Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Hangt echt wel van de rijstijl, route en het weer af!
Als je veel autostrade doet kan je hem echt wel laag krijgen! Ik ben deze zomer samen met mijn broer op reis geweest die niet boven de 130km/h komtToen stond hij heel de reis bijna op 8.1l. Als je daarentegen redelijk doorduwt gaat hij vlot over de 10l.Momenteel is het wat kouder aan het worden en dat voel je toch ook wel aan de dieselmeter. De boordcomputer staat momenteel op +- 11l ...dit is een gemengd traject autostrade en secundaire wegen ....snel tot zéér snel en soms ook wel eens wat kalmer aan
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonHangt echt wel van de rijstijl, route en het weer af!
Als je veel autostrade doet kan je hem echt wel laag krijgen! Ik ben deze zomer samen met mijn broer op reis geweest die niet boven de 130km/h komtToen stond hij heel de reis bijna op 8.1l. Als je daarentegen redelijk doorduwt gaat hij vlot over de 10l. Momenteel is het wat kouder aan het worden en dat voel je toch ook wel aan de dieselmeter. De boordcomputer staat momenteel op +- 11l ...dit is een gemengd traject autostrade en secundaire wegen ....snel tot zéér snel en soms ook wel eens wat kalmer aan
Als het kouder is, ga je meer kracht hebben. Maar waarom het verbruik daarom zou toenemen, zie ik niet. Ok, het kacheltje in de staat misschien aan maar de airco dan weer niet. Waarom zou het verbruik toenemen?Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk denk dat 11 liter het gemiddelde is van zowat alle +- 3-liter diesel SUV's. Reken op 15 liter voor de 3 liter benzines, 18 liter voor de V8'jes.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaIk denk dat 11 liter het gemiddelde is van zowat alle +- 3-liter diesel SUV's. Reken op 15 liter voor de 3 liter benzines, 18 liter voor de V8'jes.
ikke of de mijne op gemiddelde 9.2l sinds aankoop en 35000km
en tegenwoordig ben ik gehaast en kom ik nooit boven 9.5 na 100km
en dat is met automaat
Comment
-
En nu graag terug naar de BMW 3 serie i.p.v. weeral over SUV's bezig te zijn.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
-
Okay, bijvoorbeeld dit :
'k Hoord bij m'n tripje BMW München van een medewerker dat er hoogst waarschijnlijk geen 335d komt. Wat er wel zou komen, is een 325d (met vermogen en koppel zoals de huidige 330d), en een 330d die wat sportiever wordt getrimd (ik schat zo'n 170 kW en 500 Nm).
Alles niet officieel, uiteraard.
Wat er zeker niet komt, zo zei de man, is een turbomotor. BMW experimenteerde ermee, maar concludeerde dat de motoren dan niet meer zo geniaal zijn zoals ze nu zijn : ultrazacht, ultralineair, heel betrouwbaar, uitermate krachtig, érg érg zuinig (ik ben er nog niet goed van : 8,1 liter gemiddeld met m'n 325CiA cabrio ...), ... en dat ze op die manier terug af zouden glijden tot het niveau van de concurrenten. (zo zei 'ie het werkelijk).
Nogaals, of 't waar is ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOkay, bijvoorbeeld dit :
'k Hoord bij m'n tripje BMW München van een medewerker dat er hoogst waarschijnlijk geen 335d komt. Wat er wel zou komen, is een 325d (met vermogen en koppel zoals de huidige 330d), en een 330d die wat sportiever wordt getrimd (ik schat zo'n 170 kW en 500 Nm).
Alles niet officieel, uiteraard.
Wat er zeker niet komt, zo zei de man, is een turbomotor. BMW experimenteerde ermee, maar concludeerde dat de motoren dan niet meer zo geniaal zijn zoals ze nu zijn : ultrazacht, ultralineair, heel betrouwbaar, uitermate krachtig, érg érg zuinig (ik ben er nog niet goed van : 8,1 liter gemiddeld met m'n 325CiA cabrio ...), ... en dat ze op die manier terug af zouden glijden tot het niveau van de concurrenten. (zo zei 'ie het werkelijk).
Nogaals, of 't waar is ...
Super
Comment
-
Op de site : www.bmwusa.com staan er een aantal nieuwe filmpjes van de E90. (interieur, motor etc.)
Op de site www.bmw.de staan de prijzen :
318i 25.300 EUR
320i 27.100 EUR
325i 31.900 EUR
330I 35.900 EUR
320d 29.650 EUR
Zijn wel de Duitse prijzen dus (incl. 16 % Mwst.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BELCAROp de site : www.bmwusa.com staan er een aantal nieuwe filmpjes van de E90. (interieur, motor etc.)
Op de site www.bmw.de staan de prijzen :
318i 25.300 EUR
320i 27.100 EUR
325i 31.900 EUR
330I 35.900 EUR
320d 29.650 EUR
Zijn wel de Duitse prijzen dus (incl. 16 % Mwst.)
Comment
-
De 320i wordt volgens www.auto-motor-und-sport.de zelfs 2.700 EUR goedkoper (moet het nu ook met 2 cylinders minder doen).
De 318i wordt pas verwacht tegen de herfst van volgend jaar.
De 320d stijgt het meest in prijs + 1.450 EUR (gaat wel van 150 naar 163 pk).
Comment
-
Op www.germancarfans.com kan je via het "forum" een car configurator vinden voor de E90. Verschillende kleuren en velgen mogelijk + 360° zicht.
Natuurlijk zijn de 18 duimers style 162 de max.
In de iets meer becheiden 16 duimers gaat m'n voorkeur uit naar de style 156.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BELCAROp www.germancarfans.com kan je via het "forum" een car configurator vinden voor de E90. Verschillende kleuren en velgen mogelijk + 360° zicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mister VOorspronkelijk geplaatst door BELCAROp www.germancarfans.com kan je via het "forum" een car configurator vinden voor de E90. Verschillende kleuren en velgen mogelijk + 360° zicht.
Klik om rechtstreeks naar de CarConfigurator te gaan
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Mister VOorspronkelijk geplaatst door BELCAROp www.germancarfans.com kan je via het "forum" een car configurator vinden voor de E90. Verschillende kleuren en velgen mogelijk + 360° zicht.
Klik om rechtstreeks naar de CarConfigurator te gaan
Er zijn wel niet echt veel mooie velgen tussen
Comment
Comment