Indeed ... welke zijn dit ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'er*kijkt twee posts omhoog*
aha! *wijst*
Je neemt 'gewoon' wel héél letterlijk op, met 'gewoon' bedoel ik dat het een BMW velg is als alle andere, ELKE BMW velg heeft een 'styling nummer' maar niet elke BMW velg is een M-velg of een individual velg, vandaar het woord 'gewoon', snap je 'm?
Trouwens een 'individual velg', bestaat niet dacht ik, of ben ik mis? Geen veronderstellingen a.u.b., die lees ik hier al genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelAha zo!
Je neemt 'gewoon' wel héél letterlijk op, met 'gewoon' bedoel ik dat het een BMW velg is als alle andere, ELKE BMW velg heeft een 'styling nummer' maar niet elke BMW velg is een M-velg of een individual velg, vandaar het woord 'gewoon', snap je 'm?
Trouwens een 'individual velg', bestaat niet dacht ik, of ben ik mis? Geen veronderstellingen a.u.b., die lees ik hier al genoeg..
Hier is ze: styling 152
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelAha zo!
Trouwens een 'individual velg', bestaat niet dacht ik, of ben ik mis? Geen veronderstellingen a.u.b., die lees ik hier al genoeg.
over die individualvelg nog ff: die velg is voor alle individualmodellen, dat wil dus zeggen dat je die onder de 7, X5, 3, etc. kunt hebben2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeramedDaarstraks in een nieuwe 3 touring gezeten en ik moet zeggen dat het dachboard toch wel heel povertjes is zonder navigatie,wel degelijke afwerking maar heel kaal,en met een beetje optie's zit je ook direct aan 40000euro!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JakkelIk kan er ook nog altijd geen zicht op krijgen, het cockpitachtige gevoel en zicht wat je bij de E46 hebt moet je bij de E90 helemaal missen vind ik.
Comment
-
Ik vind het verschil nog best aanvaardbaar tussen de E46 en de E90. Het interieur van de E46 is zeker mooier, maar om dat van de E90 (zelfs zonder i-drive) daarom lelijk te gaan noemen? Nee. Alleen de bovenkant van het dashboard mocht ietwat anders en de middenconsole mocht meer naar de bestuurder gericht zijn.
Eigenlijk kan je ook die commentaar geven wat de Z4 betreft.Last edited by Beta; 27/02/2006, 17:48.
Comment
Comment