Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ok, die is echt afgrijselijk! :o
Maar ik bedoelde dat de achterlichten en de lijn tussen de wielen van de 1 zijn, daarmee dat ik dacht aan een 1touring
Ik vind hem best mooi! Knappe lijn, lekker agressieve snuit en aan die achterlichten begin ik al wat te wennen. Maar ik heb nog altijd mij twijfels over die VW-achtige voorkant (doorlopend radiatorrooster)
Ik vind hem best mooi! Knappe lijn, lekker agressieve snuit en aan die achterlichten begin ik al wat te wennen. Maar ik heb nog altijd mij twijfels over die VW-achtige voorkant (doorlopend radiatorrooster)
Ik vind het een uiterst onlogische beslissing dat ze de "c" laten vallen. Vooral omdat in de toekomst ook BMW waarschijnlijk steeds meer modellen zal hebben, en daarmee kan je dan duidelijker onderscheid scheppen.
Ik vind het een uiterst onlogische beslissing dat ze de "c" laten vallen. Vooral omdat in de toekomst ook BMW waarschijnlijk steeds meer modellen zal hebben, en daarmee kan je dan duidelijker onderscheid scheppen.
Ze deden het in het verleden al, hoor.
Excuse me?
Je drijft het nu toch wel wat ver door te beweren dat de letter c "aantrekkelijk" en "sympathiek" is... :
En ik heb ook ergens gelezen dat de C voortaan weggelaten wordt.
even opgezocht:.
BMW gaat de typenamen van de 6-serie wijzigen. Bij een 6-serie met een C in de typeaanduiding, is namelijk sprake van een onvervalste dubbelop.
Binnenkort wordt de 645Ci dus omgedoopt tot 645i; een cabriolet heet voortaan 645i Cabriolet.. De nieuwste uitbreiding van de BMW 6-serie gaat al meteen als 630i door het leven. Wel jammer dat BMW zijn dubbelopje bijna een jaar na de introductie van de 6-serie ontdekt…
Ze deden het in het verleden al, hoor.
Excuse me?
Je drijft het nu toch wel wat ver door te beweren dat de letter c "aantrekkelijk" en "sympathiek" is... :
En ik heb ook ergens gelezen dat de C voortaan weggelaten wordt.even opgezocht:.
BMW gaat de typenamen van de 6-serie wijzigen. Bij een 6-serie met een C in de typeaanduiding, is namelijk sprake van een onvervalste dubbelop.
Binnenkort wordt de 645Ci dus omgedoopt tot 645i; een cabriolet heet voortaan 645i Cabriolet.. De nieuwste uitbreiding van de BMW 6-serie gaat al meteen als 630i door het leven. Wel jammer dat BMW zijn dubbelopje bijna een jaar na de introductie van de 6-serie ontdekt…
Het kan allemaal wel zijn dat bepaalde nono's bij BMW beslist hebben dat 't zo wordt, ik vind het jammer. Want ik vind 325Ci voor m'n cabrio leuker staan dan 325i. Ook weet je onmiddellijk beter waarover je 't hebt als je zegt dat je een 318Ci of een 320td rijdt, dan dat je zegt 318i of 320d.
Oranje : ook ik ben daar al een tijdje van op de hoogte. Ik ontken het feit niet, ik uit gewoon m'n spijt erover. Als het toegestaan is door de heer Souldriver, tenminste.
Rood : is het gepermitteerd m'n eigen mening te vormen over zaken, alsjeblieft ?
Comment