! Ik heb zelf een E90 besteld en heb ook voor sensatec geopteerd. Stond er zelf heel afkerig tegenover, maar het is de verkoper zelf die mij overtuigd heeft (die heeft daar geen baat bij, dat weten jullie ook wel). Hij heeft me een E90 laten zien met 120000 km en zei "je ziet, dat leer van BMW is toch kwaliteit na zoveel km's?". Inderdaad, er was niets aan en zag er nog piekfijn uit. Achteraf vertelde hij mij dat het geen echt leer was maar sensatec. Dit heeft me overtuigd. Het enige nadeel zei hij is dat het in de zomer wel enorm opwarmt.
Volledig mee eens! Ik heb zelf een E90 besteld en heb ook voor sensatec geopteerd. Stond er zelf heel afkerig tegenover, maar het is de verkoper zelf die mij overtuigd heeft (die heeft daar geen baat bij, dat weten jullie ook wel). Hij heeft me een E90 laten zien met 120000 km en zei "je ziet, dat leer van BMW is toch kwaliteit na zoveel km's?". Inderdaad, er was niets aan en zag er nog piekfijn uit. Achteraf vertelde hij mij dat het geen echt leer was maar sensatec. Dit heeft me overtuigd. Het enige nadeel zei hij is dat het in de zomer wel enorm opwarmt.
Comment