Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik ook. De standaardvelg van de W211 Avantgarde bijvoorbeeld, en die van de facelift C-klasjes Elegance en Avantgarde. En de standaardvelgen van de M5, om maar iets te zeggen. De standaardvelgen van de Porsche GT3 vind ik het einde. Ook de standaardvelgen van de Vanquish of die van de Audi RS4 zijn anders wel knap.
Allez, ik kan uren doorgaan, hoor.
velgen van het standaard model gTa, niet van de uitrustingsniveau's
Standaard velgskes van een Porsche zijn wel leuk. De standaard velgskes van een M3, die zijn pas schoon! Of ook van de Porsche GT3 RS van het Recaro team: spaken telkens per twee, ik denk 16 spaken in totaal, middelste deel in goudgeel, deel waar de band op ligt in aluminium kleur. Tis niet voor niets dak die auto als schaalmodel heb besteld ze.
in de nieuwe aw staat bij "het gamma" van de detailtest van de 535d => M5
Ik ken iemand die al in de 535d heeft meegereden. Schijnt megakrachtige auto te zijn, maar eigenlijk zitten we nu in het verkeerde topic. Zou die motor in de nieuwe 3 komen? Persoonlijk denk ik van niet, maar kom.
Comment