Oorspronkelijk geplaatst door NM
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erOorspronkelijk geplaatst door NM30.300 EUR belgische prijs voor 320d
Dat is duurder dan duitsland, waar doorgaans zowieso al meer uitrusting is inbegrepen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xius001Oorspronkelijk geplaatst door M3'erOorspronkelijk geplaatst door NM30.300 EUR belgische prijs voor 320d
Dat is duurder dan duitsland, waar doorgaans zowieso al meer uitrusting is inbegrepen...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door loebasIk kan maar één ding vaststellen: dat die 3 te duur is. Dan mag't nog Bmw zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KristofMa ksnap het nie goe nu kost de 320d ongeveer 28.100 € en de nieuwe 30.300 zeker, en de vorige 325i kostte 34.000 € en de nieuwe staat op auto 55 als 32.900, dus afgeslagen, maar ik denk wel dat dit een fout is eerlijk gezegd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door KristofMa ksnap het nie goe nu kost de 320d ongeveer 28.100 € en de nieuwe 30.300 zeker, en de vorige 325i kostte 34.000 € en de nieuwe staat op auto 55 als 32.900, dus afgeslagen, maar ik denk wel dat dit een fout is eerlijk gezegd
die zijt toch schadelijker voor milieu...
en op termijn gaat diesel toch duurder worden op benzine hebk ik vernomen(ergens op dit forum dacht ik)
wat zijn dan de voordelen nog van dieselmotoren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jonasvOorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door KristofMa ksnap het nie goe nu kost de 320d ongeveer 28.100 € en de nieuwe 30.300 zeker, en de vorige 325i kostte 34.000 € en de nieuwe staat op auto 55 als 32.900, dus afgeslagen, maar ik denk wel dat dit een fout is eerlijk gezegd
en op termijn gaat diesel toch duurder worden op benzine hebk ik vernomen(ergens op dit forum dacht ik)
wat zijn dan de voordelen nog van dieselmotoren?Let me correct that... Sorry ben met 1 oog aan het wachten tot dat AutoWereld.TV begint. Ik bedoelde dus dat het de verkoop van benzinemotoren zou moeten stimuleren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door jonasvOorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door KristofMa ksnap het nie goe nu kost de 320d ongeveer 28.100 € en de nieuwe 30.300 zeker, en de vorige 325i kostte 34.000 € en de nieuwe staat op auto 55 als 32.900, dus afgeslagen, maar ik denk wel dat dit een fout is eerlijk gezegd
wat zijn dan de voordelen nog van dieselmotoren?Let me correct that... Sorry ben met 1 oog aan het wachten tot dat AutoWereld.TV begint. Ik bedoelde dus dat het de verkoop van benzinemotoren zou moeten stimuleren.
Comment
-
Is wel begrijpelijk dat de benzines goedkoper worden. Anders geraken ze ze al helemaal niet meer kwijt in ons land. Want met die goeie diesels van BMW tegenwoordig ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NMOorspronkelijk geplaatst door X5Oorspronkelijk geplaatst door KristofIdd, dure prijzen. Zelfs geen regen en lichtsensor standaard.
Wat mij ook opviel is de optie roetfilter voor de 320d. 500€, wie neemt dit nu, de Agalev aanhangers
?
, vandaar is deze optie daar snel terugverdiend...
Volgens de site van bmw.be is dit voor de 120d, 152g/km (ik veronderstel zonder roetfilter).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door loebasIk kan maar één ding vaststellen: dat die 3 te duur is. Dan mag't nog Bmw zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteOorspronkelijk geplaatst door loebasIk kan maar één ding vaststellen: dat die 3 te duur is. Dan mag't nog Bmw zijn.
Comment
Comment