Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks (E90)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wat foto's.

'3 met xDrive

M Sport Pack limousine

M Pack voor touring

Comment

• Voornaamste foto's straks in 't groot.

Comment

• jakkie, dat M-pack
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Wat steken ze daar toch allemaal uit met die 3 bij BMW

Comment

• Foto's M Pack berline in groot formaat.

- edit -

Op vraag van 't moderaille de foto's in links omgezet.

http://users.skynet.be/kantooramez1/3m1.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3m2.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3m3.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3m4.jpg
            Last edited by ; 13/07/2005, 09:37.

Comment

• Foto's '3 touring M Pack in groot formaat.

- edit -

Op vraag van 't moderaille foto's in links omgezet.

http://users.skynet.be/kantooramez1/3tm1.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3tm2.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3tm3.jpg

http://users.skynet.be/kantooramez1/3tm4.jpg
              Last edited by ; 13/07/2005, 09:34.

Comment

• God, wat is 'ie lelijk

'k Bedoel, komaan, kun je nog slechtere combinatie's van kleuren, de lokale hoop plastic en velgen kiezen?

En dat voor persfoto's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xius001
                  God, wat is 'ie lelijk

'k Bedoel, komaan, kun je nog slechtere combinatie's van kleuren, de lokale hoop plastic en velgen kiezen?

En dat voor persfoto's...
                  Boa alles is relatief. Denk niet dat er meer plastiek aanhangt dan uw pas mercedes. Alles is in plastiek tegenwoordig en kleuren is iets dat evolueert e. Wat mooi was over 1O jaar is nu lelijk meestal. En wat nu misschien nog wordt ervaren als een raar kleur is over 1 jaar misschien al volledig in gewenning en wordt dan als mooi bevonden. Tis moeilijk om daar een stempel op te plakken als mooi en lelijk. Dit gezegd zijnde vind ik de mtech uitvoering momenteel ook niet echt geslaagd. Misschien denk ik daar anders over binnen jaarke.

Comment

• Met die foto's van BMW is iets niet pluis. Zoom maar 'es in op het rechter voorwiel van de touring met M Pack, in zijdelings vooraanzicht.

Anyway, ik ben er op 't eerste zicht ook niet zo gek op. Maaaahaaaar ... kijk 'es hier ?

http://users.skynet.be/kantooramez1/shop3touringM1.jpg

Grotere velgjes, wat verlaagd, witte pinkertjes achteraan. Da's alles. Meteen een dijk van een auto, vind ik !

*roept hard*

BMW, zó moet het GVD, niet zoals jullie doen !!!

- edit -

Grote foto naar link omgezet op vraag van moderaille.
                    Last edited by ; 13/07/2005, 09:39.

Comment

• witte pinklichten zullen snel volgen, al was het van een buitenstaande firma. En ze zullen waar als zoete broodjes verkopen

Wat is de bedoeling van dat "derde mistlicht" vooraan

Comment

• Sorry, maar als hier nu geen BMW-logo's ophingen, zou het gemakkelijk een Hyundai kunnen zijn op deze foto..

Ik ben er zeker van dat ie in realiteit best goed meevalt, maar zo heeft ie toch een iets te groot Playmobil-gehalte... (Het is vooral de onrealistische kleur die het em doet denk ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                          witte pinklichten zullen snel volgen, al was het van een buitenstaande firma. En ze zullen waar als zoete broodjes verkopen

Wat is de bedoeling van dat "derde mistlicht" vooraan
                          je zal het oog voor de active cruise control bedoelen...
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

• Is het dat?

Waarom moet dat nu weer zo opvallend assymetrisch ingewerkt worden
                            Trekt op niets zo, een mens ziet graag symmetrisch gelijk, en dan zetten ze daar zo'n plastiek geval met bol langs één kant. Bij mercedes werken ze dat mooi in via hun rooster.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                              Is het dat?

Waarom moet dat nu weer zo opvallend assymetrisch ingewerkt worden
                              Trekt op niets zo, een mens ziet graag symmetrisch gelijk, en dan zetten ze daar zo'n plastiek geval met bol langs één kant. Bij mercedes werken ze dat mooi in via hun rooster.
                              bij de 5 is dat ook zo hoor:

Besuchen Sie die BMW Welt und das BMW Museum – das Herz der Marke BMW mit Ausstellungen, Erlebniswelt und Auslieferungen.
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• oké, maar daar gaat het hem juist over die bol. Hier zit er nog een hele kunstof plaat rond, zodat het geheel nog meer opvalt. Konden ze die bol (oog) niet gewoon ergens geniepig wegfoefelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Met die foto's van BMW is iets niet pluis. Zoom maar 'es in op het rechter voorwiel van de touring met M Pack, in zijdelings vooraanzicht.

Anyway, ik ben er op 't eerste zicht ook niet zo gek op.

Maaaahaaaar ...

... kijk 'es hier ?

Grotere velgjes, wat verlaagd, witte pinkertjes achteraan. Da's alles.

Meteen een dijk van een auto, vind ik !

*roept hard*

BMW, zó moet het GVD, niet zoals jullie doen !!!
                                  Ziet er al direkt wat beter uit. Mij stoort echter beetje de voorbumper vorm. Vind hem niet dynamisch genoeg. Hij ziet er niet echt snel uit. Soit tis maar een eerste indruk

Comment

• 'k Ga hier de meesten tegenspreken, maar ik vind het sportpakket wel mooi
                                    1982 BMW E28 528i
                                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Bij mij was 't in 't begin ook een beetje van "oei". Maar nu kan ik er al beter mee om, en ik vermoed dat ik na 't een aantal keren live te hebben gezien, wel een "wow" zal hebben.

Dat grijs plastic ding in de achterbumper toont volgens mij zo grijs op die foto's. En die foto's zijn zelfs ten dele gefotoshopt door BMW zelf ... dus ik denk dat we wat de kleur van dat plastic ding betreft, niet téveel mogen afgaan erop.

Wat wél waar is : dat plastic ding achteraan blijft erg groot. Dat vraagt om een 330ti of 335d met een uitlaatje links én rechts.

Comment

• Fieuw, da's dan wel weer een zéér agressief pakket van BMW op een minder agressieve wagen. En dat BMW nu maar snel werk maakt van volledig witte achterlichten, 't zou al véél beter zijn.

Comment

• Die zijn er al, achterlichten met volledig witte bovenkant. Staan in de accessoires-catalogus.

Ik vind BMW nu wel een beetje ver gaan, eigenlijk. Ik hoorde ooit zeggen dat BMW altijd z'n auto maakt zoals 'ie zou moeten zijn, en dan passen ze enkele zaken aan die minder mooi zijn (maar nog mooi genoeg), omdat ze dan bij een latere facelift na 3 jaar meer ruimte hebben om "zwaar te verbeteren" ...

Als je nu ziet wat voor 'n mottige achterlichten die '3 heeft (je moet 'es goed kijken als je die auto's tegenkomt op de weg) ... en als je ziet hoeveel mooier die wit/rode achterlichten zijn die op de accessoires-prijslijst staan (een beetje zoals de PhotoShop die ik maakte van de '3 touring met M Pack) ... dan is het toch wel héél erg duidelijk.

Afzetterij vind ik het. Ze verplichten je bijna om die lichtblokken te laten plaatsen ...

Comment

Working...
                                          X