Ik ook ! Dat zal wel nog een jaartje wachten worden, zeker ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3-reeks (E90)
Collapse
X
-
Daaaaaaaamn, zo chique!!!Mooie foto van een fenomenaal mooie auto. Ze mogen zeggen wat ze willen, maar ik ben er compleet weg van, beautiful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trouwens, die Amerikaanse versie heeft wel iets met die oranje pinkers. Voor't eerst in mijn leven vind ik een BMW met oranje pinkers bijzonder mooi! :o
Comment
-
Inderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !
Overigens: ook de E60 '5 heeft altijd wat oranje in z'n pinkers. Moest het helemaal wit zijn, 't zou ook niet mooi zijn ... Kijk naar de Z4 met volledig witte pinkers vanvoor, zo wit !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexInderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !
Overigens: ook de E60 '5 heeft altijd wat oranje in z'n pinkers. Moest het helemaal wit zijn, 't zou ook niet mooi zijn ... Kijk naar de Z4 met volledig witte pinkers vanvoor, zo wit !
Vooraan zijn ze soms inderdaad knap, maar op de drie zouden ze beter acheraan wit zijn. Bij de Z4 mag dit ook volgens mij. Maarja, ze moeten toch iets houden om binnenkort te face-liften he
Comment
-
De prijzen van BMW's nieuwe 3-Reeks zijn een verrassing van formaat, tenminste wat de benzineversies betreft: terwijl de huidige 320i vierdeurs nog 32250€ kost, zal voor het voorlopige instapmodel van de nieuwe 3-Reeks...27722€ gevraagd worden,of 4450€ minder.
De nieuwe 320i moet voortaan wel met een iets minder krachtige (maar zeer moderne) viercilinder tweeliter uit de 1-Reeks door het leven:150 in plaats van 163pk.
De 325i en 330i (met hun eigen versies van de spiksplinternieuwe zescilinder met respectievelijke 218 en 258 pk) moeten 32900 en 37400€ gaan kosten, wat vergeleken bij de huidige 325i en 330i respectievelijk 1100€ minder en 100€ meer is.
Dé bestseller van deze reeks, de 320d, zal 30300€ moeten kosten(tegen 28100€ nu), maar die krijgt dan ook de 163pk sterke tweeliter-diesel, die we ook al kennen uit de 1-Reeks, in het vooronder.
O ja, ook dit nog: mocht u nog wat cash over hebben, de M6 zal in ons land 111000€ moeten kosten.
Bron autogids
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijnOorspronkelijk geplaatst door alex69alexInderdaad, dat oranje vind ik best wel knap ! Ik heb hetzelfde gevoel over een X5 van na de facelift, en de Z4. Die mogen wel een schijntje oranje erin hebben !
Overigens: ook de E60 '5 heeft altijd wat oranje in z'n pinkers. Moest het helemaal wit zijn, 't zou ook niet mooi zijn ... Kijk naar de Z4 met volledig witte pinkers vanvoor, zo wit !
Vooraan zijn ze soms inderdaad knap, maar op de drie zouden ze beter acheraan wit zijn. Bij de Z4 mag dit ook volgens mij. Maarja, ze moeten toch iets houden om binnenkort te face-liften he
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Dat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?
De E46 320i is een zescilinder, de nieuwe E90 320i is een viercilinder. De nieuwe 320i is eigenlijk de 328i van vroeger, that's all.
't Is alsof je zou zeggen : "Zo stom, een Audi A4 2.8 Avant heeft een grotere motor dan de Audi RS4 met z'n 2.7, maar toch kost de RS4 meer ...!!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Blue LeonDe prijzen van BMW's nieuwe 3-Reeks zijn een verrassing van formaat, tenminste wat de benzineversies betreft: terwijl de huidige 320i vierdeurs nog 32250? kost, zal voor het voorlopige instapmodel van de nieuwe 3-Reeks...27722? gevraagd worden,of 4450? minder.
De nieuwe 320i moet voortaan wel met een iets minder krachtige (maar zeer moderne) viercilinder tweeliter uit de 1-Reeks door het leven:150 in plaats van 163pk.
De 325i en 330i (met hun eigen versies van de spiksplinternieuwe zescilinder met respectievelijke 218 en 258 pk) moeten 32900 en 37400? gaan kosten, wat vergeleken bij de huidige 325i en 330i respectievelijk 1100? minder en 100? meer is.
Dé bestseller van deze reeks, de 320d, zal 30300? moeten kosten(tegen 28100? nu), maar die krijgt dan ook de 163pk sterke tweeliter-diesel, die we ook al kennen uit de 1-Reeks, in het vooronder.
O ja, ook dit nog: mocht u nog wat cash over hebben, de M6 zal in ons land 111000? moeten kosten.
Bron autogids
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaDat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?
De E46 320i is een zescilinder, de nieuwe E90 320i is een viercilinder. De nieuwe 320i is eigenlijk de 328i van vroeger, that's all.
't Is alsof je zou zeggen : "Zo stom, een Audi A4 2.8 Avant heeft een grotere motor dan de Audi RS4 met z'n 2.7, maar toch kost de RS4 meer ...!!"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KristofOorspronkelijk geplaatst door gTaDat is nu toch geen verrassing ? Allez zeg ... zijn jullie (bepaalde journalisten, i mean) nou zo stom ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseekerKunt ge hiervoor nu al nen bestelbon laten opmaken ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynenIk vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door jancleynenIk vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LafoopsieOorspronkelijk geplaatst door BikefreakOorspronkelijk geplaatst door jancleynenIk vind het een mooie wagen, die nieuwe 3! Ze mochten wel die pinkers achteraan in helder glas uitgevoerd hebben, maar dat wordt waarschijnlijk een optie zoals op de 7...
Kweet niet of je het weet, maar 'oudere' is niet hetzelfde als 'oude' hé! :p
Comment
Comment