Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Indeed ... welke zijn dit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
      Indeed ... welke zijn dit ?
      styling 194M

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo
        styling 194M
        Staan die in de Belgische CC ? De foto is van 'olland pecies ...

Ge zout er begot goesting van krijgen om nen grijzen te willen ...

Comment

• ja die staat er ook in volgens mij kan die enkel met M pakket genomen worden.Ik zou hem ook in het zilver nemen.Echt prachtig

Comment

• Zijn dat geen Individual-velgen?
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Zijn dat geen Individual-velgen?

Nope, M-velgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                Nope, M-velgen.
                Niks individual, niks M velg, gewoon de styling 195 Doppelspeiche.

Comment

• zeveraars

tzijn geen M-velgen, geen gewone velgen, geen individuals, maar accesoirevelgen
                  2015 BMW F11 520dA
                  1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                    zeveraars

tzijn geen M-velgen, geen gewone velgen, geen individuals, maar accesoirevelgen
                    Tjiens... wie zegt er dat het 'gewone velgen' zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                      Tjiens... wie zegt er dat het 'gewone velgen' zijn?
                      *kijkt twee posts omhoog*

aha! *wijst*

2015 BMW F11 520dA

Comment

Niks individual, niks M velg, gewoon de styling 195 Doppelspeiche.
                        Idd, even te snel gekeken .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                          *kijkt twee posts omhoog*

aha! *wijst*

Aha zo!

Je neemt 'gewoon' wel héél letterlijk op, met 'gewoon' bedoel ik dat het een BMW velg is als alle andere, ELKE BMW velg heeft een 'styling nummer' maar niet elke BMW velg is een M-velg of een individual velg, vandaar het woord 'gewoon', snap je 'm?

Trouwens een 'individual velg', bestaat niet dacht ik, of ben ik mis? Geen veronderstellingen a.u.b., die lees ik hier al genoeg.

Comment

Aha zo!

Je neemt 'gewoon' wel héél letterlijk op, met 'gewoon' bedoel ik dat het een BMW velg is als alle andere, ELKE BMW velg heeft een 'styling nummer' maar niet elke BMW velg is een M-velg of een individual velg, vandaar het woord 'gewoon', snap je 'm?

Trouwens een 'individual velg', bestaat niet dacht ik, of ben ik mis? Geen veronderstellingen a.u.b., die lees ik hier al genoeg.
                            Die bestaat wel .

Hier is ze: styling 152

Comment

• Wow, wist ik niet, 'k leer hier elke dag bij.

Comment

Aha zo!

nu ga je me echt niet geloven hé, maar ik snap 'm!

over die individualvelg nog ff: die velg is voor alle individualmodellen, dat wil dus zeggen dat je die onder de 7, X5, 3, etc. kunt hebben
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Q: zijn er verschillen tussen modeljaar 05 en 06 bij de E90? en zo ja: welke?
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Daarstraks in een nieuwe 3 touring gezeten en ik moet zeggen dat het dachboard toch wel heel povertjes is zonder navigatie,wel degelijke afwerking maar heel kaal,en met een beetje optie's zit je ook direct aan 40000euro!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
                                      Daarstraks in een nieuwe 3 touring gezeten en ik moet zeggen dat het dachboard toch wel heel povertjes is zonder navigatie,wel degelijke afwerking maar heel kaal,en met een beetje optie's zit je ook direct aan 40000euro!
                                      Ik kan er ook nog altijd geen zicht op krijgen, het cockpitachtige gevoel en zicht wat je bij de E46 hebt moet je bij de E90 helemaal missen vind ik.

Comment

Ik kan er ook nog altijd geen zicht op krijgen, het cockpitachtige gevoel en zicht wat je bij de E46 hebt moet je bij de E90 helemaal missen vind ik.
                                        Groot gelijk. Hoe knap hij ook is of zal worden als hij van binnen op nix trekt zal ik hem nooit kopen ( nog geen tempperatuurmetertje is aanwizig) en dat voor een BMW

Comment

• Ik vind het verschil nog best aanvaardbaar tussen de E46 en de E90. Het interieur van de E46 is zeker mooier, maar om dat van de E90 (zelfs zonder i-drive) daarom lelijk te gaan noemen? Nee. Alleen de bovenkant van het dashboard mocht ietwat anders en de middenconsole mocht meer naar de bestuurder gericht zijn.
                                          Eigenlijk kan je ook die commentaar geven wat de Z4 betreft.
                                          Last edited by Beta; 27/02/2006, 17:48.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X