Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ook ! Dat zal wel nog een jaartje wachten worden, zeker ?
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
      Mooie foto! (klikken)

Daaaaaaaamn, zo chique!!! Mooie foto van een fenomenaal mooie auto. Ze mogen zeggen wat ze willen, maar ik ben er compleet weg van, beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Trouwens, die Amerikaanse versie heeft wel iets met die oranje pinkers. Voor't eerst in mijn leven vind ik een BMW met oranje pinkers bijzonder mooi! :o

Comment

• Inderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !

Overigens: ook de E60 '5 heeft altijd wat oranje in z'n pinkers. Moest het helemaal wit zijn, 't zou ook niet mooi zijn ... Kijk naar de Z4 met volledig witte pinkers vanvoor, zo wit !
        1994 Mercedes SL320
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
          Oorspronkelijk geplaatst door Reno
          welke ledjes ? :s
          De verticale lichtbanden achteraan bedoelde ik
          Horizontale, nie?

Comment

• Zo mooi had ik de nieuwe 3 nog niet gezien!
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
              Zo mooi had ik de nieuwe 3 nog niet gezien!
              Wacht tot je hem in 't echt ziet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                Inderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !

Overigens: ook de E60 '5 heeft altijd wat oranje in z'n pinkers. Moest het helemaal wit zijn, 't zou ook niet mooi zijn ... Kijk naar de Z4 met volledig witte pinkers vanvoor, zo wit !
                Het is hier eigenlijk off-topic, maar heb jij dan een foto van een geface-lifte X5 met oranje pinkers vooraan? Ik vind ze nergens...

Vooraan zijn ze soms inderdaad knap, maar op de drie zouden ze beter acheraan wit zijn. Bij de Z4 mag dit ook volgens mij. Maarja, ze moeten toch iets houden om binnenkort te face-liften he

Comment

• Prachige foto, de mooiste tot nu toe naar mijn mening.
                  Weet er iemand al iets meer van type interieur dat je kan kiezen.
                  Alcantara/leder, leder/stof etc...

Comment

• De prijzen van BMW's nieuwe 3-Reeks zijn een verrassing van formaat, tenminste wat de benzineversies betreft: terwijl de huidige 320i vierdeurs nog 32250€ kost, zal voor het voorlopige instapmodel van de nieuwe 3-Reeks...27722€ gevraagd worden,of 4450€ minder.
                    De nieuwe 320i moet voortaan wel met een iets minder krachtige (maar zeer moderne) viercilinder tweeliter uit de 1-Reeks door het leven:150 in plaats van 163pk.
                    De 325i en 330i (met hun eigen versies van de spiksplinternieuwe zescilinder met respectievelijke 218 en 258 pk) moeten 32900 en 37400€ gaan kosten, wat vergeleken bij de huidige 325i en 330i respectievelijk 1100€ minder en 100€ meer is.
                    Dé bestseller van deze reeks, de 320d, zal 30300€ moeten kosten(tegen 28100€ nu), maar die krijgt dan ook de 163pk sterke tweeliter-diesel, die we ook al kennen uit de 1-Reeks, in het vooronder.
                    O ja, ook dit nog: mocht u nog wat cash over hebben, de M6 zal in ons land 111000€ moeten kosten.

Bron autogids

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                      Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Inderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !

Het is hier eigenlijk off-topic, maar heb jij dan een foto van een geface-lifte X5 met oranje pinkers vooraan? Ik vind ze nergens...

Vooraan zijn ze soms inderdaad knap, maar op de drie zouden ze beter acheraan wit zijn. Bij de Z4 mag dit ook volgens mij. Maarja, ze moeten toch iets houden om binnenkort te face-liften he

2014 Bmw 118d Estorill //M
                      2000 Bmw 320d
                      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Dat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?

De E46 320i is een zescilinder, de nieuwe E90 320i is een viercilinder. De nieuwe 320i is eigenlijk de 328i van vroeger, that's all.

't Is alsof je zou zeggen : "Zo stom, een Audi A4 2.8 Avant heeft een grotere motor dan de Audi RS4 met z'n 2.7, maar toch kost de RS4 meer ... !!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Blue Leon
                          De prijzen van BMW's nieuwe 3-Reeks zijn een verrassing van formaat, tenminste wat de benzineversies betreft: terwijl de huidige 320i vierdeurs nog 32250? kost, zal voor het voorlopige instapmodel van de nieuwe 3-Reeks...27722? gevraagd worden,of 4450? minder.
                          De nieuwe 320i moet voortaan wel met een iets minder krachtige (maar zeer moderne) viercilinder tweeliter uit de 1-Reeks door het leven:150 in plaats van 163pk.
                          De 325i en 330i (met hun eigen versies van de spiksplinternieuwe zescilinder met respectievelijke 218 en 258 pk) moeten 32900 en 37400? gaan kosten, wat vergeleken bij de huidige 325i en 330i respectievelijk 1100? minder en 100? meer is.
                          Dé bestseller van deze reeks, de 320d, zal 30300? moeten kosten(tegen 28100? nu), maar die krijgt dan ook de 163pk sterke tweeliter-diesel, die we ook al kennen uit de 1-Reeks, in het vooronder.
                          O ja, ook dit nog: mocht u nog wat cash over hebben, de M6 zal in ons land 111000? moeten kosten.

Bron autogids
                          De 320d en 320i zullen dus bijna 2600 euro schelen. Hoe komt het dan dat de 120d en 120i, maar 300 euro schelen??? Weet iemand daar meer over? Zal de 320d standaard beter uitgerust zijn dan de 320i? Tenslotte hebben de 320d en de 120d en anderzijds de 320i en de 120i toch dezelfde motoren, dacht ik. Of maak ik een fout? Het prijsverschil kan er natuurlijk ook zijn omdat BMW anders vreest zijn 320i niet meer kwijt te geraken, sinds de 320d zo goed geworden is.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Dat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?

De E46 320i is een zescilinder, de nieuwe E90 320i is een viercilinder. De nieuwe 320i is eigenlijk de 328i van vroeger, that's all.

't Is alsof je zou zeggen : "Zo stom, een Audi A4 2.8 Avant heeft een grotere motor dan de Audi RS4 met z'n 2.7, maar toch kost de RS4 meer ... !!"

Bedoel je niet de 318?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristof
                              Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Dat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?

Bedoel je niet de 318?
                              I do. Dikke vingers.

Comment

• Kunt ge hiervoor nu al nen bestelbon laten opmaken ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker
                                  Kunt ge hiervoor nu al nen bestelbon laten opmaken ?
                                  Ik vermoed dat je wel een offerte kunt laten maken (de prijzen zijn reeds bekend), en wellicht zal de mogelijkheid tot bestellen dan niet veraf zijn
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                      Ik vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...
                                      ... en zowat alle oudere BMW's van de laatste tijd.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                        Ik vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...
                                        Hmm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lafoopsie
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                          Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                                          Hmm
                                          Ja, ik bedoel de oudere modellen hé. De modellen van voor Bangle dus. Huidige 3, vorige 5 en zo. Laatste tijd, daarmee bedoel ik dat je natuurlijk àl te ver moet teruggaan. Anders beginnen er hier mannen dat je 50 jaar geleden geen witte pinkers kon krijgen. De iets oudere modellen, van niet àl te lang terug dus. Dacht dat je dat wel zou snappen.
                                          Kweet niet of je het weet, maar 'oudere' is niet hetzelfde als 'oude' hé! :p
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X