Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
De 3' reeksen vind ik prachtig!
maar als er 1 ding is wat ze niet moeten doen voor mij is van een 3 reeks een M3 maken. Gisteren heb ik er hier zo een omgebouwde 3 Ã la M3 zien rijden op de ring in Turnhout en mooi zag hij er toch niet uit! kwas jammer genoeg te laat om nog een foto te kunnen nemen
Comment
-
Er is optisch weinig verschil tussen 320d/i of een 330d/i. De 3liter/6cyl. motoren hebben gechromeerde niertjes, chroom rond de raamomlijstingen, dubbele uitlaat en een andere (standaard) grotere velg.
Maar dit al is ook aan te passen op een 320d/i al dan niet aftermarket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JurzeyVerkoopt die 330i eigenlijk goed hier in België? Ik heb er nog maar 1 à 2 gezien (tenzij er een paar tussen die zonder badge zaten) denk ik.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEen 330d en een 330i zijn visueel compléét gelijk, zelfs. Ze hebben dezelfde uitlaat, en omdat het allebei zes-cilinders zijn dus ook het chroom rond de ramen.
De 330i heeft trouwens geen andere voorbumper dan de andere modelletjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEen 330d en een 330i zijn visueel compléét gelijk, zelfs. Ze hebben dezelfde uitlaat, en omdat het allebei zes-cilinders zijn dus ook het chroom rond de ramen.
De 330i heeft trouwens geen andere voorbumper dan de andere modelletjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cé911Ah sorry voor de verkeerde info, ik dacht dat hij standaard de M voorbumper had, ofzoiets maar dat klopt dus niet
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BELCARIk herhaal hier even de vraag van M3'er.
Kent iemand het antwoord ?
Is er al iemand van het forum die z'n eerste onderhoud heeft gehad voor z'n E90 320D ? Ik heb voor het ogenblik 27.000 km en volgens de boordcomputer zou het eerste onderhoud pas binnen de 10.000 km moeten plaatsvinden ?
ik heb nu 14000 km en volgens mijnen BC moet ik op onderhoud binnen 10000km ... ik rij wel redelijk sportief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tourer E91Bij mijn 320d E91 staat er nog 24.000km te rijden op de BC en ik heb nu iets meer dan 10.000km op de teller...
Ik dacht dat je elke 30.000km op onderhoud moest met de nieuwe 3 reeks.
Dus ik zou durven besluiten dat toerke nogal flink tekeer gaat met zijn 320d !
Comment
-
heb vandaag een witte e90 gezien hier in kortrijk ...
echt zeer zeer mooi , jammer dat de 16" velgen erop lagen want denk als je daar een mooie 19" oplegt dat hij prachtig is
fotootjes getrokken maar is niet meer voor vandaag zunne ,morgen of zaterdag post ik die ...nu ga ik gaan slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkeheb vandaag een witte e90 gezien hier in kortrijk ...
echt zeer zeer mooi , jammer dat de 16" velgen erop lagen want denk als je daar een mooie 19" oplegt dat hij prachtig is
fotootjes getrokken maar is niet meer voor vandaag zunne ,morgen of zaterdag post ik die ...nu ga ik gaan slapen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkedenk dat ge zeer rustig met die wagen rijdt ???
ik heb nu 14000 km en volgens mijnen BC moet ik op onderhoud binnen 10000km ... ik rij wel redelijk sportief
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerkedenk dat ge zeer rustig met die wagen rijdt ???
Doe wel 90 % autostrade.
Comment
Comment