Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
    Nu je het zegt Le Mansblauw.......schitterend kleurtje maar dat M-pakket .....hmmm niet echt mijn stijl.De andere BMW tuners zullen misschien wel meer werk hebben daardoor of zou het toch (moeten) aanslaan dat M-pakketje?
    het sportpakket zal wel verkopen alleen maar omdat het origineel fabriek af is
    maar persoonlijk doet het mij niks , en zal ik op het autosalon eens rondneuzen om mijn definitieve keuze te maken , hopelijk staan er daar verschillende tuners

Comment

• Dat LeMans blue, kan je dat ook krijgen zonder M-pakket?
      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
        Dat LeMans blue, kan je dat ook krijgen zonder M-pakket?
        Volgens de car-configurator niet. Helaas want wat kleur op onze grijze wegen zou niet misstaan.

Comment

• zeg fastworld, heb je die foto van die lemansblauwe 3 toevallig in formaat 1280*960, nee zeker?
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
            zeg fastworld, heb je die foto van die lemansblauwe 3 toevallig in formaat 1280*960, nee zeker?
            Toch wel!!! Maar 't is iets te groot om te posten..
            Zal zien wat ik kan doen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastworld
              Toch wel!!! Maar 't is iets te groot om te posten..
              Zal zien wat ik kan doen..
              U mag die 2 foto's van die blauwe altijd zenden naar mijn e-mailadres!grttz fcb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FC Bourges
                U mag die 2 foto's van die blauwe altijd zenden naar mijn e-mailadres!grttz fcb
                De foto's zijn verstuurd via E-mail naar FC BOURGES en naar M3'er.. Normaal moet je ze binnen enkele minuten ontvangen!!
                Greetz Fastworld

Comment

De foto's zijn verstuurd via E-mail naar FC BOURGES en naar M3'er.. Normaal moet je ze binnen enkele minuten ontvangen!!
                  Greetz Fastworld
                  hartelijk dank!!
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Greetz Fastworld
                    edit:U geeft PMmeke!
                    Last edited by ; 06/11/2005, 23:25.

Comment

• Oké dat M-pack is zeker goedgekeurd, na het vandaag te hebben gezien

Comment

• nog eentje

Comment

• Het laatste:

Comment

• lalalal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                              Oké dat M-pack is zeker goedgekeurd, na het vandaag te hebben gezien

kga het blijven zeggen: hanglip

Comment

• twee dingetjes: de uitlaat van de 320d staat er nog lelijker onder dan de pijpjes van de 330i/325i en het sportpack moet de 18" optionele M-velgen hebben; niet de standaard M-velgen zoals hier.
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

• Geen mooie uitlaatpijpjes als je het M pakket neemt op een 320d!? Zonde!!

Comment

• Ik vind het M-pack best OK, maar op die foto's van Rabbit ziet de onderkant van de achterbumper een tikkeltje te plastiekerig (lees: goedkoop) uit. Mss hadden ze toch beter een ander soort plastiek gekozen? Het kan uiteraard ook aan de foto's liggen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• oordeel zelf:

Comment

• More M-Pack

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /includes/class_image.php on line 1549

Warning: getimagesize: Unable to open '/tmp/phpQAIKxb' for reading. in /includes/class_image.php on line 1549

Dit krijg ik als ik foto's wil posten..
                                        Sinds het veranderd is kan ik geen foto's meer uploaden!!
                                        Heeft iemand dezelfde problemen!!
                                        Ik weet het,vree maar 't kan nie anders!! Mods???

Comment

Warning: open_basedir restriction in effect. File is in wrong directory in /includes/class_image.php on line 1549

Warning: getimagesize: Unable to open '/tmp/phpQAIKxb' for reading. in /includes/class_image.php on line 1549

Dit krijg ik als ik foto's wil posten..
                                          Sinds het veranderd is kan ik geen foto's meer uploaden!!
                                          Heeft iemand dezelfde problemen!!
                                          Ik weet het,vree maar 't kan nie anders!! Mods???
                                          upload ze via imageshack

Comment

Working...
                                          X