Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Nu je het zegt Le Mansblauw.......schitterend kleurtje maar dat M-pakket .....hmmm niet echt mijn stijl.De andere BMW tuners zullen misschien wel meer werk hebben daardoor of zou het toch (moeten) aanslaan dat M-pakketje?
het sportpakket zal wel verkopen alleen maar omdat het origineel fabriek af is
maar persoonlijk doet het mij niks , en zal ik op het autosalon eens rondneuzen om mijn definitieve keuze te maken , hopelijk staan er daar verschillende tuners
twee dingetjes: de uitlaat van de 320d staat er nog lelijker onder dan de pijpjes van de 330i/325i en het sportpack moet de 18" optionele M-velgen hebben; niet de standaard M-velgen zoals hier.
Ik vind het M-pack best OK, maar op die foto's van Rabbit ziet de onderkant van de achterbumper een tikkeltje te plastiekerig (lees: goedkoop) uit. Mss hadden ze toch beter een ander soort plastiek gekozen? Het kan uiteraard ook aan de foto's liggen.
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /includes/class_image.php on line 1549
Warning: getimagesize: Unable to open '/tmp/phpQAIKxb' for reading. in /includes/class_image.php on line 1549
Dit krijg ik als ik foto's wil posten..
Sinds het veranderd is kan ik geen foto's meer uploaden!!
Heeft iemand dezelfde problemen!!
Ik weet het,vree maar 't kan nie anders!! Mods???
Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /includes/class_image.php on line 1549
Warning: getimagesize: Unable to open '/tmp/phpQAIKxb' for reading. in /includes/class_image.php on line 1549
Dit krijg ik als ik foto's wil posten..
Sinds het veranderd is kan ik geen foto's meer uploaden!!
Heeft iemand dezelfde problemen!!
Ik weet het,vree maar 't kan nie anders!! Mods???
Comment